Even voorstellen: Denman

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Denman

Ik ben Dennis (denman) 23 jaar en alweer 5 jaar in bezit van mijn rijbewijs. Studeer nog en hoop daar in juni 2005 mee klaar te zijn.
Woon in de betuwe en wel het dorpje maurik, waar ook wel een aantal 5-jes in de omgeving te vinden zijn.
Heb sinds april 2002 een R5 GTX en na een goeie beurt rijd ie eigenlijk prima. 2x echt stil gestaan, maar weer opgelost. Heb er nu zelf cv en elec. ramen ingebouwd. Moet nog een keer tijd maken voor een paar (standaard :lol: ) roestplekjes, maar verders nog goed in de verf en carosserie is nog prima (kan voorlopig nog apk verder :D )
Bij vorige eigenaar is bak gereviseerd en blok vervangen (door oververhitting na lekkage koeling) dus kan nog poosje vooruit.
Hoop hier veel lol en plezier te hebben, maar ook nuttige info te vinden en te geven aan mensen die het nodig hebben (voor zover anderen dat nog niet gedaan hebben :lol: ).
Misschien nog ff nodig om wegwijs te worden op de site, maar ga hier zeker wat uren verslijten.

Greetz Denman 8)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Welkom! :)

Heb je misschien een foto van je GTX? Altijd leuk om de auto te zien waar we het over hebben.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Merijn schreef:Welkom! :)

Heb je misschien een foto van je GTX? Altijd leuk om de auto te zien waar we het over hebben.
ik was tog the pica man :D
Denman

Is nog in de maak :)
Denman

Ik heb me opgegeven als lid van de club (duurt ff heb ik begrepen) maar pas dan kun je foto's zetten toch of al eerder??
Gabri van der Veen
Über-Spammer

foto's kun je altijd wel neerzetten, alleen een avatar + nog vele extra's heb je alleen als je betaald :)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

Als je lid wordt kun je foto's in je profiel plaatsen. In dit topic, en alle andere, kun je ook foto's posten. Dat kan je nu ook al.

Je moet de foto's zo-wie-zo eerst op het internet plaatsen, bijvoorbeeld in je eigen web-space, die je van je provider ter beschikking hebt gekregen.
Rémi clio ph3

P@TB@D schreef:

ik was tog the pica man :D
Er werd ook gevraagd om een foto, niet om een hele collage :wink: :lol:
Denman

#Ron# schreef:Als je lid wordt kun je foto's in je profiel plaatsen. In dit topic, en alle andere, kun je ook foto's posten. Dat kan je nu ook al.

Je moet de foto's zo-wie-zo eerst op het internet plaatsen, bijvoorbeeld in je eigen web-space, die je van je provider ter beschikking hebt gekregen.
hhmmm, ff uitzoeken dus. zal me er eens in verdiepen. weet wel wat meer nu. zal me best gaan doen voor een foto. :)
Plaats reactie