De Onbekende Renault.
-
- Contacteer:
Vandaag gespot op de A27 richting utrecht een zwarte r 19 16V ietsjes verlaagt en een dikke pijp achter
geluidje helaas geen rtc kenmerken gespot

-
- Über-Spammer
half 5 vanmiddag een bordeaux rode clio 16V bij het winkelcentrum in damwoude 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/ ... 40x1x0.jpg[/img]Ron(nie) schreef:Wat voor een velgen waren het danMartijn *Baccara* schreef:Dat is nogal makkelijk, om daar Renaults te spotten.mark 5t schreef:vanmiddag gespot bij theo schipper in balkbrug diverse meganes en een gele clio rs met lelijke velgen.![]()
![]()
Die RS vind ik trouwens supervelgen hebben.
http://www.theoschipperautos.nl
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
vandaag (maandag 7 februari 2005) gespot in scheveningen op de gevers deynootweg tussen 12 en half 1 in de middag
een goed verlaagde blauwe clio 16v met een DTM-uitlaat met een lekkere roffel eruit
kenteken XT-ST-22
en 10 minuten later op de zelfde plek kwam een blauwe 19 16v voorbij kenteken: FT-ZF-36
een goed verlaagde blauwe clio 16v met een DTM-uitlaat met een lekkere roffel eruit

en 10 minuten later op de zelfde plek kwam een blauwe 19 16v voorbij kenteken: FT-ZF-36
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
VAndaag gezien.
Schiedamseweg Rotterdam (west)
Clio met soort van Dimma-kit(?)
Erg breed iig. (nepsleuven bij de portieren. NEt als bij de gtt-dimma))
Vier eindstukken door de achterbumpert.
En een erg lekker geluidje.
Beetje jammer dat die kit net wat te breed was voor de wielen. Die zaten nu wel erg diep in de wielkasten.
KEnteken kon ik slecht zien (was erg vies...)
VY.....of VN nogiets...(hebben we lekker veel aan...
)
Kvond het er al met al wel bijzonder uitzien.
Schiedamseweg Rotterdam (west)
Clio met soort van Dimma-kit(?)
Erg breed iig. (nepsleuven bij de portieren. NEt als bij de gtt-dimma))
Vier eindstukken door de achterbumpert.
En een erg lekker geluidje.
Beetje jammer dat die kit net wat te breed was voor de wielen. Die zaten nu wel erg diep in de wielkasten.
KEnteken kon ik slecht zien (was erg vies...)
VY.....of VN nogiets...(hebben we lekker veel aan...

Kvond het er al met al wel bijzonder uitzien.
Laatst gewijzigd door spir@l op ma 7 feb 2005 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die gast woont in Damwoude noord, op dat sluipweggetje tussen damwoude noord en de trekwegGabri schreef:half 5 vanmiddag een bordeaux rode clio 16V bij het winkelcentrum in damwoude
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Vandaag omstreeks 16.00u bij winkelcentrum de Ruwaard in Oss:
donkerblauwe 19 16v met andere onderlip voor en sideskirts.
Kenteken volgens mij: ST-HN-??
donkerblauwe 19 16v met andere onderlip voor en sideskirts.
Kenteken volgens mij: ST-HN-??
-
- Contacteer:
vanmiddag gespot in Gouda op de kattensingel een gele megané coupé met een RTC raamsticker op de achteruit en een RTC kentenplaathouder volgens een stickertje achterop hing er een reesmus onder 

-
sinds wanneer heb jij een MATIZ?Foeke schreef:Gespot tussen Heerenveen en Grou, Jan Geert in een creme kleurige 4
dacht al wat een gek

-
Dat is de Williams van Timar. Is geen lid van de RTC, maar was wel even aanwezig op de nieuwjaarsmeeting. Wel Williams velgen, maar ze moeten nog opgeknapt worden. Zijn nu kaal namelijk.Erwin ( Clio 16v ) schreef:Vandaad rond 4 uur in Utrecht op de Maliesingel een Clio Williams gespot.
Kenteken : LX-GR-85
Zo te zien had hij alleen andere velgen eronder, geen RTC kenmerken.
Tog iemand van de club ??
Hoi
[img]http://www.lotuz4life.speedlinq.com/Timar.JPG[/img]
Heeft me moeder sinds oktober, maar ik rij er altijd in omdat de clio in de verkoop gaat. Moet nog ff de stekker van het kachel paneeltje vernieuwen, rijd zo lastig beslagen ramenJan-Geert (Momentsleutel) schreef:sinds wanneer heb jij een MATIZ?Foeke schreef:Gespot tussen Heerenveen en Grou, Jan Geert in een creme kleurige 4
dacht al wat een gek

<-------So you know don't mess with a Reno------->
gisteren reed ik met een vw polo op de A15
bij Hoogvliet toen passeerde mij een blauwe 5 gt turbo phase 2 kenteken XF-31-ZV.ik stak mijn duim omhoog en de bestuurder reageerde met een hoop herrie uit de uitlaat.

bij Hoogvliet toen passeerde mij een blauwe 5 gt turbo phase 2 kenteken XF-31-ZV.ik stak mijn duim omhoog en de bestuurder reageerde met een hoop herrie uit de uitlaat.

