ACT: Twingo I
-
- Contacteer:
weet nie of het de dynamo is ik mag er nie aan komen van der ze gaat naar de garage
mij best 

-
- Contacteer:
dat heb je goed
werd me net gezegt dat ze zich bed8 had en wel naar de garage ging nou oke schilt mij weer een hoop moeite 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zoooo, net weer ff mijn oude JVC achterboxen gemonteerd in mijn Twingo, ik had ze er een tijdje geleden uitgehaald omdat er een breuk in de kabel zat en 2 van de 4 aansluitpunten afgebroken waren.
Verleden week ff de kabeltjes erop gesoldeerd en spelen maar, klinkt iig weer beter dan alleen de voorboxen

Verleden week ff de kabeltjes erop gesoldeerd en spelen maar, klinkt iig weer beter dan alleen de voorboxen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jep, ik laat voornamelijk achter spelen, 144, da valt tegen, moet toch wel wat harder kunnenRoyalty schreef:Je gaat toch weer ff voor dat rondere geluid?![]()
Voorste speakers liet je toch matigjes meespelen..
Mijn twingo wil trouwens nie harder dan 144 km/h, tegenwind ofzo?

Edit: zet eens een fotootje van je Twingo online

-
Nee er ontbreekt inderdaad geen 0.
Ik kan aan een evo 6 komen zo goedkoop omdat ik in een autogarage werk en de eve voor schade heeft.
Maar aangezien ik de diplomas heb voor schade herstel en een bedrijf ken waar ik kan de delen kan spuiten .
Als hij geen schade had moest hij zo'n 13 duizend euro kosten maar omdat hij schade heeft krijg ik hem goedkoper.
De vorige eigenaar heeft er me achter op een andere auto gezeten.
Maar inderdaad, een evo is normaal duurder kijk maar naar de evo 8 die kost 55.000 euries haha.
Maar ik zou het verder ook niet weten.
Er staat duidelijk evo 6 achter op dus .
Maar goed ik kijk wel.
Groetjes twingoboy20
Ik kan aan een evo 6 komen zo goedkoop omdat ik in een autogarage werk en de eve voor schade heeft.
Maar aangezien ik de diplomas heb voor schade herstel en een bedrijf ken waar ik kan de delen kan spuiten .
Als hij geen schade had moest hij zo'n 13 duizend euro kosten maar omdat hij schade heeft krijg ik hem goedkoper.
Maar inderdaad, een evo is normaal duurder kijk maar naar de evo 8 die kost 55.000 euries haha.
Maar goed ik kijk wel.
Groetjes twingoboy20
Dus als hij geen schade had koste hij 13000 ..Sorry ik geloof veel maar voor 13000 euro een schade vrije evo6,Dat bestaat niet..Een kennis van mij heeft een Evo 6 gekocht bij Moree ,en die betaalde vrolijk rond de 30000 Euro voor een evo6 met 70000km..twingoboy20 schreef:Nee er ontbreekt inderdaad geen 0.
Maar goed ik kijk wel.
Groetjes twingoboy20
-
- Contacteer:
Geheel leren intrieur voor een twingo. Ziet er echt mega netjes uit en ik zou t zo kopen......als t niet zo fucking duur zou zijn
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 526m%253D0

* Stefan T-SPORT *
-
- Contacteer:
tank alleen maar V-powerMonica schreef:Vandaag maar es ff V-powerin me gebakje gegooid.
We wachten af..........

-
- Contacteer:
geen idee
hij haalt de 190 wel op de teller das wel leuk maar hij zal wel onzuiniger rijden dan de jouwe
ach je kan nie alles hebbe tog 

Zijn idd wel leuke bakkiesRontwingo schreef:Ja nog steeds een saxo vts/vtr...maar de financieen moeten het eerst toelatenJacco Twingi schreef:
Al iets op het oog dan?![]()
Maar zodra ik er 1 heb zal ik gelijk een foto plaatsen

Alleen die financien he

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Hartstikke leuk idd.Stefan T-SPORT schreef:Geheel leren intrieur voor een twingo. Ziet er echt mega netjes uit en ik zou t zo kopen......als t niet zo fucking duur zou zijn![]()
T ziet er netjes uit, maar al had ik mijn bekleding niet zo goedkoop kunnen kopen, had het er bij mij niet ingezeten...
Het zitcomfort is en blijft ruk

