[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Is zo niet aan te passen, moet in de database gebeuren. Zal kijken of ik morgen helder genoeg ben om dat voor elkaar te krijgen anders kijk ik zondag wel of het lukt.Merijn schreef:Dan word ik wel mod...
Voor de rest keep up the good work

.:: TurboPowerr ::.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Mag dat zomaarMerijn schreef:Dan word ik wel mod...

Sterker nog, ik wil helemaal geen mod worden... Ik hou niet van machtspelletjes. 
Maareh, effe over mijn Fünf. Morgenvroeg gaan Erik dLC en ik het blok eruit tillen, waarna ik 'm naar Patrick ga brengen voor revisie. Dat gaat wel een paar weken duren, dus ga ik in de tussentijd wat spullen aanschaffen, waaronder:
- Kabelboom (motorgedeelte)
- Waterpomp
- Dynamo
- Radiateur
- Koppeling + drukgroep
- Draagarmrubbers
- Stabilisatorstangrubbers
en er zal vast nog wel wat bij komen... 1 ding is zeker, ik ga dit jaar niet meer luxe op vakantie.
Maar hopelijk krijg ik er iets veel mooiers voor terug. 
Geldschieters (enkel giften) kunnen zich melden.

Maareh, effe over mijn Fünf. Morgenvroeg gaan Erik dLC en ik het blok eruit tillen, waarna ik 'm naar Patrick ga brengen voor revisie. Dat gaat wel een paar weken duren, dus ga ik in de tussentijd wat spullen aanschaffen, waaronder:
- Kabelboom (motorgedeelte)
- Waterpomp
- Dynamo
- Radiateur
- Koppeling + drukgroep
- Draagarmrubbers
- Stabilisatorstangrubbers
en er zal vast nog wel wat bij komen... 1 ding is zeker, ik ga dit jaar niet meer luxe op vakantie.

Geldschieters (enkel giften) kunnen zich melden.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
goed bezig merijn!
is er achter t station niet wat extra's te verdienen voor een leuke vakantie?
Haas schijnt er ook te werken tegenwoordig 

is er achter t station niet wat extra's te verdienen voor een leuke vakantie?

-
- Contacteer:
beter Merijn... Voor die radiateur heb ik trouwens een heel mooi adresje voor je in Breda. en die Waterpomp en dynamo gaan we polijsten he

-
- Moderator
- Car: MB
RSB in Den Bosch (radiateuren service brabant) is iig ook goedkoper dan reno. Leveren ook gewoon valeo. Heb ik destijds een GTT rad gekocht en later een willi rad. Beide gewoon valeo
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik had mijn radiateur toen bij Bogamat gehaald en daar was hij goedkoper dan bij RSB.Tom schreef:RSB in Den Bosch (radiateuren service brabant) is iig ook goedkoper dan reno. Leveren ook gewoon valeo. Heb ik destijds een GTT rad gekocht en later een willi rad. Beide gewoon valeo
-
- Contacteer:
goed bezig!
wanneer is ie weer terug?

wanneer is ie weer terug?

De vaart zit er ineens in, mooi om te horen.
Een radiateur zonder warmte wisselaar en ook nog een beetje groter is die van een diesel, ik weet alleen niet of je standaard intercooler dan nog past.
Die warmtewisselaar is niet veel meer dan een buisje door de zijkap van de radiateur, die kun je gewoon met twee boutjes afdichten, dan heb je nergens last van.

Een radiateur zonder warmte wisselaar en ook nog een beetje groter is die van een diesel, ik weet alleen niet of je standaard intercooler dan nog past.
Die warmtewisselaar is niet veel meer dan een buisje door de zijkap van de radiateur, die kun je gewoon met twee boutjes afdichten, dan heb je nergens last van.

daar heb ik de mijne ook gehaald. die was 159 euro
Radiateurenboer in Breda maakt ze op maat voor je... koperen radiateur indien gewenst.. met of zonder warmtewisselaar indien gewenst voor ong 100 Euro

Mja blokkie ging goed he Merijn
Lag er in no time uit
tenminste het was 1 uur en OPEENS was het 5 uur
Maar goed het was iig gezellig
komen er aan 

Goed om te horen heren!
Patrick, aan het werk jong!
Maak er wat moois van
Patrick, aan het werk jong!

Maak er wat moois van
ik heb de eerste gore olietroep er al een beetje van af gepoetst...tering wa is da ding smerig zeg...
nou ja, eens kijken of een 1600 mogelijk is
nou ja, eens kijken of een 1600 mogelijk is

of je laat m open, of je draait onderin een sensor M10 konisch, bovenin vullen met koelvloeistof en je hebt een plaats om te meten, hè RoyCalle schreef:De vaart zit er ineens in, mooi om te horen.![]()

Immer wieder die verdammte Holländer