dus 40 a 45 euro met 50 man is ECHT NIET voldoende!!!
maar goed...de precieze kosten weet ik ook niet...mar mijn bedragen komen meer overeen, dat weet ik wel...

nou, Lotti en ik reden er net achter toen ie 'm in die Fiat Croma plantte...Turbo Tinus schreef:Bart V schreef:Haha, ik reed dr achter toen hij denk ik iemand probeerde uit te remmen in de natte Audi SPtrGte schreef: ook heb ik geleerd dat je niet met een dure TVR het circuit op moet gaan als je niet kunt rijden...![]()
![]()
Zag het net niet gebeuren helaas...hij stond slechts "in de weg"
![]()
Er zijn op die dagen VEEEEl auto's en veel autoclubs. Dus die 50 auto's is helemaal niet aan de hand. Het is een dag georganisserd voor en door "merkenclubs" als die allemaal 40<>45 euro neerleggen dan gaat het al hard. En blijkbaar kan het toch echt, want het is al gebeurt. Ik heb 40 betaald en heb een uur gereden. Het zou inderdaad wat anders zijn wanneer je met alleen maar de RTC zou willen gaan. Dat is praktisch onhaalbaar/onbetaalbaar.PtrGte schreef:ga er voor de zekerheid maar van uit dat je voor een dagje zolder toch zeker 7500 a 8500 euro kwijt bent en voor zandvoort nog een beetje meer...
dus 40 a 45 euro met 50 man is ECHT NIET voldoende!!!
maar goed...de precieze kosten weet ik ook niet...mar mijn bedragen komen meer overeen, dat weet ik wel...
het was vrijdag zo rustig dat je zelfs nog een middagkaart voor 35 euri (geloof ik) kon kopen....was eigenlijk voor 1 uurtje, maar daar kon je ook wel de hele dag mee doenPtrGte schreef:ja een UUR!![]()
ik heb het over 180 euro van 9 tot 17.00 op zolder he!!!
dan is 45 euro erg duur![]()
130 euro voor drie uur rijdenkomt dan meer in de buurt, en dat is dan zandvoort...
fok heePtrGte schreef:ik heb toen de tweede ronde begon al een extra inschrijving gedaan voor 35 euro...
dus 165 euro voor 5 uur rijden op zandvoort, das echt super...
alleen na 3 uurtjes knorren was het dus over...maar das mechanisch he
Bart V schreef:fok heePtrGte schreef:ik heb toen de tweede ronde begon al een extra inschrijving gedaan voor 35 euro...
dus 165 euro voor 5 uur rijden op zandvoort, das echt super...
alleen na 3 uurtjes knorren was het dus over...maar das mechanisch hezal maar niet melden wat ik dan betaald heb voor de hele dag rijden.......
Voorkennis ofzo???
klopt! Was bijna vergeten hoe hij klonk...maar er komen weer beelden en geluiden in mijn herinnering naar vorenSteven schreef:Idd erg mooi, lekker geluidje ook in die clio van Patrick.
Rij je mee met mijn Saffie dan????, alleen op t circuit??? heb mijn twijfels!!Merijn schreef:whahaha... Dat ga ik mijn Golfje niet aandoen.
haha...Hesselgouda schreef:Rij je mee met mijn Saffie dan????, alleen op t circuit??? heb mijn twijfels!!Merijn schreef:whahaha... Dat ga ik mijn Golfje niet aandoen.
Ja dat was ik ook van plan,kijken enzo, misschien met iemand meerijden maar kan niet zonder mijn auto, en als er opeens een slangMerijn schreef:haha...Hesselgouda schreef:Rij je mee met mijn Saffie dan????, alleen op t circuit??? heb mijn twijfels!!Merijn schreef:whahaha... Dat ga ik mijn Golfje niet aandoen.Ik ga in principe alleen maar om te kijken, maar ik wil best een keer met je Safrane meerijden, hoor.
hehe superfilmpjeBart V schreef:Hier even een rondje zandvoort, gefilmd met de onboard camera in de 19![]()
http://www.renaultfreak.nl/filmpjes/zan ... dvoort.mpg
nee helaasBart V schreef:haha funkan je em uploaden en posten?
heela...ik heb respect voor IEDEREEN met ELKE auto op een circuit...maar kijk uit wat je doet...met zo'n auto kan het wel eens helemaal NIET leuk zijn op een circuit tussen allerlei wagentjes die je heel de tijd in je spiegel doen kijken...das NIET leuk zeg ik je...Joost (DoubleYou) schreef:18 maart, iemand zin om in een 1.1 (mee) rond te crossen?![]()
Wil graag eens de ervaring opdoen maar GTT is dan niet af, Express gaat no way uit de stalling daarvoor (moet namelijk weer apk->project op zich waarschijnlijk), kosten zijn alleen redelijk hoog voor in je 1tje, dus als we combi maken met iemand (beide off course 50-50 rijden), iemand mee? Uitlaat van te voren ff meten want die maakt nogal veel geluid, misschien zelfs boven 95 dB, test kan vantevoren wel gefixed worden, komt dan gewoon standaard uitlaatje op. De lasser heeft dat makkelijk changable gemaakt