GTTI !!!! met hulp van Belt Bikes

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
JiggyMF

paz-maniac schreef:lijkt me nogal logisch he het monteren van zo een systeem is redelijk wat werk en aangezien je een redelijk uur tarief zal moeten betalen. is vaak zo als je wat laat doen zit een groot deel van de kosten in de werk uren en niet in de onderdelen
Exactly, vandaar dat ik me dus afvroeg waarom het prijsverschil zo groot is.
Ik weet bijna zeker dat de kit van BBperformance bijv. ook 100% compleet is zonder verassingen, ook met ECU en software spruitstuk etc.

grtz Jiggy
-PAZ-
Über-Spammer

zit ook veel verschil de de gebruikte onderdelen, nieuwe injectoren of gebruikt enz enz origeneel renault betaal je voor 1 injector van een 19 16v iets van 100 euro ex en gebruikt heb je er 4 voor een paar tientjes.
R5GTT. Drive it like you stole it
Sander
Contacteer:

JiggyMF schreef:Ik weet bijna zeker dat de kit van BBperformance bijv. ook 100% compleet is zonder verassingen, ook met ECU en software spruitstuk
Dan moet je even na gaan wat je precies voor dat geld krijgt dan kun je beter vergelijken.

gr s :D nder
Roy
Moderator

JiggyMF schreef:
Riël schreef:
JiggyMF schreef:Waarom kost deze injectie set zoveel meer als degene waar ze in Engeland aan ontwikkelen en de prijs zo rond de 1500 pond INCL montage ligt?

Is overigens geen 'afzeik' vraag, vraag me gewoon af wat het verschil is?
Kom je ook al op 2250 euro ex de rest van de kosten om hem hier te krijgen :)
goed lezen, 1500 incl montage ;)
Goed lezen inderdaad :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
speedline

Jeroen en ik dachten dat ons systeem al duur was...
Florus

speedline schreef:Jeroen en ik dachten dat ons systeem al duur was...

:~
speedline schreef:De reden voor de radio stilte is dat we voortaan low-profile werken aan product

ssssstt Speedy, geen dingen verklappen :X
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Roy schreef:
JiggyMF schreef:
Riël schreef:
JiggyMF schreef:1500 pond INCL
2250 euro
goed lezen, 1500 incl montage ;)
Goed lezen inderdaad :wink:
Schijnt steeds moeilijker te zijn :p :lol:

Plus reken er nog een boot reisje bij, is 300 euro, nog wat tankjes benzine.... Denk niet dat je dan nog onder de 3000 euro zit.

Krijg je er in Nederland nog eens wat gedonder mee, dan mag je weer ff meet bootje overvaren. :D
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
antoine
Car: Renault Clio III RS

Offtopic: Eric ea kijk eens op de banner van deze site.Daar staat een linkje naar mbcarperformance. Hij is leverancier voor de benelux. Moet je wel ff naar limburg rijden.

Ontopic: Gaat deze topic niet over het injectie systeem van boneless? :wink: (Y)
speedline

Ik had gisteren 2 voor mij onbekende RTC-ers op msn. Zij dachten dat Jeroen Lubking van JL Tuning

en

Jeroen van de Belt van Beltbikes dezelfde personen/ bedrijf waren.

Misschien goed om nog even toe te lichten mijnheer van de Belt? :wink:
Tijn
Contacteer:

moet hij dat echt nog verder toelichten dan duidelijk te zijn over zijn eigen achternaam en over zijn eigen URL in dit topic?

rtc-ers die niet kunnen lezen zullen er altijd blijven ... (daarom word toch iedere vraag in een injectie topic ook 2 keer gesteld ?)
there is no spoon.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

antoine schreef:Offtopic: Eric ea kijk eens op de banner van deze site.Daar staat een linkje naar mbcarperformance. Hij is leverancier voor de benelux. Moet je wel ff naar limburg rijden.
Weet ik wel,

Alleen komt Jiggle met de prijzen van BB in Engeland in ponden.
Vandaar de vergelijking :wink:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
JiggyMF

Ik wacht wel op de set van JL, heb ik meer vertrouwen in dan deze set vooral gezien de reacties :wink: .

grtz Jiggy
JiggyMF

Erik Olijnsma schreef:
antoine schreef:Offtopic: Eric ea kijk eens op de banner van deze site.Daar staat een linkje naar mbcarperformance. Hij is leverancier voor de benelux. Moet je wel ff naar limburg rijden.
Weet ik wel,

Alleen komt Jiggle met de prijzen van BB in Engeland in ponden.
Vandaar de vergelijking :wink:
beste olijf,

die vergelijking is toch niet vreemd of wel?
2700 euro ex montage tegenover 2250 euro incl montage (nou komt iedereen natuurlijk weer met dat we niet in engeland wonen, nee dat klopt ik wil enkel het prijsverschil aangeven), vandaar nog steeds mijn vraag, waar zit dat verschil in.

