Mijn Safrane 2.1 DT stinkt binnen via de kachelmotor naar de luchtjes die zich onder de motorkap bevinden. Waar kan deze 'lekkage' vandaan komen ?
Gr. Marc
Interieur stinkt naar olie/diesel
-
- Contacteer:
retour slangetjes van je verstuivers
ziet er uit als zwarte/donkerkleurige met soort gewevenlaagje textiel eroverheen en die zijn dan nattig
ziet er uit als zwarte/donkerkleurige met soort gewevenlaagje textiel eroverheen en die zijn dan nattig
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
die zijn idd vaak de oorzaak van een diesel lucht in de auto, als je ze vervangt vervang ze dan gelijk allemaal dan kan ie er zeker weer even tegen aan
, is trouwens ook apk afkeur punt, brandstof lekkage
die slang kan je gewoon bij de onderdelen handelaar krijgen, moet je gewoon vragen om gevlochten vestuiver lekkage slang van 3.2 mm in diameter

die slang kan je gewoon bij de onderdelen handelaar krijgen, moet je gewoon vragen om gevlochten vestuiver lekkage slang van 3.2 mm in diameter
R5GTT. Drive it like you stole it
die slangetjes die serieel zijn aangesloten zijn idd de retour slangen, lekt ie geen olie op het spruitstuk ofzo via klepdeksel pakking, zou evt ook kunnen dat je dat ruikt
R5GTT. Drive it like you stole it
Ik zal er eens naar kijken. Ik weet wel dat de kop (kleppendeksel) lekt/zweet. Alvast bedanktpaz-maniac schreef:die slangetjes die serieel zijn aangesloten zijn idd de retour slangen, lekt ie geen olie op het spruitstuk ofzo via klepdeksel pakking, zou evt ook kunnen dat je dat ruikt