Veel korting op auto verzekering !!!Mits er interesse is!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Erik (Schepjes)
Contacteer:

maniakken! >-) :lol:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Erik (Schepjes) schreef:jezus kom ik aan met me 50 euro + per maand :s
:X :X :X :X
-jacco-
Über-Spammer

@ Jef: PM :D

@ Riël: You've got mail :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
pierre

Steven schreef:Maar Pierre is ook een voorzichtige ouwe lul :lol:

(wij zijn gewoon jonge straatgekken ;) )
Steven wil in de toekomst geen onderdeeltjes meer hebben van mij, ik ben dan wel bejaard maar mijn service is supersnel.

De verzekering heet Orion Direct, hier kun je online offerte krijgen, het is een 'direct writer'
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

jef schreef:
Erik Olijnsma schreef:Ja, ik had dus vandaag met meer mensen contact, en die vonden het allemaal geen enkel probleem.

Via een tussenpersoon kreeg ik zelfs bij de Europeesche 45% starterkorting, plus aangezien mijn GTT ook bij de Europeesche zit, krijg ik ook nog 3% pakketkorting, en geen extra bijdrage voor betalen in termijnen.

Dus ja, ik zie weinig problemen. Tuurlijk ben ik duurder uit dan als ik op mijn 24e al 12 jaar schadevrij rijd :p , maar als ik op 22 begin met 0 of nu met 0 scheelt echt aanzienlijk
\

Als je al een verz. bij de Europeesche had lopen. Accepteren ze je eerder das logisch.

Kortingen zeggen niet altijd veel, Je moet naar de eindpremie kijken incl. alles.

Ik had bij het aanvragen niet vermeld dat ik al een verzekering had lopen daar, plus dat is maar 1.

Bij de rest was geen van allen de acceptatie een probleem
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik zit zodadelijk all-risk met de megane rond de 80. tis ff niet anders. De GT heb ik gelukkig voor 18 euro per maand
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
CChris

wooow! ik zit dus voor de gtt op 70 per maand WA verzekerd.....! goedkoper kan ik m niet krijgen afgezien van op mn ouders naam zetten en dat is geen optie......
R 5 Convertible Rulezz
jef

Jacco Twingi schreef:@ Jef: PM :D

@ Riël: You've got mail :D
PM Back :wink:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Erik Olijnsma schreef:
Ik zit zodadelijk all-risk met de megane rond de 80. tis ff niet anders. De GT heb ik gelukkig voor 18 euro per maand
ach klaguhbeppen ik betaal veel meer :lol:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

ja maar jij heb een rs.. ik heb maar een simpel gte tje met wa
Mike (spitsoor)
Contacteer:

P@TB@D schreef:
Erik Olijnsma schreef:
ach klaguhbeppen ik betaal veel meer :lol:
en jij nie alleen :wink: :D :lol:
WhiteArrow

Kan je ook verzekeren voor taxatiewaarde? De auto (s) worden wel gewoon voor dagelijks gebruik gebruikt.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

De gasten bij http://www.Rookkampen.nl zijn erg goed met die dingen! zover ze konden berekenen zat ik volledig casco in mijn old-timer verzekering getaxeerd rond de 40 euro per maand. zal bij jou iets hoger liggen, maar zij zijn erg goed! én voordelig
Laguna 2.0 RXE

Erik Olijnsma schreef:
jef schreef:
Erik Olijnsma schreef:Ja, ik had dus vandaag met meer mensen contact, en die vonden het allemaal geen enkel probleem.

Via een tussenpersoon kreeg ik zelfs bij de Europeesche 45% starterkorting, plus aangezien mijn GTT ook bij de Europeesche zit, krijg ik ook nog 3% pakketkorting, en geen extra bijdrage voor betalen in termijnen.

Dus ja, ik zie weinig problemen. Tuurlijk ben ik duurder uit dan als ik op mijn 24e al 12 jaar schadevrij rijd :p , maar als ik op 22 begin met 0 of nu met 0 scheelt echt aanzienlijk
\

Als je al een verz. bij de Europeesche had lopen. Accepteren ze je eerder das logisch.

Kortingen zeggen niet altijd veel, Je moet naar de eindpremie kijken incl. alles.

Ik had bij het aanvragen niet vermeld dat ik al een verzekering had lopen daar, plus dat is maar 1.

Hallo luitjes, ik heb mijn nieuwe Laguna van 1312 kg ergens verzekerd met mijn 28 jr en 0 schadevrije jaren voor 523 per jaar.

Ik laat jullie weten nog waar ik ben verzekerd.. heb de prijs doorgekregen van mn tussenpersoon...

Jullie horen van me..........
Laguna 2.0 RXE

Laguna 2.0 RXE schreef:
Erik Olijnsma schreef:
jef schreef:

\

Hallo luitjes, ik heb mijn nieuwe Laguna van 1312 kg ergens verzekerd met mijn 28 jr en 0 schadevrije jaren voor 523 per jaar.

Ik laat jullie weten nog waar ik ben verzekerd.. heb de prijs doorgekregen van mn tussenpersoon...

Jullie horen van me..........

owja....45% no claim...:p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

gt turbo van 85 all risk verzekerd voor 253 euro per jaar 8)
gewoon als klassieker verzekeren de kilometers controleren ze toch niet (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Xabre
Car: 19 16V

Erik Olijnsma schreef:De gasten bij http://www.Rookkampen.nl zijn erg goed met die dingen! zover ze konden berekenen zat ik volledig casco in mijn old-timer verzekering getaxeerd rond de 40 euro per maand. zal bij jou iets hoger liggen, maar zij zijn erg goed! én voordelig
Nou, heb er een offerte opgevraagt, ruim 1,5x duurder dan Centraal Beheer. :S
Trust me. I know what I'm doing.
Plaats reactie