Heeft er iemand nog foto's van zijn onbehandelde verlengde motorkap?
Dus zeg maar een foto waar op je kan zien hoe het extra metaal er is aangelast!
Mijn dank is groot.
Foto's nodig van doorgelaste motorkap (5 GTT)
heb wel een paar foto's voor je, heb ze alleen nie online staan, pm je email adres effe of voeg me effe toen op msn, dan stuur ik ze door.
paz_boekhout@hotmail.com
paz_boekhout@hotmail.com
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
bij mij is er dus ook een stuk aangelast, had hier wel een foto van maar kan dit zo niet vinden, de stukjes zijn aan de acherkant vastgelast en glad geslepen en afgewerkt met een laag kit, wil wel eens foto's maken hoe het er nu uitziet aan de binnenkant van de motorkap
-
- Über-Spammer
maak ik morgen wel even een foto van hoe het er nu uitziet aan de binnenkant
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ja had nog wat op de pc staan 

-
- Über-Spammer
ziet er dus zo uit aan de binnenkant
[img]http://members1.chello.nl/~h.vanderveen ... binnen.JPG[/img]
[img]http://members1.chello.nl/~h.vanderveen ... binnen.JPG[/img]
Clio 16v.....
mooi hè zo duits 
@ Gabri: heb jij een hele andere motorkap dan als een turbo? of hebben ze dat frontje eraan gelast??
er staat hier bij mij voor de deur een gewone 21 van de buurman, maar die heeft ook net zoals een turbo een front boven de koplampen wat je los moet schroeven.

@ Gabri: heb jij een hele andere motorkap dan als een turbo? of hebben ze dat frontje eraan gelast??
er staat hier bij mij voor de deur een gewone 21 van de buurman, maar die heeft ook net zoals een turbo een front boven de koplampen wat je los moet schroeven.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
heb een hele ander motorkap, das misschien wel het voordeel van het oude model begin '89.-Ray- schreef:mooi hè zo duits

idd.
tis maar wat je een voordeel noemt, als ik me frontjer eraf schroef en er 2 stukkies aanlas heb ik hetzelfde effect, en als me kap open staat blijft ie boos kijken
2 vliegen in 1 klap
tis maar wat je een voordeel noemt, als ik me frontjer eraf schroef en er 2 stukkies aanlas heb ik hetzelfde effect, en als me kap open staat blijft ie boos kijken

2 vliegen in 1 klap

-
- Über-Spammer
ik kwam op het idee om die booskijkers te doen toen de kap openstond
dus ook met motorkap open heb ik booskijkers (van een afstand
)

1 van mijn droom vijfjesVos schreef:[img]http://www.nr5lebt.de/html/besucher/Daniel01.jpg[/img]
sorry kon het niet laten....

Weet iemand een goed adres waar ik dit kan laten doen???
Vind het echt superstoer staan bij de 5.
bij een handige lassert 
ik heb toen m'n clio in duitsland laten doen, vlak over de grens bij enschede, in gronau. Gerhard Leppen heet ie. 160 euro voor doorlassen en logo verwijderen. is inmiddels al 3 jaar gelee, wie weet heeft de inflatie daar ook toegeslagen??
ff googlen zou ik zeggen

ik heb toen m'n clio in duitsland laten doen, vlak over de grens bij enschede, in gronau. Gerhard Leppen heet ie. 160 euro voor doorlassen en logo verwijderen. is inmiddels al 3 jaar gelee, wie weet heeft de inflatie daar ook toegeslagen??
ff googlen zou ik zeggen

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Had martijn baccara hier niet een leuk adresje voor ergens in noordholland??? (meen ik me te herinneren)Edwin16v schreef:Weet iemand een goed adres waar ik dit kan laten doen???

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die foto's heb ik nog wel op de pc staanGabri schreef:bij mij is er dus ook een stuk aangelast, had hier wel een foto van maar kan dit zo niet vinden, de stukjes zijn aan de acherkant vastgelast en glad geslepen en afgewerkt met een laag kit, wil wel eens foto's maken hoe het er nu uitziet aan de binnenkant van de motorkap
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
gooi ze dan maar online zou ik zeggen 

http://www.ruha.nl ?Frits schreef:Had martijn baccara hier niet een leuk adresje voor ergens in noordholland??? (meen ik me te herinneren)Edwin16v schreef:Weet iemand een goed adres waar ik dit kan laten doen???
Masterlijk dat matzwart! Ik heb ook eens van die strepen gehad op mijn Clio 1.4rt, niks mis mee!Ollie schreef:1 van mijn droom vijfjesVos schreef:[img]http://www.nr5lebt.de/html/besucher/Daniel01.jpg[/img]

-
- Contacteer:
Valt wel wat beetje handige gozert doet het gewoon thuis
, Gewoon Verf en troep GOED eraf halen. 2 stukkies plaat erin stippen, Kijken of ze goed zitten en hop vast zetten dat spul, Glad schuuren en daaarna plamuur laagje erover. Vervolgens schuuren en laten spuiten en klaar is Kees, (neem aan dat het om die booskijkers ging
want als je de motorkap verlengt komt je met grill en shit toch ook niet meer uit, ma ja wie ben ik, ik rij een clio en geen 5
)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Deze handige gozert heeft gewoon een compleet garagebedrijf met schade afdeling, waar hij mag beunen
Ik ben gewoon benieuwd welke technieken er bij andere toegepast zijn, zodat we ze zelf kunnen gebruiken of verbeteren.

Ik ben gewoon benieuwd welke technieken er bij andere toegepast zijn, zodat we ze zelf kunnen gebruiken of verbeteren.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Contacteer:
Kijk en die handige Gozerts bedoelde ik nou hahahaDeze handige gozert heeft gewoon een compleet garagebedrijf met schade afdeling, waar hij mag beunen icon_lol.gif
Ik ben gewoon benieuwd welke technieken er bij andere toegepast zijn, zodat we ze zelf kunnen gebruiken of verbeteren. thumbup.gif

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
En ook lekker makkelijk zelf te doen. Gewoon aanbrengen met lakrollerNiels Takken schreef:Masterlijk dat matzwart! Ik heb ook eens van die strepen gehad op mijn Clio 1.4rt, niks mis mee!Ollie schreef:1 van mijn droom vijfjesVos schreef:[img]http://www.nr5lebt.de/html/besucher/Daniel01.jpg[/img]

Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor