Ook hebben ze mijn uitlaat recht gehangen. Hij is alleen wel een beetje naar de grond gezakt. Ben er zelf nog niet uit of het nu wel of niet storend is.
Ik denk dat die ramcharger effectiever gaat zijn omdat hij echt aan de voorkant lucht hapt. Bij zo'n filter komt er wel warme lucht van de motor bij. Maar ja we zien wel
sebas-tiaan schreef:Ik denk dat die ramcharger effectiever gaat zijn omdat hij echt aan de voorkant lucht hapt. Bij zo'n filter komt er wel warme lucht van de motor bij. Maar ja we zien wel
dat valt reuze mee hoor als ik rij komt er dmv van een aanzuigbuis direct koude lucht erbij merkte het verschil aanzienlijk met deze of me standaard filter en dat is nie alleen met het geluid zo volgens mij trekt ie ook iets vlotter door
Hoi,
Vind persoonlijk de uitlaat te laag hangen, maar dat moet je zelf weten natuurlijk. Ik zie dat je Toyo Proxes T-R hebt, de opvolger van de T1-S. Hoop voor je dat ze bij niet kurkdroog weer wat beter zijn, want de S-jes vond ik echt .
elmotheelk (Eric) schreef:Hoi,
Vind persoonlijk de uitlaat te laag hangen, maar dat moet je zelf weten natuurlijk.
idd, een beetje hoger zou mooier zijn
elmotheelk (Eric) schreef:
Ik zie dat je Toyo Proxes T-R hebt, de opvolger van de T1-S. Hoop voor je dat ze bij niet kurkdroog weer wat beter zijn, want de S-jes vond ik echt .
Ik heb ze ook gereden, en ik vond ze absoluut goed
uitlaat hangt iid erg laag, volgens mij kan ie nog wel een kleine 5 tot 10 cm naar boven.
Tja hij hing eerst netjes recht onder de bumper alleen toen hing ie schuin. Heb hem dus opnieuw laten recht hangen maar ja nu hangt ie een stuk naar beneden. Begin het een beetje beu te geraken dus ik laat het maar zo denk ik (voorlopig )
Dat vond ik dus persoonlijk mooier; alleen hij hing dus scheef. Recht laten zetten @ profile waar ik hem dus ook gekocht heb. Maar ja dan kruip ik zelf nog wel een keer onder mijn auto
Ben benieuwd als je hem hebt, naar het geluid wat je dan gaat maken!! en we willen natuurlijk zien
Uiteraard komen er van. Ben ook benieuwd naar het geluid . Hopelijk is het niet al te hard . Trouwens als er nog mensen van plan waren om zo'n ding te kopen. Koop het bij http://www.reichhard-motorsport.de. Hij is daar namelijk in de aanbieding! Er staat dan wel geen K-Tec op maar het komt wel gewoon uit dezelfde fabriek En het scheelt 60 euro!
Na 2 weekjes wachten zijn ze eindelijk binnen . Mijn k-tec smoked side repeaters :9.
Heb meteen nu een phase 3 look (exclusief de bumper dan) met een persoonlijk tintje omdat deze smoked zijn inplaats van helder (op de foto vertekend het een beetje | maar in real life zijn ze erg mooi )