Clio RSI verschillen???

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
B@m

Wat zijn nu de verschillen tussen een Clio RSI en een Clio 16v? Past bijvoorbeeld een einddemper, K&N kit of voor en achterbumper van een 16v op een RSI? Is de 16v bij ze spatborden nu veel breder als een RSI? Welke onderdelen kun je van een 16v makkelijk overzetten op een RSI? Ik wil namelijk een project gaan starten maar daar is deze informatie cruciaal voor... Er is namelijk weinig tuning materiaal voor een RSI te vinden lijkt wel... Weet iemand nog leuke adresjes sites of andere mogelijkheden hiervoor? Hoor GRAAG nader:)

Zie onderstaande link voor een foto.. Ik heb hem te koop gezet maar zit te twijfelen:)

MVG Patrick
B@m

B@m

Ohw ja... is het trouwens mogelijk een luchthapper op mijn motorkap te zetten van een 16v? Ik wil namelijk niet een motorkap kopen en deze dan weer helemaal te laten spuiten.. is duur vergeleken met het resultaat...weet iemand een mooie 16v happer?

NU Kap ik :)
Frits Clio 16v

De zijschermen van de 16v zijn breeder, en daardoor zijn de bumpers ook breeder.

Als je de luchthapper ook wilt kun je het beste gewoon een hele motorkap van de 16v kopen.
Je kunt de luchthapper wel los krijgen geloof ik, maar de hele kap opnieuw spuiten zal toch moeten.

Gr, Frits.
Tom
Moderator
Car: MB

die luchthapper is toch één geheel met de kap. Lijkt me nogal omslachtig om die er los in te braaien.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
R(ay)Si

Motorkap van een 16V kan je gewoon overzetten....is makkelijker als die happer overplaatsten ;)
Alleen nog maar VW!
B@m

Nee maar die luchthapper kun je dus los verkrijgen... ik d8 eraan die te spuiten en met een elastisch bevestigingsmateriaal erop te zetten (ivm temp verschil van de kap).... Nu zit ik alleen nog met bovenstaande vragen over onderdelen en verschillen weet iemand iets over een einddemper van een 16v of deze ook op een RSI past? en een K&N 57i kit? Evt. andere onderdelen? Bumpers?

MVG Patrick
Jasper16v

Er zijn zat andere bumpers e.d. te krijgen voor een non-16v...zie reichhard, sk-tuning, improve tuning, stroeve en mss k-tec ook wel.
Calle

B@m schreef:Ohw ja... is het trouwens mogelijk een luchthapper op mijn motorkap te zetten van een 16v? Ik wil namelijk niet een motorkap kopen en deze dan weer helemaal te laten spuiten.. is duur vergeleken met het resultaat...weet iemand een mooie 16v happer?

NU Kap ik :)
Ik heb nog een motorkap liggen met een beetje schade bij het logo, maar de happer en bult zijn nog helemaal in orde... PM maar als je wil
Frits Clio 16v

Uitlaat is meestal wel passend te maken.
luchtfilter misschien ook wel, ik weet niet hoe de aansluiting op een rsi is.

Wil je een sloop 16v kopen en alles overzetten op je rsi?

Gr, Frits.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Clio Baccara 16v schreef:Wil je een sloop 16v kopen en alles overzetten op je rsi?
Dat willen er wel meer. maar dan alleen de motor en alles wat er bij hoort en niet de motorkap :wink:
Plaats reactie