Moest er zijn voor een offerte voor de megane
hoelaat was dat nu weerErik Olijnsma schreef:Vandaag gezien, rode 21 in dokkum, verlaagd, skirts, stond bij Hoogstra autoschade![]()
Moest er zijn voor een offerte voor de megane
TurboDJ misschien? Die heeft Renault Sport op zijn voorruit..Rontwingo schreef:Afgelopen maandag in Den Haag gespot een donker blauwe R5 GTT met een dikke bodykit rondom, zeer laag, witte letters als raamband (kon niet lezen wat er op stond. En er stond ook nog wat op de achterzijruitjes maar kon ik helaas ook niet lezen.
Erik Olijnsma schreef:Ik kreeg zonet een telefoontje van een gast uit Grou (friesland) en die vroeg me of de kuipstoel van mijn GT nog te koop was, inmiddels had ik die al verkocht, dus dat was jammer.
Toen ik vroeg wat voor wagen die iets zocht, zei ie dat hij een GTTurbo 2 dagen geleden had gekocht in Woerden. een parelmoer witte uit 1986.
Zo raakte we wat aan de praat en heb hem inmiddels een mailtje gestuurd, en ik denk dat ie vandaag nog wel meld op het forum.
Waarschijnlijk komt ie zowieso ook 20 februari naar de minimeeting in Leeuwarden.
Ik ben benieuwd, en zijn er ook toevallig mensen die weten welke GT hij heeft gekocht?
Jep dat was hem volgens mijChris schreef:TurboDJ misschien? Die heeft Renault Sport op zijn voorruit..Rontwingo schreef:Afgelopen maandag in Den Haag gespot een donker blauwe R5 GTT met een dikke bodykit rondom, zeer laag, witte letters als raamband (kon niet lezen wat er op stond. En er stond ook nog wat op de achterzijruitjes maar kon ik helaas ook niet lezen.
[img]http://www.renault-tuning.com/meetings/ ... 04_006.JPG[/img]
Edit: Foto voorkant:
[img]http://www.renault-tuning.com/meetings/ ... 03_055.jpg[/img]
Die heeft ie dus gekocht, want hij had het ook over kleurverschil en achter leek het een beetje brons/goud.Chris schreef:Erik Olijnsma schreef:Ik kreeg zonet een telefoontje van een gast uit Grou (friesland) en die vroeg me of de kuipstoel van mijn GT nog te koop was, inmiddels had ik die al verkocht, dus dat was jammer.
Toen ik vroeg wat voor wagen die iets zocht, zei ie dat hij een GTTurbo 2 dagen geleden had gekocht in Woerden. een parelmoer witte uit 1986.
Zo raakte we wat aan de praat en heb hem inmiddels een mailtje gestuurd, en ik denk dat ie vandaag nog wel meld op het forum.
Waarschijnlijk komt ie zowieso ook 20 februari naar de minimeeting in Leeuwarden.
Ik ben benieuwd, en zijn er ook toevallig mensen die weten welke GT hij heeft gekocht?
Deze stond te koop in Woerden:
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_bw28.JPG[/img]
Stond geadverteerd als 86er, maar tis een 87er volgens mij.
Dacht je dat ik die foto voor de lol poste?!Ronnie B. schreef:komt inderdaad uit woerden.ik reed er elke dag langs,
en miste hem al een paar dagen..
klinkt me bekent zat er een neger in met een petje op en lange dreads.Rontwingo schreef:Afgelopen maandag in Den Haag gespot een donker blauwe R5 GTT met een dikke bodykit rondom, zeer laag, witte letters als raamband (kon niet lezen wat er op stond. En er stond ook nog wat op de achterzijruitjes maar kon ik helaas ook niet lezen.
Zal steven wel geweest zijn dan.MissClio16v schreef:klinkt me bekent zat er een neger in met een petje op en lange dreads.Rontwingo schreef:Afgelopen maandag in Den Haag gespot een donker blauwe R5 GTT met een dikke bodykit rondom, zeer laag, witte letters als raamband (kon niet lezen wat er op stond. En er stond ook nog wat op de achterzijruitjes maar kon ik helaas ook niet lezen.
Dan is het een jonge die ik ken .
Kijk eens 9 posts omhoog-Ray- schreef:helemaal vergeten: maandagavond op de A7 omstreeks 2000 uur bij afslag Heerenveen een witte GTT fase 1, brede wielen, verders originalos, kenteken RF-79-DS.