Even voorstellen: MXP

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Maarten

Hallo,

Ik ben Maarten, ben 23 jaar oud en woon nog thuis. Ik ben woonachtig in Nijmegen en bezit een Renault Clio 1.6 RXE uit '99.

Ik ben in oktober 2004 afgestudeerd aan de Saxion Hogeschool te Deventer, opleiding Facility Management en momenteel nog op zoek naar een baan!

Sinds ik deze auto heb (en dat is al 2 jaar) heb ik langzamerhand een aantal dingen veranderd. Zo heb ik als eerste de radio vervangen, de speakers, Phase II achterlichten/ Antenne enz.. In princiepe zijn dit geen MEGA veranderingen ten opzichte van wat ik hier wel eens voorbij zie komen op de site, maar ik probeer langzamerhand de auto te verfraaien.

Toevallig heb ik vandaag mijn auto laten verlagen met Eibach veren. Het is nog eventjes wennen met over de drempels te rijden bij mij in de straat, maar verder rijdt het super. Hieronder vind je 1 foto van voor de verlaging en vervolgens nog een aantal na de verlaging.

Voor:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/MXPClio139.JPG[/img]

Na:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/MXPClio140.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/MXPClio141.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/MXPClio142.JPG[/img]

Dit was het eigenlijk wel, mocht je wat willen weten, dan hoor ik het wel.

Maarten.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ziet er een stuk beter uit zo'n verlaging :worship:
Zou er niet eens gek veel aan doen, misschien alleen nog de velgen :wink: en een mooi uitlaatje (Y)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Strakke bak, zeg! (Y)

Als je je op een vrijdagavond een keer verveelt moet je maar eens in het FNO-topic kijken. Wij komen 1x per 2 weken met een aantal mensen bij elkaar in Beuningen. Niet zo ver voor jou, dus. :) Misschien zien we elkaar daar ooit. :)
Maarten

Merijn schreef:Strakke bak, zeg! (Y)

Als je je op een vrijdagavond een keer verveelt moet je maar eens in het FNO-topic kijken. Wij komen 1x per 2 weken met een aantal mensen bij elkaar in Beuningen. Niet zo ver voor jou, dus. :) Misschien zien we elkaar daar ooit. :)
Dank je!!

Ja, ik weet dat er een FNO is. Ik ben er 1 keer geweest met Ron(nie). Voorheen moest ik altijd op vrijdagavond werken, maar zal binnenkort een keer langskomen!!!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Goeie zaak! :) Neem Ronnie ook maar weer eens mee, want die zien we niet zo vaak meer.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Vanavond moet ik werken :)
Waarschijnelijk ben ik de 18e bij de FNO meets TNM meets FNE!
-jacco-
Über-Spammer

Ziet er netjes uit Maarten (Y)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:Ziet er netjes uit Maarten (Y)
En het rijdt ook nog lekker :wink: Beetje hobbelen, maar wel lekker bochtenwerk (Y)
Maarten

Ron(nie) schreef:
En het rijdt ook nog lekker :wink: Beetje hobbelen, maar wel lekker bochtenwerk (Y)

Wat, beetje hobbelen!!!!! Dat valt ook wel weer mee! Een twingo hobbelt pas :lol:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

MXP schreef:
Ron(nie) schreef:

Wat, beetje hobbelen!!!!! Dat valt ook wel weer mee! Een twingo hobbelt pas :lol:
Je voelt de hobbels wat beter bedoel ik :p , maar wegligging :worship:
Juno

Ziet er goed uit Maarten! (Y)
Het gaat de goede kant op en het hobbelt zeker wel, ga maar eens over een klinkerstraat rijden. :lol:

Ik zou zeggen tot 6 februari! :wink:
CChris

ziet idd goed uit!! wat een kleine verandering aan je auto al niet kan doen.......toch maar ns overwegen om mn ma's clio maar ns verlagen :D :p :p :p hehe
R 5 Convertible Rulezz
Plaats reactie