Maar beloofd is beloofd

Ik heb ze op de ALV trouwens bij me!! Ze zijn binnen en het is een lekker setje

Voor mij hetzelfde. Zeg maar wat de extra kosten zijn voor het verzenden. Dan zal ik dat even overmaken naar je bankrekening.Martijn. schreef:kan ook niet komen op de ALV , maar als je er geld op moet toeleggen moet je het zeggen, krijg je het geld voor de extra verzendkosten wel !
Geen probleem. Maak ik morgen over? gewoon naar dat zelfde bankrekeningnummer? en dan de omschrijving iets van "doppenset verzendkosten"?Riël schreef:Nou een vrijwillige donatie van 5 euro is toegestaan
In de loop van de volgende week heb je m in elk geval!
Ja hoor, maar 't blijft vrijwillig, ik stuur m sowieso op naar je!SimonBalk schreef:Geen probleem. Maak ik morgen over? gewoon naar dat zelfde bankrekeningnummer? en dan de omschrijving iets van "doppenset verzendkosten"?Riël schreef:Nou een vrijwillige donatie van 5 euro is toegestaan
In de loop van de volgende week heb je m in elk geval!
Dan kan ik mooi aankomend weekend sleutelen
Jaweeeellll hierr hebbe ze ook in ter nettSteven schreef:Kreeg net een smsje van Aruba:
'Lekker zo'n last minute op kosten van RTC, wat een sukkels dat ze mij vertrouwen. Nou ciaaao!'
he ik heb nog niks binne...... riel PM....SimonBalk schreef:Douwe *
Johan
Mike L.
Martijn.
Erik *
Bitchje *
Rik *
Merijn *
Jeroen.k *
Dennisvr *
SimonBalk *
ErikVisser
Martijn Berk
Ik heb er al een beetje mee "gespeeld", wat kleine dingetjes.Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben!
idd ik had gehoopt hem allang al binnen te hebben zo zijn het dure eurotjes....had ik hem beter op de hoek kunnen kopenErik schreef:Blijft erg stil hier...
Riel, PM !!!!