Marc's grote GTT avontuur! UPDATE! 29-01-2005

Vertel hier alles over je project.
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

pierre schreef:officieel wordt vlakken van de kop volgens vraagbaak renault 5 niet geadviseerd, bij mij ook niet gedaan, maar waarom doet iedereen het meestal wel ?
omdat een kromme kop niet echt bevordelijk is. en een iets hogere compressie geen schade kan.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Nee omdat vlakken in 0.0x [mm] gaat en dat merk je dus gewoon niet.
Het is gewoon puur schoondraaien (lichte kromming en oneffenheden eruit) van de kop en dat zul je nauwelijks tot niet meetbaar zien in compressie.
Maar dus wel meer zekerheid dat de volgende langer blijft zitten.

Als je kop 0.2-0.3 [mm] krom is dan kun je em maar beter wegflikkeren.
Overigens, de versterkte koppakkingen zijn ook 0.1 [mm] dikker, dusss....
Plaats reactie