Ja die staat er nu nooit meer.renault express 1.4 schreef:diej atreciette 5 gtt heeft volgens mij een hele tijd in leeuwarden gestaan aan de juliane laan herken hem aan het uitlaatje

Ja die staat er nu nooit meer.renault express 1.4 schreef:diej atreciette 5 gtt heeft volgens mij een hele tijd in leeuwarden gestaan aan de juliane laan herken hem aan het uitlaatje
Hij komt inderdaad uit het noorden.Foeke schreef:Ja die staat er nu nooit meer.renault express 1.4 schreef:diej atreciette 5 gtt heeft volgens mij een hele tijd in leeuwarden gestaan aan de juliane laan herken hem aan het uitlaatje
Is ie back bij z'n rootsChris schreef:Hij komt inderdaad uit het noorden.Foeke schreef:Ja die staat er nu nooit meer.renault express 1.4 schreef:diej atreciette 5 gtt heeft volgens mij een hele tijd in leeuwarden gestaan aan de juliane laan herken hem aan het uitlaatje
HEEE Jordy!!Jordi - Clio 16V schreef:Zojuist op de A9 bij Alkmaar Clio RS Bordeaux rood misschien Remi? zag het te laat om kenmerken op te nemen
Grappig ik zag hem ook rijden bij Zoelen!!PaulRSi schreef:gister rond 18.00u in oss..
zilveren 5deurs megane RS...nummerbord kon ik niet zien..schoot met nogal een noodgang voorbijbest een lekker geluidje
Sinds waneer heb jij een rs..?Remi16v schreef:HEEE Jordy!!Jordi - Clio 16V schreef:Zojuist op de A9 bij Alkmaar Clio RS Bordeaux rood misschien Remi? zag het te laat om kenmerken op te nemen![]()
Klopt helemaal gelijk man!!That was me!!
![]()
Beetje late reactie maar goed...
![]()
JEEEE ben gespot!!
![]()
![]()
Apart, ik heb m nog nooit in Leeuwarden gezien, en ik kwam wel eens over de julianalaanFoeke schreef:Is ie back bij z'n rootsChris schreef:Hij komt inderdaad uit het noorden.Foeke schreef:Ja die staat er nu nooit meer.renault express 1.4 schreef:diej atreciette 5 gtt heeft volgens mij een hele tijd in leeuwarden gestaan aan de juliane laan herken hem aan het uitlaatje
Back bij zijn roots?! Hoe bedoel je dat?!Erik Olijnsma schreef:Apart, ik heb m nog nooit in Leeuwarden gezien, en ik kwam wel eens over de julianalaanFoeke schreef:Is ie back bij z'n rootsChris schreef:Hij komt inderdaad uit het noorden.Foeke schreef:Ja die staat er nu nooit meer.renault express 1.4 schreef:diej atreciette 5 gtt heeft volgens mij een hele tijd in leeuwarden gestaan aan de juliane laan herken hem aan het uitlaatje
Ik heb hem ff "verhuisd" naar zijn nieuwe onderkomen.Jeroen schreef:Hey Chris, wat is dat nou.
Je "zondagse" 5 buiten terwijl het gesneeuwd heeft ??
@Frank M ; was het deze 5?Edwin5gtt (Punttang) schreef:Frank M schreef:beverweg breda stond altijd een clio williams. nu stond er een zwarte gtt, verlaagd met rolkooi er in. iemand van hier die zn williams heeft ingeruild voor een gtt?
Ik denk dat het Gilles was(die heeft alleen geen rolkooi).
Hij heeft samen met Maarten een zwarte gtt en de Willie is de dagelijkse auto van hem.
Ik weet het alleen niet zeker.
In de zin van hij kwam uit die buurten bij jullie en staat daar nu weer in de buurtChris schreef:Back bij zijn roots?! Hoe bedoel je dat?!Erik Olijnsma schreef:Apart, ik heb m nog nooit in Leeuwarden gezien, en ik kwam wel eens over de julianalaanFoeke schreef:Is ie back bij z'n rootsChris schreef:Hij komt inderdaad uit het noorden.Foeke schreef:Ja die staat er nu nooit meer.renault express 1.4 schreef:diej atreciette 5 gtt heeft volgens mij een hele tijd in leeuwarden gestaan aan de juliane laan herken hem aan het uitlaatje
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163805/in ... 02002..jpg[/img]Florus schreef:Omstreeks 16.15 bij de coenecoop in waddixveen,een blauwe 5gtt,
leek erop of ie uitgebouwd was,kenteken 52-js-..
Vet man ik heb een Knight Rider, toch knap dat mijn auto zelf de weg naar Leiden kan vinden.Steven schreef:Vanaaf bij Leiden, op het transferium zag ik volgens mij Lex rijden met de 19.
Even later toen we weggingen en ik rustig invoegde en over de invoegstrook werd ingehaald door een blauwe modus (met modus-stickering) die luid toeterde. Konnie zien wie erin zaten (was nog koud)
Ivo&co? Ik dacht dat Ief een zwarte had...