ACT: Geflitst!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Bas schreef:Zo dan, net politie aan de deur gehad :S

Of ik een verklaring af wilde leggen over het feit dat ik 22 Km te hard zou hebben gereden in Belgie, op (hou je vast) 21 juni 2003 :S :S
Paar jaar terug was ik op tournee met Osdorp Posse in Belgie, op de terugweg van een show op de snelweg bij dendermonde (of zo iets) geflitst. :foto: :(

Paar maanden later aangetekend pakket thuis, echt alles erop en eraan tot het ijk rapport van de flitser aan toe. :evil: En wij weleens zeggen dat belgen.....

Nou bleek het op t moment dat ik te hard reed te hebben gemiezerd van de regen (S) , echt t stelde niets voor..... door die regen viel t onder de zware verkeersovertredingen. :s
3000 BFR VOOR 14 KM TE HARD ja dat deed pijn. :( :@

Ik kreeg de brief op vrijdag en er stond o.a. in dat ik voor maandag op een bepaald tijdstip betaald moest hebben anders zou ik "gedaagd" worden.
Wel raar als niet belg zijnde....aangezien ik regelmatig in Belgie kom besloten om te betalen.

Paar maanden later een agent (0) aan de deur, weer met een heel pakket uit BELGIE. :"Bent u dhr Swarte? heeft u een voertuig bestuurd op ...bla bla bla jullie kennen dat wel, ik zou niet betaald hebben en dat was niet zo mooi, gelukkig had ik t stortingsbewijs nog! Agent pissig (Y) dat hij voor niks kwam, ik opgelucht en moraal van dit verhaal.... BEWAAR JE STORTINGSBEWIJZEN ALS JE EEN BOETE IN T BUITENLAND BETAALD.
-Ray-
Contacteer:

hoeveel is 3000BEF?
Immer wieder die verdammte Holländer
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

70 euro, ongeveer. Geloof ik :)
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:70 euro, ongeveer. Geloof ik :)
Nou zou ik dat bedrag in bfrs fout kunnen hebben maar in nederlandse guldens was het toendertijd iets van 300,- :(

Hessel
Bram

Lijkt me erg veel 300 gulden. Wat ik me kan herinneren was 1000 BEF ruim 50 nederlandse guldens
Merijn
Über-Spammer

Precies, zo kom ik ook op 70 euro uit. :)
Merijn
Über-Spammer

In Belgie hanteren ze wel meer rare boeteprijzen. Op weg naar Club-X zijn wij een keer geflitst en daarna aangehouden voor een snelheidsovertreding van 4km/u! (84 op een 80-weg). 110 guldens per km mochten we effe direct aftikken! 440 gulden dus.

Hoogstwaarschijnlijk is het rechtstreeks in de zak van de agent gegaan, want het moest natuurlijk cash afgerekend worden.
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Bram schreef:Lijkt me erg veel 300 gulden. Wat ik me kan herinneren was 1000 BEF ruim 50 nederlandse guldens
weet nog wel dat t nfl bedrag rond de 300 lag maar wist dat bfr bedrag niet meer was dus dom om 3000 neer te zetten :s

PTTM
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Dan wel niet geflitst, maar minstens zo klote!!!
Sta ik bij t postkantoor om ff een brief te laten frankeren..geld in de parkeerautomaat, tot 14.33u
Daarbinnen schiet t echt voor geen kloot op...zo'n nieuwe die nog ingewerkt moet worden. Om 14.35 kom ik naar buiten.ja hoor..staat er daar 1tje verlekkerd een bon uit te schrijven..:S
twee minuten!!!!
dus ja binnenkort acceptgiro van 45,70 binnen...
Merijn
Über-Spammer