grtz
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

JiggyMF schreef:beste olijf,

die vergelijking is toch niet vreemd of wel?
2700 euro ex montage tegenover 2250 euro incl montage (nou komt iedereen natuurlijk weer met dat we niet in engeland wonen, nee dat klopt ik wil enkel het prijsverschil aangeven), vandaar nog steeds mijn vraag, waar zit dat verschil in.

grtz
Ergens is die vergelijking wel vreemd, want dat is een buitenlands iets. En dat is gewoon moeilijk te vergelijken.
In Amerika zou het nog minder gaan kosten, maar een retourtje Amerika is gewoon moeilijk te doen :wink:

Dus om het goed te doen moet je gaan vergelijken tussen de Hollandse producten. En dan heb je 3 leveranciers die het evt aanbieden. En daar de vergelijkingen in zitten te zoeken.

Jeroen B. zal echt zijn meerprijs ten opzichte van Jeroen L. waar kunnen maken. Maar de vraag blijft inderdaad waarin.
JiggyMF

Ik bekijk het heeeeel simpel.

2700 euro ex montage, dat is helder.

1500 pond inc montage, pak voor het gemak montage van een euro of 400 (misschien is t 300, misschien is t 500 er zit in ieder geval heel wat werk in) en haal ik van die 1500 pond af. Dan kom ik op rond de 1100 pond. Dus pak 1600 euro voor de kit. Neem verzending van een euro of 200.

Dan zit je op 1800 euro en dan zit er dus 1000 euro verschil in. Dat vind ik dus nogal wat. En als ik de kit zo bekijk en ik vergelijk die met waar bv al de anderen mee bezig zijn dan zou ik niet weten waarin het prijsverschil zou moeten zitten behalve de software.

just my 2 cents, iedereen moet doen wat hij zelf wil.

grtz Jiggy
Stienus

Dus:

Beltbikes: 2750 euro
JL tuning: ?? ( iemand? )
BB performance tuning: 1500 pond = 2134,19 euro

Voor het overzicht...
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ik denk dat je moet gaan praten met de mensen die het spul maken/verkopen. Lijkt me dat je dan het meeste te weten komt. Is denk ik beter, dan hier een beetje te gissen wat het verschil tussen de een en de ander is. Zonder dat er echt specs bekend zijn.
Laatst gewijzigd door Johan op ma 17 jan 2005 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

wordt wel een beetje een zeur topic(je zou je tijd beter in de auto kunnen steken ,,of stads wacht worden :p :p )het enigste wat ik aan bied is een compleet systeem met alle onderdelen NIEUW!!!!!. zoals; de wel bekende lobsterback intake van alu;-brandstof regenlaar- injectoren-gasklep-mapzender-draadboom-tempzenders-een nieuwe computer enz:,die ten alle tijden uit leesbaar is (ook tijdens rijden)waar op je alle waardes kunt zien. (en veranderen realtime)zoals; water temp;luchttemp;voltage;toerental;belasting;+ 2 extra uitgangen voor b.v waterinjectie-extrafan enz:.deze set is ook super als je in de toekomst je auto nog veel verder wilt up-graden(als je een lap top hebt en een beetje een handige gozert bent is het een makkie) je bent dus niet afankelijk van derden!!!!

zal nog wel wat kleine dingen vergeten zijn ,maar als je vragen hebt ....stel ze (Y) (Y)

en tuurlijk als je het zelf beter weet (zo stront eigenwijs ben ik zelf ook :smoke: ) maak je toch even zelf een kitje :p :p tuurlijk zijn er goed kopere kitjes!! als je in amerika kijkt wat een turbo kitje kost voor een honda!!! b.v snap ik niet dat ze dat voor zo weinig verkopen........maar daar zit ook om zet in . welke sukkel maakt nu een kit voor een 5gtt :D :D daar word rijk van!!! niet dus!!! ik bied een super systeem aan waar je echt wat aan hebt ook in de toekomst .

JA EN IK BEN NOG AL ENTHOUSIAST IK SCROOM MIJ NIET SNEL DINGEN TE LATEN ZIEN.... :smoke: .ja en de testbank gegevens komen er aan (Y) (Y)

p.s @ jiggmf dat jij zelf niet even een setje maakt??? :D p.s 2 speedy waar blijven de :foto:

laten we voor al de slogan van rtc hoog tij vieren
RESPECT IS EVERYTHING!!!!!!!!!!!

VRIENDELIJKE GROETEN JEROEN VAN DEN BELT.

