Hallo,
Heeft er iemand al eens gehoord van Silverstone banden?
Heeft iemand hier positive of negatieve ervaringen mee? Naar mijn idee is het weer een waardeloos cheap-ass merk, maar hier en daar lees ik ook wel positieve reacties. Ik kom er niet wijs uit. Iemand?
[img]http://www.silverstone.com.my/ty-auto/images/ftzh.gif[/img]
http://www.silverstone.com.my
Kent iemand SilverStone banden?
He,
Ik heb onder mijn oz velgen ( 17 inch ) ooit nieuwe silverstone's gehad, in de zomer is het een redelijk tot matige band, in de winter is het een compleet drama, grip is ver te zoeken, helamaal als je iets stevig rijdt is het gewoon mijninsziens een gevaarlijke band! ik heb ze voor ook gelijk vervangen door dulop sp 9000 en achter doe ik ook meteen na de winter ( ze liggen nu te
in de kelder
Met andere woorden laat deze lekker staan en spaar iets door voor kwaliteit, hier zul je geen spijt van krijgen...
Ik heb onder mijn oz velgen ( 17 inch ) ooit nieuwe silverstone's gehad, in de zomer is het een redelijk tot matige band, in de winter is het een compleet drama, grip is ver te zoeken, helamaal als je iets stevig rijdt is het gewoon mijninsziens een gevaarlijke band! ik heb ze voor ook gelijk vervangen door dulop sp 9000 en achter doe ik ook meteen na de winter ( ze liggen nu te

Met andere woorden laat deze lekker staan en spaar iets door voor kwaliteit, hier zul je geen spijt van krijgen...
Het is ook niet voor mij, ik rij geen 17"
Maar ik had het vermoeden zeker ook al.

Denk dat ze met 15 inch nog steeds bagger zijn
Ik ken ook bijna geen bedrijven die ze verkopen, alleen de ad zaak bij ons in de buurt....
Had ze al gezegd dat ze deze banden beter niet meer mee kunnen leveren
hij gaf zelf ook toe dat dit geen toppertje was....
Ben benieuwd of er nog meer mensen met deze banden rijden en wat hun ervaringen zijn

Ik ken ook bijna geen bedrijven die ze verkopen, alleen de ad zaak bij ons in de buurt....
Had ze al gezegd dat ze deze banden beter niet meer mee kunnen leveren

Ben benieuwd of er nog meer mensen met deze banden rijden en wat hun ervaringen zijn
Ik heb 185/60-13 Silverstone STV Racing. Vooral dat racing
Of het een goed band is... Het is geen Bridgestone Potenza! Ik ben er 1 keer mee achter ste voren mee komen te staan door een bocht was hard in te gaan.
Ze slijten wel niet echt hard, maar de grip niet echt je van het. Ik zou zeggen als iemand het geld heeft voor 17"-ers, dat ie dan ook een setje echte banden koopt.
Ik vind het geen aanrader.[/i]

Ze slijten wel niet echt hard, maar de grip niet echt je van het. Ik zou zeggen als iemand het geld heeft voor 17"-ers, dat ie dan ook een setje echte banden koopt.
Ik vind het geen aanrader.[/i]
alles wat ik er van heb gezien is schijt en bagger...Kan ook door kwikfuck komen natuurlijk, maar goed
Denk dat de meeste reacties hier je wel moeten kunnen overtuigen 

heeftie drie voorwielen dan ?andyboy schreef:Voor en rechtsvoor niet veel goeds meer.