ACT: GameConsoles.
Zijn er hier mensen met het spel "Collin mcrea 2005"
Zoja wat zijn jullie bevindingen hier van??? of is het echt weer het zelfde als de vorige versies..
Zoja wat zijn jullie bevindingen hier van??? of is het echt weer het zelfde als de vorige versies..
Ik heb em op de PC, en ik vind het wederom een ongelovelijk KUTspel, het geluid sucked echt aan alle kanten, en je glijdt nog steeds zo als een dolle over de baan, alsof je helemaal geen contact hebt met de weg maar erboven zweeft.
Zo
Zo

Don't walk the grass... smoke it
Dat waren in mijn opzicht ook een van de mindere dingen van de vorige versies,maar zo te zien is dat dus wederom niet verbetertMarcel B. schreef:Ik heb em op de PC, en ik vind het wederom een ongelovelijk KUTspel, het geluid sucked echt aan alle kanten, en je glijdt nog steeds zo als een dolle over de baan, alsof je helemaal geen contact hebt met de weg maar erboven zweeft.
Zo

Ik wacht tot SA op de XBOX is vanwege de betere graphics....
ben nu NFSU2 verslaafd
ben nu NFSU2 verslaafd

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
NFSU2 al uitgespeeld..nu ook bezig met san andreas op de PS2..wat een vet spel man!!
-
- Contacteer:
ja ik vind t er ook goed uitzien hoor! alleen jammer dat die radar zo ongelooflijk klein is...
-
- Contacteer:
? die begrijp ik toch niet helemaal hoor 

Mijn PC is verouderd.... en een xbox spel is goedkoper dan een PC upgrade....Droes schreef: En ik wacht tot i op PC uit is.. vanwege de nog betere graphics
Er verschijnt ook een GTA op de PSP 

-
Nee joh! Zo'n controller is klote! Geef mij maar toetsenbord en muis. Plus op de PC heb je betere graphics dan welke console dan ook.StyxX schreef:Ik vind wel dat je een spel als GTA niet op de PC moet spelen. Je hebt er gewoon een PS2 controller voor nodig anders is het k#t!
-
- Contacteer:
de t@ring moet nog gaan grafitieënTon schreef:zo dat was san andreas![]()

Het is alweer even geleden dat ik ze van Droes
gekregen heb maar ik kon jullie de mooie line-up Renoos niet onthouden:
[img]http://members.chello.nl/c.blok10/rtc/GTAVC_reno_col_sml.jpg[/img]
Van links naar rechts:
Een blauwe en rode 5 Turbo2, Clio V6 ph.1, Clio Williams, Clio 16V, Twingo, Kangoo.
En nog eentje dan van mij aan het poseren in mijn auto.
[img]http://members.chello.nl/c.blok10/rtc/G ... 6V_sml.jpg[/img]

[img]http://members.chello.nl/c.blok10/rtc/GTAVC_reno_col_sml.jpg[/img]
Van links naar rechts:
Een blauwe en rode 5 Turbo2, Clio V6 ph.1, Clio Williams, Clio 16V, Twingo, Kangoo.
En nog eentje dan van mij aan het poseren in mijn auto.

[img]http://members.chello.nl/c.blok10/rtc/G ... 6V_sml.jpg[/img]
Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
2002 : Lutecia Renault Sport 2.0 16V
2003 : Lutecia Renault Sport V6 Phase2
2001 : Lutecia Renault Sport V6 24V
2000 : Lutecia Renault Sport V6 24V Race Car
mooie naam voor een clio

2003 : Lutecia Renault Sport V6 Phase2
2001 : Lutecia Renault Sport V6 24V
2000 : Lutecia Renault Sport V6 24V Race Car

Zo raar is dat niet, Alpine is een zelfstandig merk geweest voordat Renault het overnam. Bij de laatste Alpine (en de LeMans versie van de GTA) mochten ze het oude logo weer voeren. Wanneer de overname precies was weet ik niet, in 1977 (uitkomst van de A310 V6) was het al van Renault.Droes schreef:raar maar staat apart:
ALPINE:
1973 : A110 1600S
1973 : A310 1600VE
-
- Über-Spammer
is even geleden, maar als je G.T.R - Fia GT Racing bedoeld ga ik die deze week maar even uitproberen (staat al sinds vorig jaar op mn compu maar nog niet utgetest), ben ook eens begonnen met die nieuwe worms: ford under siege (ofzoiets) best wel leuk die gebouwtjes, en die wapens blijven leukDroes schreef:
..GTR die binnenkort uitkomt voor PC

Ik vond de eerste worms altijd wel grappigGabri schreef:..., ben ook eens begonnen met die nieuwe worms: ford under siege (ofzoiets) best wel leuk die gebouwtjes, en die wapens blijven leuk

GT4 gaat verkrijgbaar zijn vanaf 9 maart