Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Als ik jouw verhaal lees heb je nog gezwijnd doordat iemand jouw rijbewijsnr. doorgebeld heeft. Voor hetzelfde geldt had iemand echt je legitimatie op het buro moeten brengen. Maar dat je in de cel terecht komt voor zoiets vindt ik zwaar overtrokken.

Ze deden er echt een partij moeilijk over dat wil je gewoon niet weten.
Ze bleef maar zeggen dat ik de ernst van het misdrijf niet inzag!
Gelukkig kreeg ik de Officier van Justitie zover dat het ff volgens "mijn" regels ging.
Eerst wilden ze dat er iemand langs kwam met mijn papieren. Dus niet zei ik.
Na een half uur voldeed een fax met een kopie van mijn ID, maar ook dit vond ik niets, want waar moet ik mijn ouders dat zo laat nog laten regelen. En ze moesten nog bij mij thuis zoeken ook!!
Weer later was het goed als mijn ouders mijn nummers doorbelden via een landelijk nummer, dit leek me ook niets want dan worden ze waarschijnlijk 10 keer doorverbonden voordat ze bij het juiste buro zijn.
Ik zei toen: we doen het ff helemaal anders, mijn moeder belt me zo op mijn mobiel, dan roep ik jou en geef ik de nummers door. Dit was ineens voldoende(na lang overleg)! Dat nummer doorbellen was overigens al een idee van mijn kant.
Duur Valentijnskaartje, nog bedankt Ronnie B.