Waarom moet je dan ff bellenJoost (DoubleYou) schreef:Ik denk, dan moet ik ff bellen.

Nou ik was er dus mooi bijna 1,5 uur mee bezig.Steven schreef:Ah in mijn versie ging de aandrijfas er ook nog ff uit voor het gemak.Riël schreef:Klaarleggen: Ratel met dop 16, 16 ringsleutel, ratel met 2 verlengstukken met dop 13, kleine ratel met dop 13 en een krik en wielmoersleutel.
Luchtfilter wegpakken, met de ratel en de ringsleutel de 3 bouten van de startmotor eruit draaien. Dan naar de bestuurderszijde, auto opkrikken en wiel verwijderen. Dan met verlengstukken ratel heel lang maken en 13 dopje, aansluitingen van de kabels losdraaien en de beugel achterop de startmotor verwijderen/ aan de kant hangen
Dan naast de auto gaan zitten met gezicht naar achteren, arm rechts naast je onder het hitteschild duwen, startmotor pakken en naar buiten trekken. Monteren in omgekeerde volgordeNou ja zeg een kwartiertje
Maargoed ik heb lekker toch een brug tot beschikking, dus ik ga niet lope knoeie
As en hitteschild blijft zitten, beugeltjes idd even lospakkenSteven schreef:Nou ik was er dus mooi bijna 1,5 uur mee bezig.Steven schreef:Ah in mijn versie ging de aandrijfas er ook nog ff uit voor het gemak.Riël schreef:Klaarleggen: Ratel met dop 16, 16 ringsleutel, ratel met 2 verlengstukken met dop 13, kleine ratel met dop 13 en een krik en wielmoersleutel.
Luchtfilter wegpakken, met de ratel en de ringsleutel de 3 bouten van de startmotor eruit draaien. Dan naar de bestuurderszijde, auto opkrikken en wiel verwijderen. Dan met verlengstukken ratel heel lang maken en 13 dopje, aansluitingen van de kabels losdraaien en de beugel achterop de startmotor verwijderen/ aan de kant hangen
Dan naast de auto gaan zitten met gezicht naar achteren, arm rechts naast je onder het hitteschild duwen, startmotor pakken en naar buiten trekken. Monteren in omgekeerde volgordeNou ja zeg een kwartiertje
Maargoed ik heb lekker toch een brug tot beschikking, dus ik ga niet lope knoeie
Dat gelul van een kwartiertje van jou werkt alleen als al die tyfusbouten(/jes) nog recentelijk (>2 jaar) nog losgeweest zijn en goed ingevet, anders kun je het schudden.
En zonder de rechteraandrijfas verwijderen ist gewoon geen doen
Bovendien heb ik het idee dat er in jouw versie de beugeltjes zoals die van spruitstuk naar onderkant downpipe, hitteschildjes, vervelende warmelucht-dingen etc. niet aanwezig zijn
Als die kleine details maken het toch een stuk lastiger
Kep het ooit eens bij JL laten doen in mijn GT, dat was toch ook een uurtje.
Inderdaad. De "zijskirts" lopen ook door. Gaaf om te zien die 5ies, maar niet echt mijn (simpele) style.-Ray- schreef:grappig detail dat de kapjes onder de achterlichten zijn opgenomen in de zijschermen.
Is dit nu Duitse tuning??Chris schreef:[img]http://img12.exs.cx/img12/161/r5-5_800x601.jpg[/img]
die zwarte op die foto ziet er wel dik uit zeg