he ik heb een startprobleem met mijn gte. als ik start dan doet de startmotor het wel maar hij slaat niet aan... k heb nieuwe verdeelkap, bougies, en kabels erop gezet.
ik hoorde van iemand dat het aan de startmotor kon liggen. ik heb nog een startmotor liggen van een renault 19 motor kan ik die op mijn gte zetten?
nou dat wast wel zo'n beetje wie kan me helpen?!?!
Probeer dat inderdaad eerst eens! Effe met startkabels erop, kijken of ie het dan wel doet. Misschien is de accu net te zwak om de startmotor van genoeg power te voorzien...
accu moet wel goed zijn want ik moet soms wel 15 keer starten voordat ie aanslaat en dan geeft de accu nog steeds 12V k heb namelijk een volt meter in me auto en onder het rijden geeft ie steeds 14V.
het vreemde is als de motor warm is dan slaat ie zo aan en als ik 's ochtends probeer te starten dan moet ik er een kwartier voor uittrekken.
het heeft absoluut met de koude startregeling te maken.
zelf ook zon probleem gehad maar ik heb een handchoke, de klep in de carburateur ging niet helemaal dicht, dan kun je inderdaad erg lang starten als het koud is.
waarschjnlijk kan een garage snel een diagnose stellen,dan kun je zelf gaan repareren.
die diagnose kan toch niet zo duur zijn.