iemand een schematje ofzo
moet ik het direct op de accu aan sluiten ofzo, of op een bestaand punt??
waar sluit ik interieur neon binnen op aan?
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
schakelaar gebruiken met lampje erin? vergeet je hem nooit uit te zettenTom schreef:accu zou ik niet doen. Als je het dan ooit vergeet uit te zetten sta je zonder prik

-
- Contacteer:
ging helaas nie bij mijStrijder schreef:op je sigarettenaansteker plug je hem zo in, snel en makkelijk, heb zelf neon met aan/uit knopje erop, standaard ingeplugd ipv sigaretteaansteker

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ik heb t op de sigarettenaansteker aangesloten..gewoon aftappen van die plus..dan met eigen schakelaartje om aan en uit te zetten..
Daar heb je ook weer splitsers (verdelers) voor hespitsoor schreef:ging helaas nie bij mijStrijder schreef:op je sigarettenaansteker plug je hem zo in, snel en makkelijk, heb zelf neon met aan/uit knopje erop, standaard ingeplugd ipv sigaretteaanstekerop men sigarettenaansteker plug zit men carkit op aangeslote

-
- Contacteer:
ja dat is het nou juist daar wil ze vanaf (vind ze lelijk zo'n plug) en groot gelijk heeft zeStrijder schreef:Daar heb je ook weer splitsers (verdelers) voor hespitsoor schreef:ging helaas nie bij mijStrijder schreef:op je sigarettenaansteker plug je hem zo in, snel en makkelijk, heb zelf neon met aan/uit knopje erop, standaard ingeplugd ipv sigaretteaanstekerop men sigarettenaansteker plug zit men carkit op aangeslote

('t is niet voor mezelf) nou heb ik mijn eigen neon in de achterbak op de verlichting van de achterbak
aangesloten, maar dat gaat voorin niet werken .
ik moet dus iets hebben met een schakelaar
maar ben niet zo handig met electra, dus moet ik een schematje hebben dan lukt het wel

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ik vind het sowieso geen porum met zo'n grote stekker in je aanstekerding...werk t dan ff netjes weg met schakelaartje ofzo..
Of je moet stroom ervanaf halen, dus draadjes naar sigaretten aansteker doorknippen een verbinding maken naar een schakelaartje en dan naar je achterbak, En waar je hem doorgeknipt hebt weer verbinden naar je sigaretten aansteker.
-
Ik heb mijn neons aangesloten op de binnen verlichting, dan gaan de neons alleen aan als ik in en uitstap! Tijdens het rijden heb ik ze toch niet nodig, en bovendien zit er een dimmer op mijn binnen licht, dus ze blijven even nabranden 

-
- Über-Spammer
zo heb ik het dus ook gedaan, en werkt wel zo goed, kan het ook nog eens uitStrijder schreef:Of je moet stroom ervanaf halen, dus draadjes naar sigaretten aansteker doorknippen een verbinding maken naar een schakelaartje en dan naar je neon, En waar je hem doorgeknipt hebt weer verbinden naar je sigaretten aansteker.

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
schakelaar en zekering moet goed zijn,dan kan je zelf bepalen waneer alles aan of uit staat
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb hem zelf op de radio aansluitingen gezet, dus de plus op de geschakelde plus, en de massa op normaal massa.
Voordeel: Het systeem staat altijd aan, dag en nacht, tij en ontij.
Nadeel: je kan het niet uitzetten, maar dat boeit me zeer weinig.
Ik heb van die autostyle dingen, en ik hoor veel klachten erover, maar ik heb ze er nu een half jaar inzitten en 17.000 km, met gemiddeld 50. is dus 340 uren branduren ongeveer. en niets kapot
Voordeel: Het systeem staat altijd aan, dag en nacht, tij en ontij.
Nadeel: je kan het niet uitzetten, maar dat boeit me zeer weinig.
Ik heb van die autostyle dingen, en ik hoor veel klachten erover, maar ik heb ze er nu een half jaar inzitten en 17.000 km, met gemiddeld 50. is dus 340 uren branduren ongeveer. en niets kapot
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
okay thx
binnen kort maar ff kutselen dan
binnen kort maar ff kutselen dan

-
- Contacteer:
Of je haald ff je stuurkappen los en je zet m
erbij bij je verlichtingsschakelaar. Licht aan =
neon aan en licht uit.... raad maar

-
- Contacteer:
't is geen renaultje he' maar een honda civicThadarkraven schreef:Of je haald ff je stuurkappen los en je zet m
maar wel een goed idee

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja, tegenwoordig rijd toch iedereen met licht op overdag, dus dat maakt dan nog weinig uitThadarkraven schreef:Of je haald ff je stuurkappen los en je zet m

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
er staat in ieder geval een smiley achterTom schreef:je gaat toch zeker geen sigaretten aansteker splitter kopen.

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
"serieuze post mode":
Er loopt bij je contactslot een gele stroomdraad, waar je ideaal je neon van kan aftappen.
"einde serieuze postmode"
Er loopt bij je contactslot een gele stroomdraad, waar je ideaal je neon van kan aftappen.
"einde serieuze postmode"

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic