Toeren maken de man he

in Merijn's geval wil in ieder geval wel ff wat meer "proberen" voor het geld van een "gewone" revisie...Matijs schreef:Boring 77mm + 84mm slag krukas (1565cc) is toch iets dat mijn verbeelding blijft prikkelen...
Maar een "gewone" revisie kost al genoeg, dus ik snap helemaal dat Merijn het daar even bij laat. Ik voorlopig ook.
Je wilt zeker niet al te veel details prijsgeven?PtrGte schreef:in Merijn's geval wil in ieder geval wel ff wat meer "proberen" voor het geld van een "gewone" revisie...
ennuhh...voor de liefhebbers...een bijna passende grotere slag krukas ligt wonderbaarlijk al naast Merijn's blokkie...![]()
(wat overigens niet wil zeggen dat het gaat lukken enzo...moet wel haalbaar zijn...(maar ik heb daar wel enig vertrouwe in)
Nou...ik ben eigenlijk haastig op zoek naar een onderblokkie wat "bewerkt" mag worden...aangezien niet alles zomaar vanzelf pastSteven schreef:Kep hier ook nog wel een blokkie liggen wat geprepareerd mag worden
nou, maakt me nie veel uit...alleen...eeuuhh...heb ik geen idee wat voor een krukas het is...Matijs schreef:Je wilt zeker niet al te veel details prijsgeven?PtrGte schreef:in Merijn's geval wil in ieder geval wel ff wat meer "proberen" voor het geld van een "gewone" revisie...
ennuhh...voor de liefhebbers...een bijna passende grotere slag krukas ligt wonderbaarlijk al naast Merijn's blokkie...![]()
(wat overigens niet wil zeggen dat het gaat lukken enzo...moet wel haalbaar zijn...(maar ik heb daar wel enig vertrouwe in)
jotMatijs schreef:Een berg krukassen... tsja die heb ik niet. tenminste, geen andere dan C1J
En wat betreft die onderblokdonatie, stel je nog eisen? Ik heb nog wel ergens een zwaar gaar onderblok liggen, met ingesleten nokkenas lagervlakken. Kan je daar iets mee?
ik ook denk ik...MartijnG schreef:Spuiten, slikken...
Voel ik daar een inkoppertje?
Had dat eerder gezegt. ik heb een paar maand geleden 4 lege schone blokken heen gebracht. (yzerboer) compleet (lagerkappen en nokkenas) en zonderschadePtrGte schreef:Nou...ik ben eigenlijk haastig op zoek naar een onderblokkie wat "bewerkt" mag worden...aangezien niet alles zomaar vanzelf pastSteven schreef:Kep hier ook nog wel een blokkie liggen wat geprepareerd mag worden![]()
dus blokken-donateurs zijn altijd welkom!![]()
ik vind het ook sneu om in Merijn's blokkie te gaan zagen en dat het achteraf toch niet helemaal gaat werken...maar 1 ding staat zo vast als een huis:
"There is a way...to 1600 ceecee"![]()
(is misschien bij sommigen al wel bekend...en het wiel opnieuw uit proberen te vinden is stom...maar ja...ik vind puzzelen wel leuk... so be it)