Mocht wel eens een wasbeurtje hebben

Maar toch een stickertje erop achtergelaten.
YEP. die is het !Michel Meganefreak schreef:??Merijn schreef:Net gespot vanuit het pendelbusje tussen de Matrixx en de parkeerplaats een stukkie verderop:
Een gele Megane Coupe ph2 (volgens mij een cabrio, maar nu twijfel ik), dikke achterbumper met aan elke zijde een dikke uitlaatpijp eruit. Skirts en een dikke voorbumper, minstens 17 inch velgen, booskijkers. Echt een dikke bak! Kenteken begon met 79 als ik me niet vergis.
[img]http://lore.echnadarr.net/zolder/images/CRW_3628.jpg[/img]
Tim schreef: Vandaag gespot
R5 GTT
kleur: van dat baccara bruin
kenteken: ??-??-??
staat: tja euh ging wel
tuning: 2 mega grote lampen voorop
waarzo: in velsen-zuid bij bekenstein
Is van Vincent, die is inderdaad monteur daar.Chris schreef: Is denk ik een normale Baccara van een monteur van dealer Simonis Vianen. Stond ook in De Meern.
das een groene RSI. met zo een evo luchthapper op de motorkap.... is best een leuk karretje om te zien. komt uit lisse die gozer. sport ook bij aarts. staat ze auto vaakPatrick (Basic) schreef:Bij de shell tussen hillegom-lisse,
een groene 16v of RSI, kon het niet goed zien.
Iemand van hier?
haha dat was ik eindelijk zelf eens gespot. mijn gtt was datMonica schreef:Gespot zaterdagmiddag zo rond 13.15 bij het tankstation op de A2 (Eindhoven-Maastricht) ter hoogte van Sittard:
Een rode 5 (GTT?) met het kenteken XT-02-XF met booskijkertjes
Hoelaat was dat ongeveer?Gisteravond gespot op de A28 Zwolle-Utrecht, vlak voor Utrecht; een zilvergrijze Clio sport (sorry ben ik de exacte type's van Clio niet zo thuis )
Zag er leuk uit; dikke bumpers etc. RTC kentekenplaathouders en stickers op de zijruit. We haalden hem in met de blauwe 5 gtt phase 1 van m'n man (BlueBullet, hier bekend als GrayPearl, want het lukt niet om z'n nickname aan te passen )
Kwam daarna ons weer met een aardig gangetje voorbij en ging richting A12/A27.
Acid schreef:haha dat was ik eindelijk zelf eens gespot. mijn gtt was datMonica schreef:Gespot zaterdagmiddag zo rond 13.15 bij het tankstation op de A2 (Eindhoven-Maastricht) ter hoogte van Sittard:
Een rode 5 (GTT?) met het kenteken XT-02-XF met booskijkertjes
Dat zal tussen half 9 en 9 uur 's avonds geweest zijn gok ik...ClioCharly schreef:Hoelaat was dat ongeveer?Gisteravond gespot op de A28 Zwolle-Utrecht, vlak voor Utrecht; een zilvergrijze Clio sport (sorry ben ik de exacte type's van Clio niet zo thuis )
Zag er leuk uit; dikke bumpers etc. RTC kentekenplaathouders en stickers op de zijruit. We haalden hem in met de blauwe 5 gtt phase 1 van m'n man (BlueBullet, hier bekend als GrayPearl, want het lukt niet om z'n nickname aan te passen )
Deze auto ken ik,komt uit nieuwegein en is van een oud klasgenoot van mij woont of werkt nu in Zeist.Chris schreef:Zojuist in Driebergen een Clio16V, blauw metaal, Azev velgen, nummerplaathouder van Garage London in Utrecht.
Gister reed ik er langs, maar ze zijn echt nieuw!Marc schreef:Turbo 2 en Alpine Turbo zijn eigendom van de baas (Visscher zelf). Zij beide vorig jaar geimporteerd en in super staat! Die Alpine komt uit duitsland en kwam binnen met 18" OZ velgen dat stond echt supervet, maar heeft inmiddels de standaard velgen geloof ik. Die spider kan ook wel van Visscher zelf dat weet ik niet.Ronnie B. schreef:Ik reed gisteravond over het industrie terrein
van oudewater,en in het oude pand van Renault dealer
Kempenaar vond ik een hele leuk ingerichte showroom
met een rode Turbo 2,een Sportspider,en een Renault alpine er in.op de kentekenplaathouders stond Renault dealer Van kerkhof en Visser.foto's volgen...
Oke, dan was ik het niet in iedergevalWhiteArrow schreef:Dat zal tussen half 9 en 9 uur 's avonds geweest zijn gok ik...ClioCharly schreef:Hoelaat was dat ongeveer?Gisteravond gespot op de A28 Zwolle-Utrecht, vlak voor Utrecht; een zilvergrijze Clio sport (sorry ben ik de exacte type's van Clio niet zo thuis )
Leek een klein beetje op die van die foto die Donleben gepost heeft dacht ik...
[img]http://www.renault-tuning.com/type/5_19s.JPG[/img]Xabre schreef:Vanmiddag in Drachten vlakbij industrieterrein de Haven een blauwe R19-16V phase1 chamade met achterop een sticker van Renault Tuning Club.
Kenteken DZ-PS-55 en er kwam nogal een dikke witte rook uit de uitlaat![]()
signalement bestuurder: kale man met zonnebril
ik zwaaide nog enzo maar ik weet niet of hij me gezien heeft, ben 'm nog even achtervolgd maar hij ging richting Leeuwarden en ik moest eraf
asoBram schreef:Net Jean Paul in haarlem gespot. Hij reed de afgesloten smedestraat in en kwam toen met een aardig gangetje achteruit terug. Daarna reed je nog een stuk over de Leidse Vaart. Ik reed in die multipla