ik ben dus chris nijenhuis, kom uit utrecht, ben 21 jaar en studeer in arnhem, 1e jaars hts en heb nog veel te leren over auto's.......ik lees al best lang mee hier op het forum, maar vond het nu wel eens tijd dat ik een wie is wie'tje maakte. ben ook lid bij clubcinq, kep dus n 5 gtt, parelmoer wit. ik zal binnenkort ook hier een projecttopic openen aangezien ik bezig ben met het restaureren van mn gebakkie. ik hoop dat ie dr miss net zo mooi uit zal zien uiteindelijk als die van jochem de haas, die is supervet!!
zo stond ie dr bij toen ik em net een paar maandjes had, zitten inmiddels originele ph 2 stoelen in, zaten namelijk rode kuipjes in die nu in de auto van arexstyle zitten.....nu staat ie dr heel anders bij! haha daarvan moet ik nog wat foto's op internet zetten, maar mn projecttopic zal hier ook snel volgen, daarin meer info en foto's
Chris schreef:Werd wel tijd ook!
Dus je wilt je 5je net zo mooi hebben als die van Jochem.. Draai dan je spaarpot maar om..
Veel post plezier..
sowry chris, kzal het goed maken met posten hier let op he, uiteindelijk! moet ie net zo mooi worden als die van jochem kep maar n studentenbudgetje........dus het gebeurd in delen.(motor,spuiten,antiroest-treatment) hij zal vd zomer dr ook nog echt niet uitzien van buiten, maar t komt goed. w8 maar af
CChris schreef:ik woon in overvecht, maar eind maart woon ik in de bilt.....nieuwegein kwam ik regelmatig, maar we zullen elkaar vast wel spotten inderdaad
Overvecht, dan moet je mijn blauwe 19 16v zeker herkennen. Deze stond een paar jaar ieder dag bij Scorpion Tuning voor de deur. In de goeie ouwe tijd dat ik daar nog werkte.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
@Lex: hmmm ik heb wel een tijdje trug een 19 16v gezien, maar die lag in de kreukels. stond wel te koop....
@Johan: nee tis geen devil, merkloos zelfbouwding van 1 van de vorige eigenaars.......klinkt wel erg lekker, zit alleen een achterdemper op die volgens mij is leeggehaald. verder geen dempers of niks dus. heerlijk lekker bij terugschakelen of gas los knetterknetterpang
Hee chris ik zou het niet doen hoor zo "mooi" maken als die van mij wat heb je daar nu aan , dan kan je nooit meer ff gallen met de 5 anders is het meteen zonde
PS wel bedankt voor het compliment
en de basis is er .....
jochem de haas schreef:Hee chris ik zou het niet doen hoor zo "mooi" maken als die van mij wat heb je daar nu aan , dan kan je nooit meer ff gallen met de 5 anders is het meteen zonde
PS wel bedankt voor het compliment
en de basis is er .....
haha dat gallen zal ik ook niet zo snel doen met de 5 (en ik zeg express "niet zo snel") doe k liever met de leasebak van pa (laguna gt V6) die ruilt m toch weer in na 4 jaar......