-
Ik heb vaak dat als ik door een scherpe bocht heen gaat dat het olielampje gaat branden... Heb pas de olie bijgevuld omdat hij constant bleef branden en hij was goed leeg... maar nu weer (maand of 2 later) gaat iedere keer bij een btje scherpe bocht dat lampie weer aan.. Iemand id wat het kan zijn?
Heb je je olie nu wel weer gecheckt dan?TwingoPurpleMonster schreef:Ik heb vaak dat als ik door een scherpe bocht heen gaat dat het olielampje gaat branden... Heb pas de olie bijgevuld omdat hij constant bleef branden en hij was goed leeg... maar nu weer (maand of 2 later) gaat iedere keer bij een btje scherpe bocht dat lampie weer aan.. Iemand id wat het kan zijn?
Kijk dat dan eerst weer es ff na...
-
auto van nog geen 4 jaar oud moet toch niet al zoveel en zo snel olie verbruiken... Maar goed ik check het zo snel mogelijk kijken wat er isJacco Twingi schreef:Heb je je olie nu wel weer gecheckt dan?TwingoPurpleMonster schreef:Ik heb vaak dat als ik door een scherpe bocht heen gaat dat het olielampje gaat branden... Heb pas de olie bijgevuld omdat hij constant bleef branden en hij was goed leeg... maar nu weer (maand of 2 later) gaat iedere keer bij een btje scherpe bocht dat lampie weer aan.. Iemand id wat het kan zijn?
Kijk dat dan eerst weer es ff na...
Het lampje gaat niet voor nix branden

Daarnaast is het verstandig om iets regelmatiger je olie te controleren...
Ik doe het minimaal 1 keer in de maand, maar meestal om de twee weken...
Hoeveel km heb je in die twee maanden gereden?
Check, of laat anders ff checken op eventuele lekkage...

-
- Contacteer:
hahaha, shit gesnaptJacco Twingi schreef:Stefan, waar blijven die foto's van je bolide?
Heb hem vanmiddag ff gauw bekeken, en het zag er goed uit
Je uitlaat hangt er netjes bij

moet em nog ff wassen en dan wat picas schieten.
* Stefan T-SPORT *
-
pff hoeveel km... tank of 2 of miss 2,5 zoiets.. olie controleren doek eigenlijk niet zo vaak... maar zodra ik tijd heb zou ik eens kijken... in ieder geval bedankt.. (d8 dat miss ook ergens anders aan kon liggen ipv alleen olie te kort)Jacco Twingi schreef:Het lampje gaat niet voor nix branden![]()
Gefeliciteerd!!!Rontwingo schreef:EINDELIJK HEB IK WERK...!!!!!![]()
Dus nu kan ik weer lekker aan een auto beginnen

Jaja, ik hou alles in de gatenStefan T-SPORT schreef: hahaha, shit gesnaptje kan ook niet meer ongemerkt met je auto op straat staan tegenwoordig he
![]()
moet em nog ff wassen en dan wat picas schieten.

Je komt het toch zeker wel showen in Rotjeknor de 6e?

Eerst maar van het meest logische uitgaan heTwingoPurpleMonster schreef: pff hoeveel km... tank of 2 of miss 2,5 zoiets.. olie controleren doek eigenlijk niet zo vaak... maar zodra ik tijd heb zou ik eens kijken... in ieder geval bedankt.. (d8 dat miss ook ergens anders aan kon liggen ipv alleen olie te kort)

Om even terug te komen op dat V-power voor in een Twingo.
Ik heb het gevoel alsof me motortje er wat rustiger op loopt (dus minder rauwig) . Dus wat dat betreft is dat wel lekker, maar ik weet niet of dit alleen maar een gevoel is of dat het ook echt kan kloppen?
Ik heb het gevoel alsof me motortje er wat rustiger op loopt (dus minder rauwig) . Dus wat dat betreft is dat wel lekker, maar ik weet niet of dit alleen maar een gevoel is of dat het ook echt kan kloppen?
Het kapje wat om het draaimechanisme van de achterruitenwisser van de Twingo zit, is me vorig weekend afgebroken (kou
)
Bij de dealer kunnen niet zo dit onderdeel bestellen; wel een nieuwe arm a 34 euri
Nu ben ik dus vanmorgen ff op de sloop in Doetinchem geweest, maar helaas geen Twingo aldaar.
Mocht 1 van jullie een Twingo tegenkomen op de sloop, zou iemand dan dat kleine kapje mee willen nemen?! (Ben dr op de nieuwjaarsmeeting)
Thnx alvast
(Is trouwens duidelijk welk kapje ik bedoel, anders moet er nog ff een foto geschoten worden.)

Bij de dealer kunnen niet zo dit onderdeel bestellen; wel een nieuwe arm a 34 euri

Nu ben ik dus vanmorgen ff op de sloop in Doetinchem geweest, maar helaas geen Twingo aldaar.
Mocht 1 van jullie een Twingo tegenkomen op de sloop, zou iemand dan dat kleine kapje mee willen nemen?! (Ben dr op de nieuwjaarsmeeting)
Thnx alvast
(Is trouwens duidelijk welk kapje ik bedoel, anders moet er nog ff een foto geschoten worden.)