prima tenminste 1 iemand die me gewoon een antwoord geeft.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:jigg ff duidelijk pm voor je
Dank het is duidelijk

grtz jiggy
geef me ff een seintje en een adres, wil er wel bij kijken als je het niet erg vindBONELESS (jeroen) schreef:zal zien dat we eind volgende week op de bank kunnen (bij kronenburg autosport) ,als het werk het toe laat,ben nog al druk maar we zullen zien .heb er veel zin in
Wanneer??? is maar een half uur rijden voor mijBONELESS (jeroen) schreef:zal zien dat we eind volgende week op de bank kunnen (bij kronenburg autosport) ,als het werk het toe laat,ben nog al druk maar we zullen zien .heb er veel zin in
Cool, pas nog eens een rondleiding gehad daar. Die volvo is UBERBONELESS (jeroen) schreef:zal zien dat we eind volgende week op de bank kunnen (bij kronenburg autosport) ,als het werk het toe laat,ben nog al druk maar we zullen zien .heb er veel zin in
Waar denk je dat ik woonantoine schreef:Wanneer??? is maar een half uur rijden voor mijBONELESS (jeroen) schreef:zal zien dat we eind volgende week op de bank kunnen (bij kronenburg autosport) ,als het werk het toe laat,ben nog al druk maar we zullen zien .heb er veel zin inDus erik een uur of 2 a 3 voor jou
oe das idd wel een eindje karren.antoine schreef:Ja en kronenburg zit in geldrop en dat ligt ................naast eindhoven.
die heb je nu toch ook?Florus schreef:Mijn idee ook, als mijne kapot loopt,komt er gelijk jc5 in,maar eerst maar eens
kijken hoelang(of kort) deze het uithoudt
Vergeet het maar hoor. Die stalen plaat zit er standaard niet in. Dan moet je een verstevigde bakhelft hebben. (Zoals Gerry) En dan is ook zo dat we het hebben over een JC5 en JB3 bak hier.Abel schreef:nee in de jc5 zit een stalen plaat die de assen tegen elkaar houd. in je jc3 is dat aluminium
Menno schreef:
alleen de ruitenwissers en motorkap beginnen wat te wapperen.