turbo 5 Gtt op een 1.8 16v
Alles is mogelijk, maar niet aan te raden. De turbo is wat aan de kleine kant voor je 16v blokje. Voor andere aanpassingen, tips en ideeen, gebruik de search, een hint voor de zoektermen:
"turbo AND 16v"
succes!
"turbo AND 16v"
succes!
Ook niet voor low pressure? Barretje of 0,4-0,5?
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Maak daar maar 0.2Bar van... Schiet niet echt op dus...Michel S. schreef:Ook niet voor low pressure? Barretje of 0,4-0,5?
@ Anti - Aan te raden is om eerst te kijken hoe anderen het doen en 'go with the flow'. En niet stronteigenwijs het wiel proberen zelf uit te vinden met gegarandeerd teleurstellende resultaten.
Een T25 is in de meeste uitvoeringen al veel te 'klein'. (Te weinig capaciteit.) Laat staan een T2.
Diegene die het wel goed doet krijgt dit resultaat:
Filmpje 19 16v Turbo
Movie courtesy of Fastchip
Ding moet natuurlijk ook bij 7000+ rpm loeft brengen. Misschien een TD04 van een Impreza een idee? Die dingen krijg je tegenwoordig voor een dropsleutel en 100 gram gummieberen. Iedereen met een suub zit tegenwoordig aan de VF24/28/34/35 of zelfs TD05/06 en daardoor zijn er veel TD04s beschikbaar. Toch maar eens gaan kijken waarvoor die turbo geschikt zou zijn. Binnenkort misschien zelf 1 op voorraad 

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
- Contacteer:
heb hier nog wel een turbotje liggen van een r25 v6
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Hee das mijn filmpjespeedline schreef:Diegene die het wel goed doet krijgt dit resultaat:
Filmpje 19 16v Turbo

Laatst gewijzigd door Steven op za 15 jan 2005 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
lekker belangrijk wie 't gefilmd heeft, stelletje mutsen, 't gaat om die auto 
Als koppel-booster kan je d'r nog wel wat mee, zo'n T2 op een 16V. En een stuk of 160 pk's moet je d'r ook wel uit kunnen trekken, als 't echt moet, maar optimaal is 't bepaald niet.

Als koppel-booster kan je d'r nog wel wat mee, zo'n T2 op een 16V. En een stuk of 160 pk's moet je d'r ook wel uit kunnen trekken, als 't echt moet, maar optimaal is 't bepaald niet.
Laatst gewijzigd door Menno op za 15 jan 2005 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
rev it like a rental
moet je even de xvid codec installerenDonleben schreef:Bij mij doet ie t niet...Marcel B. schreef:overigens hier een filmpje vanaf de andere kant (op steven's filmpje zie je mij ook filmen)
klik
Don't walk the grass... smoke it
en wat deed die nou op de bank? (uitslag)Steven schreef:Hee das mijn filmpjespeedline schreef:Diegene die het wel goed doet krijgt dit resultaat:
Filmpje 19 16v Turbo
das helemaal niet verkeerdSteven schreef:193 pk aan de wielen op 0.8 bar, en dat terwijl ie gechipt was voor 95 en het blok al +/- 250k had gelopen. (waarvan 80k met turbo).