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

amen :P :worship:
Job-turbo
Contacteer:

Wat voor computer systeem gebruiken jullie eigenlijk??
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

volgens mij gebruiken ze KMS.
Riël
Über-Spammer

Verkoop je ook alleen de programmatuur?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
iwi

Hey Jeoen, kom jij nog eens hier in de buurt??? ff bij Sfennie langs ofzo :p
JiggyMF

Stienus schreef:Dus:

Voor het overzicht...
Beltbikes: 2750 euro ex inbouw
JL tuning: nnb
BB performance tuning: 1500 pond = 2134,19 euro inc inbouw
JiggyMF

En boneless, ik zeg nergens dat ik geen respect voor je werk heb (Y)

Wil alleen gewoon weten wat t verschil is :)
En daar komen we alleen achter zo gauw er andere kits officieel leverbaar zijn.

grtz jiggy
-Ray-
Contacteer:

JiggyMF schreef:

Voor het overzicht...
inclusief inbouw. ahaa, en BB komt aan de deur? of moet je naar engeland? kost dat niks? of doet MB Cartuning het inbouwen voor je?
Immer wieder die verdammte Holländer
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Prijzen van Maurice zijn nog niet bekend, zullen zo wel komen
JiggyMF

-Ray- schreef:
JiggyMF schreef:

Voor het overzicht...
inclusief inbouw. ahaa, en BB komt aan de deur? of moet je naar engeland? kost dat niks? of doet MB Cartuning het inbouwen voor je?
Ben jij nou echt zo dom of doe je alsof?
Het gaat niet om de inbouw, het gaat erom dat die 1500 pond ZONDER inbouw dus een STUK lager is als de prijs van beltbikes eveneens zonder inbouw, dus nogal een prijsverschil.

damn :-/

grtz Jiggy
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Rustig aan... Denk om je hart.

Je haalt nu een buitenlands product in de vergelijking die een aantal onzekere factoren heeft.

Je weet niet wat hij kost zonder inbouw, je weet niet of ze het wel verkopen zonder inbouw, je weet niet wat de eventuele verzendkosten zijn.

Dus hoe kan je dan een vergelijking hierin maken??

Het enige wat zeker is is 1500 pond met inbouw, maar ook dit valt krom in de vergelijking, want het is niet naast de deur.
Riël
Über-Spammer

Waar haal je die 1500 euro eigenlijk vandaan?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
antoine
Car: Renault Clio III RS

Van de bank ? :D
Arjen

Willen jullie deze discussie AUB even ergens anders gaan voeren?

Dit is een topic over het injectiesysteem van Jeroen en laten we dat zo houden. Dus geen topic-vervuiling!

Bedankt.
-Ray-
Contacteer:

JiggyMF schreef: Ben jij nou echt zo dom of doe je alsof?
Het gaat niet om de inbouw, het gaat erom dat die 1500 pond ZONDER inbouw dus een STUK lager is als de prijs van beltbikes eveneens zonder inbouw, dus nogal een prijsverschil.

grtz Jiggy
schei uit man bluffertje... eerst kom je een beetje stoer doen over een KKK turbo, dan ga je een Garett T3 bestellen, hoop poe haa over van alles en nog wat en vervolgens ga je interessant lopen doen over de prijzen van de 3 verschillende injectie systemen.

je kan wel een hoop commentaar hebben over de mannen van JL, BB en Beltbikes, maar deze mannen hebben een product geleverd (al dan niet helemaal af en doorontwikkeld), en dat kunnen we van jou niet zeggen.

misschien ben ik de enige, maar ik stoor me nogal aan de toon van je posts. als het niet zo is moet je het maar zeggen.

sorry arjen, we gaan weer ontopic.
Immer wieder die verdammte Holländer
JiggyMF

-Ray- schreef:
JiggyMF schreef: Ben jij nou echt zo dom of doe je alsof?

grtz Jiggy
schei uit man bluffertje... eerst kom je een beetje stoer doen over een KKK turbo, dan ga je een Garett T3 bestellen, hoop poe haa over van alles en nog wat en vervolgens ga je interessant lopen doen over de prijzen van de 3 verschillende injectie systemen.

je kan wel een hoop commentaar hebben over de mannen van JL, BB en Beltbikes, maar deze mannen hebben een product geleverd (al dan niet helemaal af en doorontwikkeld), en dat kunnen we van jou niet zeggen.

misschien ben ik de enige, maar ik stoor me nogal aan de toon van je posts. als het niet zo is moet je het maar zeggen.

sorry arjen, we gaan weer ontopic.
nou mijn laatste off-topic dan, verder laat ik het erbij.

Ik kom niet 'stoer doen' over een KKK en een T3, ik heb ze beide liggen (sterker nog heb nog een handjevol andere turbo's liggen) maar dat terzijde.

Ik heb geen commentaar op de mannen van belt, JL etc, integendeel , het enige wat ik hier gevraagd heb is waar het prijsverchil hem in zit, maar dat kan hier blijkbaar niet zonder veel poehaa eromheen.

Ik post voortaan wel ergens anders als t zo moet.

grtz
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

jigg ff duidelijk pm voor je
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Plaats reactie