[5GTT] Lex'GTT Orange Project
mister originality???
Immer wieder die verdammte Holländer
ja dat zei michael jackson ook....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mijn verjaardag 21-7 om vervolgens in week 32 naar Franrijk te rijden.
Ik zit nog te dubben of we het blok zelf reviseren of dat we een compleet blokkie bij Renault of Geve gaan halen
Ik zit nog te dubben of we het blok zelf reviseren of dat we een compleet blokkie bij Renault of Geve gaan halen
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dakspoiler en voorbumper en grille komen morgen binnen.
Ik heb een collega berijd gevonden om mijn losse delen strak te maken. Dus kan ik verder met het onderstel. Anders kan hij nog niet de spuitcabine in rollen.
En het blok komt ook maar via Renault. Hou ik wat meet tijd over om me te focussen op de rand artikelen.
Ik heb een collega berijd gevonden om mijn losse delen strak te maken. Dus kan ik verder met het onderstel. Anders kan hij nog niet de spuitcabine in rollen.
En het blok komt ook maar via Renault. Hou ik wat meet tijd over om me te focussen op de rand artikelen.

lex berijd zijn collega 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net effe op mijn oude werk geweest (Scorpion Tuning).
John heeft sinds deze week 18inch velgen onder zijn Golfje 1 zitten. Toen zei hij tegen mij waarom zet je ook geen 18incher onder die GT van je.
Dus vandaag effe gebeld met zijn Kosei leverancier en een set 7x18 incher zijn onderweg.
John heeft sinds deze week 18inch velgen onder zijn Golfje 1 zitten. Toen zei hij tegen mij waarom zet je ook geen 18incher onder die GT van je.
Dus vandaag effe gebeld met zijn Kosei leverancier en een set 7x18 incher zijn onderweg.

35 bandje??
mag weer wat kosten denk??
mag weer wat kosten denk??
-
- Moderator
- Car: Megane
is 18 inch niet TE voor een gt?
Ik vond 17inch maar net kunnen bij die van remco.
Na ja we zien ut wel
Ik vond 17inch maar net kunnen bij die van remco.
Na ja we zien ut wel

broek dichtdoen helpt 
Ben benieuwd hoe t staat, 18ers eronder maar denk dat ik het te groot vind...die van remco vond ik ook al te...

Ben benieuwd hoe t staat, 18ers eronder maar denk dat ik het te groot vind...die van remco vond ik ook al te...
kben ook wel zeer benieuwd hoe het gaat staan, 18 duimers onder een gtt, kzag 2 weken geleden bij mabo een gtt staan met 17 inch, dat zag er ook netjes uit omdat ie ook nog mooi laag lag.
zet eens een paar
bij je project topic is altijd mooi om te zien hoe een auto verandert
zet eens een paar

R5GTT. Drive it like you stole it
wellicht gaat het net, als je maar niet verlaagt, de wielomtrek is 1,90 meter voor 215/35-18
standaard wielomtrek is 1,70 meter voor 195/55-13 en deze neemt 6,5 cm minder ruimte in.
je krijgt een tellerafwijking van zo'n 12 procent, dus als je 100 km/u rijdt zijn het al 110 echte kilometers.
standaard wielomtrek is 1,70 meter voor 195/55-13 en deze neemt 6,5 cm minder ruimte in.
je krijgt een tellerafwijking van zo'n 12 procent, dus als je 100 km/u rijdt zijn het al 110 echte kilometers.
lubking heeft toch een heel leger boven staan.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kan iemand mij helpen?
Omdat dat de ophangpunten van de achterbumper op de achterschermen verrot waren heb ik deze vervangen door een zelf gemaakt plaatje, maar nu heb ik dus geen gaten meer waar de bumper bevestiging in komt.
Kan iemand mij helpen aan de afstanden tussen de buitenzijde van dit plaatje en het gat zodat ik weer een gat kan boren om mijn bumper aan te hangen?
Omdat dat de ophangpunten van de achterbumper op de achterschermen verrot waren heb ik deze vervangen door een zelf gemaakt plaatje, maar nu heb ik dus geen gaten meer waar de bumper bevestiging in komt.
Kan iemand mij helpen aan de afstanden tussen de buitenzijde van dit plaatje en het gat zodat ik weer een gat kan boren om mijn bumper aan te hangen?