PaulRSi schreef:Dan wel niet geflitst, maar minstens zo klote!!!
Sta ik bij t postkantoor om ff een brief te laten frankeren..geld in de parkeerautomaat, tot 14.33u
Daarbinnen schiet t echt voor geen kloot op...zo'n nieuwe die nog ingewerkt moet worden. Om 14.35 kom ik naar buiten.ja hoor..staat er daar 1tje verlekkerd een bon uit te schrijven..:S
twee minuten!!!!
Weet je zeker dat het 2 minuten zijn? Volgens mij zijn daar ook regels voor of zoiets. Het is wel heel erg flauw! Heb je een praatje gemaakt met de 'held' in kwestie?
paulvanrooij
Contacteer:

Merijn schreef:
PaulRSi schreef:Dan wel niet geflitst, maar minstens zo klote!!!
twee minuten!!!!
Weet je zeker dat het 2 minuten zijn? Volgens mij zijn daar ook regels voor of zoiets. Het is wel heel erg flauw! Heb je een praatje gemaakt met de 'held' in kwestie?
Ja zoiets..scheelt niet veel in ieder geval..
wel een praatje gemaakt ja..meneer was turks en zn nederlands was niet geweldig, hij zei alleen maar volgende keer beter opletten meneer, zonde van uw geld... :@
Merijn
Über-Spammer

Was het een kaartje achter je raam? Of met zo'n paal waar je geld ik moet duwen?

Als je het kaartje nog hebt en de tijd waarop de bon staat uitgeschreven ligt zo dichtbij de eindtijd van het kaartje, dan zou ik direct een brief schrijven!

Als het een paal betreft kunnen zij volgens mij het apparaat uitlezen, tot hoe laat er betaald was. Als je 47 euro wilt verdienen, zou ik effe gaan schrijven. :)
paulvanrooij
Contacteer:

Merijn schreef:Was het een kaartje achter je raam? Of met zo'n paal waar je geld ik moet duwen?

Als je het kaartje nog hebt en de tijd waarop de bon staat uitgeschreven ligt zo dichtbij de eindtijd van het kaartje, dan zou ik direct een brief schrijven!

Als het een paal betreft kunnen zij volgens mij het apparaat uitlezen, tot hoe laat er betaald was. Als je 47 euro wilt verdienen, zou ik effe gaan schrijven. :)
Ja zal maar es ff gaan schrijven vandeweek :P en ik moet toch langs rechtshulp voor mn huurcontract dus misschien ook maar gelijk ff meenemen :D als we toch bezig zijn...

In ieder geval weer flink balen..alsof die mensen ooit controleren bij t postkantoor in oss...ik wist ook wel dat mn kaartje verlopen was, maar ja als je dan naar buiten loopt om nieuw kaartje te halen dan ben je net aan de beurt geweest als je weer binnen bent en moet je weer een nieuw nummer trekken bij dat postkantoor....
Merijn
Über-Spammer

Daar controleren ze zeer regelmatig. :( Weet ik uit ervaring, helaas.

Ik zou niet wachten tot van de week met schrijven. Nu heb je toch niks beters te doen dan forummen. Schrijven, dus! :) Als je tenminste zeker bent dat het niet meer dan een paar minuten zijn. Zo niet, dan is het in principe gewoon je eigen schuld. Hoe vervelend dat ook is. :(
paulvanrooij
Contacteer:

Merijn schreef:Daar controleren ze zeer regelmatig. :( Weet ik uit ervaring, helaas.

Ik zou niet wachten tot van de week met schrijven. Nu heb je toch niks beters te doen dan forummen. Schrijven, dus! :) Als je tenminste zeker bent dat het niet meer dan een paar minuten zijn. Zo niet, dan is het in principe gewoon je eigen schuld. Hoe vervelend dat ook is. :(
Ja is eigenlijk ook mijn eigen schuld...ging er vanuit dat t niet lang duurde..maar ja kerstdrukte he..
Maar ja kan t wel ff proberen om te schrijven.niet geschoten is altijd mis...
Merijn
Über-Spammer