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Moderator
- Car: Megane
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwA6A*oR ... 0820323632[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwAfA*wR ... 0825345562[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwA0A*0R ... 0830742904[/img]
in berkel bij van de winden
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwAfA*wR ... 0825345562[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwA0A*0R ... 0830742904[/img]
in berkel bij van de winden
-
da was ik maare het is VZRonnie B. schreef:gisteren reed ik met een vw polo op de A15
bij Hoogvliet toen passeerde mij een blauwe 5 gt turbo phase 2 kenteken XF-31-ZV.ik stak mijn duim omhoog en de bestuurder reageerde met een hoop herrie uit de uitlaat.![]()

sorry.,ik zag het nog maar net.vol;gens mij heb ik5gt8vturbo schreef:da was ik maare het is VZRonnie B. schreef:gisteren reed ik met een vw polo op de A15
bij Hoogvliet toen passeerde mij een blauwe 5 gt turbo phase 2 kenteken XF-31-ZV.ik stak mijn duim omhoog en de bestuurder reageerde met een hoop herrie uit de uitlaat.![]()
je 5 ooit een keer bij J.L. tuning gezien kan dat?
sorry.,ik zag het nog maar net.vol;gens mij heb ik5gt8vturbo schreef:da was ik maare het is VZRonnie B. schreef:gisteren reed ik met een vw polo op de A15
je 5 ooit een keer bij J.L. tuning gezien kan dat?
-
dat zeggen er meer maar niet mij met er in! kom alleen maar bij biesheuvel
hoe lang heb je hem dan al??
5gt8vturbo heeft de oude auto van Elwin.
Misschien dat hij er mee bij JL is geweest.
Reedt deze auto vroeger in de buurt van ymuiden dan??Edwin16v schreef:5gt8vturbo heeft de oude auto van Elwin.
hij komt me namelijk erg bekent voor....
Elwin81 woonde in Leek, Groningen.Ronnie B. schreef:Reedt deze auto vroeger in de buurt van ymuiden dan??Edwin16v schreef:5gt8vturbo heeft de oude auto van Elwin.
Elwin81 woonde toen in Leek, Groningen.Ronnie B. schreef:Reedt deze auto vroeger in de buurt van ymuiden dan??Edwin16v schreef:5gt8vturbo heeft de oude auto van Elwin.
Elwin81 woonde toen in Leek, Groningen.Ronnie B. schreef:Reedt deze auto vroeger in de buurt van ymuiden dan??Edwin16v schreef:5gt8vturbo heeft de oude auto van Elwin.
hoe kom je bij IJmuiden dan Ronnie?
-
- Über-Spammer
Vandaag in Leeuwarden
Vanochten rond 7 uur, een stil staande clio 16V Grandprix uitvoering (weg richting europaplein, vanaf stiens)
Vanmiddag, rond 16uur de blauwe clio16v met goud gespoten schoepenvelgen, en een witte 16V 33-fs-nj
Vanochten rond 7 uur, een stil staande clio 16V Grandprix uitvoering (weg richting europaplein, vanaf stiens)
Vanmiddag, rond 16uur de blauwe clio16v met goud gespoten schoepenvelgen, en een witte 16V 33-fs-nj
Gisteren om ong. 14:00u gespot bij de ANWB benzinepomp op t industrieterrein in Ede:
Een donkergroene Clio Baccara 16v!!
Ik werk aan de overkant van de weg en zat in me baccaraatje ff pauze te houden
omdat er binnen niet meer mag worden gerookt
had m al weleens gezien op t forum maar nu in t echt, strak wagentje hoor
Ik werk aan de overkant van de weg en zat in me baccaraatje ff pauze te houden

vandaag bij de RAI een zilveren Clio 1.4? met lexus achterlampen, kenteken begon met GP.
en in ijmuiden bij de oprit van de A9 een dof rode 19 16V fase 1, kenteken begon met GB.
en in ijmuiden bij de oprit van de A9 een dof rode 19 16V fase 1, kenteken begon met GB.
-
Dat was ik inderdaadNadeem schreef:Gisteren om ong. 14:00u gespot bij de ANWB benzinepomp op t industrieterrein in Ede:
Ik werk aan de overkant van de weg en zat in me baccaraatje ff pauze te houdenomdat er binnen niet meer mag worden gerookt
![]()

Ik tank daar regelmatig, effe omrijden voor een paar cent korting...
Gr, Frits.
[quote="-Ray-"]hoe kom je bij IJmuiden dan Ronnie?[/quotik dacht dat deze 5 ooit bij JL stond.en jeroen had het er toen over dat hij uit ymuiden kwam.