heel soms als ik met mijn turbo rijdt houdt hij in. met inhouden bedoel ik dat hij geen toeren meer maakt maar wel de turbo laat inkomen. dit is nou 2 keer gebeurt een keer voor het stopicht en een keer op de rijksweg. als ik de koppeling intrap en een paar keer goed gas geef is het weg. het vreemde is alleen dat hij het doet wanneer het sneeuwt zoals gister avond en vorige week in limburg. ook blijft mijn water erg koud en het toen het gebeurde was het ook twee keer bij dezelfde stand van mijn water temperatuur. als hij weer wat op loopt en warmer wordt gaat het weer weg.
De motor, turbo, onsteking, bougies+kabels, verdelerkap+rotor, bezine filter, brandstofpomp zijn nieuw en ik heb nergens lekages.
heeft iemand een idee?
mijn 5je houdt in
het is de klep in het luchtfilterhuis, deze werkt niet juist waardoor er te vroeg koude lucht de carburateur binnenstroomt en de motor gaat afslaan of inhouden.
controleren, staat in koude toestand dicht, wellicht is het stangetje los van het schroefje bovenop het huis.
controleren, staat in koude toestand dicht, wellicht is het stangetje los van het schroefje bovenop het huis.
-
en als ik geen luchtfilter huis heb?pierre schreef:het is de klep in het luchtfilterhuis, deze werkt niet juist waardoor er te vroeg koude lucht de carburateur binnenstroomt en de motor gaat afslaan of inhouden.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Dan is het niet dat kleppie.5gt8vturbo schreef:en als ik geen luchtfilter huis heb?pierre schreef:het is de klep in het luchtfilterhuis, deze werkt niet juist waardoor er te vroeg koude lucht de carburateur binnenstroomt en de motor gaat afslaan of inhouden.

Verder heb je alles vervangen waar ik naar zou zoeken dus verder helpen er mee ken ik je niet.
.:: TurboPowerr ::.
-
het is al opgelost. door de koude wind en lucht aanvoer via mijn openlucht filter bevriest mijn carb. dit omdat de verwarming niet is aangesloten daarop en ook geen koelvloeistof doorheen stroomt.
dus hier kan een sotje op
dus hier kan een sotje op