Daarom... Kopie van de bon erbij, hoppa. Wie weet. Het is mij ook al een keer gelukt. Toch 47,50 in je zak gehouden. :)
paulvanrooij
Contacteer:

Merijn schreef:Daarom... Kopie van de bon erbij, hoppa. Wie weet. Het is mij ook al een keer gelukt. Toch 47,50 in je zak gehouden. :)
Daarvoor wil ik wel een postzegeltje uitgeven :p
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

PaulRSi schreef:
Merijn schreef:Daarom... Kopie van de bon erbij, hoppa. Wie weet. Het is mij ook al een keer gelukt. Toch 47,50 in je zak gehouden. :)
Gewoon declareren.... iedereen moet op de kleintjes letten :D

PTTM
paulvanrooij
Contacteer:

pttm schreef:
PaulRSi schreef:
Gewoon declareren.... iedereen moet op de kleintjes letten :D

PTTM
Nou de brief is op de bus..ben benieuwd wat t wordt!!
Merijn
Über-Spammer

Hmmz... Above the law?

KLIK
Strijder

hmmz, raar land af en toe zeg (N)
Tom
Moderator
Car: MB

ik heb hem binnen van het bowlen mannen. 128 gemeten en 124 gekregen. 30 eurokes. valt mee
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer

hmm... toch klote. :(
Tom
Moderator
Car: MB

tuurlijk klote maar niets aan te doen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
paulvanrooij
Contacteer:

hmm balen idd...ik heb nog niets binnen dus nog steeds hoop dat ik niet geflitst ben :D
Rory zei dat ie 140 op de teller reed toen trouwens.dus ben benieuwd wat die jongen binnenkrijgt
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Weet iemand wat over traject controle op de ring alkmaar,? me pa zegt nl dat het er al is :s

Dan ben ik wel een paar x goed het zaadje :@
Steven
Car: M536

Ah welnee, kijk dan ff op flitsservice.nl ofzo.
Die ouwe lullen denken je mooi bang te kunnen maken zo ;)
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Hummzz lukte hem aardig :lol:

naja.. ik kan weer lkker slapen :p
-jacco-
Über-Spammer

Niet geflitst, maar een collega van me is gistermorgen om tien over zeven!!!!! :( achtervolgd en aangehouden...
Gemeten snelheid: 160 km/h, je mag er 100 ***SLIK***

"Gecorrigeerd" naar 148 km/h

Kost hem "slechts" 300 pleuro
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Netaan het rijbewijs dus niet kwijt, dan heb je best mazzel. Anders al die moeite doen om het rijbewijs weer terug krijgen...
-jacco-
Über-Spammer

Zou hem 4 snipperdagen hebben gekost...

Tis zn brood he, dus hij zou hem weer gauw terugkrijgen :D
R(ay)Si

Erik (Schepjes) schreef:Weet iemand wat over traject controle op de ring alkmaar,? me pa zegt nl dat het er al is :s

Dan ben ik wel een paar x goed het zaadje :@
Paar keer.... :lol: Rij er elke dag....te hard :D

T schijnt wel te komen iig....
Alleen nog maar VW!
Erik (Schepjes)
Contacteer:

De keren dat ik er rij... is om te spelen :p :lol:
Foeke

Jacco Twingi schreef:Niet geflitst, maar een collega van me is gistermorgen om tien over zeven!!!!! :( achtervolgd en aangehouden...
Gemeten snelheid: 160 km/h, je mag er 100 ***SLIK***

"Gecorrigeerd" naar 148 km/h

Kost hem "slechts" 300 pleuro
wel een erg grote correctie??????
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-jacco-
Über-Spammer

Helemaal mee eens, maarja...
Ik weet ook de reden niet precies waarom ze dat gedaan hebben...
Mn collega wist ook niet precies hoe hard ie reed, maar wist wel te vertellen dat ie er flink de gang in had :lol:
Plaats reactie