5gt8vturbo schreef:ik kom (plus vrienden groep auto of 6)
hopen alleen dat het beter is als de eindejaarsmeeting. vond daar niet zo veel aan had er meer van verwacht hoorde van vrienden die al een paar keer waren geweest dat het toen het jaar er voor veel leuker was met engelse en franse renaults.
Dan zul je er dit keer vrees ik ook weing aan vinden.
Er waren in 2003 inderdaad wat Engelsen, maar de meeting zelf was verder precies hetzelfde.
wij zijn er zeker ook . Nu is het maar 150km voor ons ,de Meern is 300 voor ons en daar zeiken wij niet over . Of je bent bij een club of je bent er niet bij en een km bollen hoort er nu eenmaal bij
w'll be there!
andyboy schreef:wij zijn er zeker ook . Nu is het maar 150km voor ons ,de Meern is 300 voor ons en daar zeiken wij niet over . Of je bent bij een club of je bent er niet bij en een km bollen hoort er nu eenmaal bij
w'll be there!
Hoe rijden jullie naar De Meern dan?
Vanaf Rotterdam is De Meern nog een KM of 60.
Na vele gesprekken kan ik verklappen dat jullie een dikke portemonnee nodig zullen hebben bij de openingsmeeting, 6 maart a.s.
Naast onze vertrouwde sponsoren MaboTuning en MBcarperformance, is ook onze gloedjenieuwe sponsor Platimex van de partij.
Platimex is de importeur van ondermeer Devil, JR luchtfilters en Ultimate.
Zij verkopen normaal niet aan de particulier, maar maken een uitzondering voor onze openingsmeeting!
RBcartuning is niet in de tent aanwezig, maar vertegenwoordigt zichzelf met 3 auto's!
Erik Olijnsma schreef:Na vele gesprekken kan ik verklappen dat jullie een dikke portemonnee nodig zullen hebben bij de openingsmeeting, 6 maart a.s.
Naast onze vertrouwde sponsoren MaboTuning en MBcarperformance, is ook onze gloedjenieuwe sponsor Platimex van de partij.
Platimex is de importeur van ondermeer Devil, JR luchtfilters en Ultimate.
Zij verkopen normaal niet aan de particulier, maar maken een uitzondering voor onze openingsmeeting!
Ook komt Autopassion onze tent vergezellen met vele schaalmodellen!
RBcartuning is niet in de tent aanwezig, maar vertegenwoordigt zichzelf met 3 auto's!
Hij staat 4 en 5 maart in Den Bosch, en zodoende kan hij niet de boel op tijd afkrijgen voor 6 maart. Dit gaat helaas over, maar verderop in het jaar maken we dit weer in orde!