Zijn er nog meer V6 owners ?
Helaas hadden dochters en vrouwlief een wat andere
dagindeling in gedachten dan ik , hierdoor niet meer
langs kunnen komen.
Voor de nieuwsgierige onder ons de auto is inderdaad
gebruikt voor testen door autoweek en autovisie.
Besturing ,aandrijving ,alles voelt nog superstrak
aan.Heeft splinternieuwe michelins ,uitlaat en remsysteem.En nog een half jaar fabrieksgarantie ,
maak me daar dus niet zo'n zorgen over .
Daarbij is deze wagen ook wel een beetje gebouwd voor op het circuit dus kan wel een paar daagjes testen hebben.Van de andere kant heeft het wel iets als mannen als Peter Kox en Paul van Splunteren in jouw wagen hebben gereden.
Next time I will be there !
dagindeling in gedachten dan ik , hierdoor niet meer
langs kunnen komen.
Voor de nieuwsgierige onder ons de auto is inderdaad
gebruikt voor testen door autoweek en autovisie.
Besturing ,aandrijving ,alles voelt nog superstrak
aan.Heeft splinternieuwe michelins ,uitlaat en remsysteem.En nog een half jaar fabrieksgarantie ,
maak me daar dus niet zo'n zorgen over .
Daarbij is deze wagen ook wel een beetje gebouwd voor op het circuit dus kan wel een paar daagjes testen hebben.Van de andere kant heeft het wel iets als mannen als Peter Kox en Paul van Splunteren in jouw wagen hebben gereden.
Next time I will be there !
Eigenlijk zou je die autobladen moeten hebben,met jouw auto erin,is altijd leuk 

wat bedoel je dan?spitsoor schreef:ach en wat dan nog tog maakt tog nie zoveel uit cker als ie lid wordt hoeveel leden rijden er nou een clio v6? ennuh valt jullie ook wat op als je naar de laatste foto kijkt die boven aan het topic staan?![]()
Ik zie ik zie wat jij niet ziet heheBasic schreef:wat bedoel je dan?spitsoor schreef:ach en wat dan nog tog maakt tog nie zoveel uit cker als ie lid wordt hoeveel leden rijden er nou een clio v6? ennuh valt jullie ook wat op als je naar de laatste foto kijkt die boven aan het topic staan?![]()
ben ook benieuwd, kom op vertel...
Ist nie Meteren?jochem de haas schreef:Mooie bak , hij stond zeker bij MOREE in heteren ( als ik me niet vergis )? of zit ik er nu naast ?
Dan hoop ik hem nog af en toe tegen te komen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
deze bedoel je...?Chris@R5 schreef:De laatste is niet zijn auto.
Het kenteken is namelijk Frans![]()
Krijg ik nu de koelkast?
[img]http://img26.exs.cx/img26/4428/cliov604079jk.jpg[/img]
scherp oog....

-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
idd dat bedoelde ik tog nog een wakker iemandChris@R5 schreef:De laatste is niet zijn auto.
Het kenteken is namelijk Frans![]()
Krijg ik nu de koelkast?


-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
mocht je belangstelling hebben en je kenteken is idd zoals de foto's hierboven heb ik de auto visie liggen met in dit geval jou auto pm me maarClioV6 schreef:Helaas hadden dochters en vrouwlief een wat andere
dagindeling in gedachten dan ik , hierdoor niet meer
langs kunnen komen.
Voor de nieuwsgierige onder ons de auto is inderdaad
gebruikt voor testen door autoweek en autovisie.
Besturing ,aandrijving ,alles voelt nog superstrak
aan.Heeft splinternieuwe michelins ,uitlaat en remsysteem.En nog een half jaar fabrieksgarantie ,
maak me daar dus niet zo'n zorgen over .
Daarbij is deze wagen ook wel een beetje gebouwd voor op het circuit dus kan wel een paar daagjes testen hebben.Van de andere kant heeft het wel iets als mannen als Peter Kox en Paul van Splunteren in jouw wagen hebben gereden.
Next time I will be there !
-
- Berichten: 970
- Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Wauw, een Clio V6! Ik, en waarschijnlijk alle andere forummers hier, zijn strondjaloers kan ik je zeggen! (Op Maus na dan misschien.
).
Hou hem mooi en niet vergeten hem af en toe te aaien he?

Hou hem mooi en niet vergeten hem af en toe te aaien he?
Nou jaloers...niet echt hoorelmotheelk (Eric) schreef:Wauw, een Clio V6! Ik, en waarschijnlijk alle andere forummers hier, zijn strondjaloers kan ik je zeggen! (Op Maus na dan misschien.).
Hou hem mooi en niet vergeten hem af en toe te aaien he?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Tijd voor nog een keer het plaatje van de V6 op deze pagina
[img]http://img116.exs.cx/img116/3169/cliov621dc.jpg[/img]

[img]http://img116.exs.cx/img116/3169/cliov621dc.jpg[/img]
[img]http://img137.exs.cx/img137/3132/normal1406045oo.jpg[/img]
Born to be wild !!
En nee ,ik ben het niet zelf ( helaas )
Born to be wild !!
En nee ,ik ben het niet zelf ( helaas )
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
ff circuit dagje houden op zandvoort,tis niet het zelfde,maar komt dan aardig in de buurt.
In sept. ben ik met de RMC een dagje het circuit opgeweest,mochten 50 min scheuren op het circuit.
aanrader

In sept. ben ik met de RMC een dagje het circuit opgeweest,mochten 50 min scheuren op het circuit.
aanrader


Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
[quote="ClioV6"]Sinds enkele weken de trotse eigenaar van een Clio V6
fase 2 uit 2003.
Vroeg me af of er nog meer V6 rijders in de RTC zijn vertegenwoordigd.
Gr, Jeroen 38 fotograaf
brabant
Vette bak
. Heb ik jouw toevallig niet zien rijden in Breda??? Vlakbij het station? Kwam ineens zo'n blauw V6 voorbij vliegen
. Stond ik daar met mij Clio 1.6 16v 
fase 2 uit 2003.
Vroeg me af of er nog meer V6 rijders in de RTC zijn vertegenwoordigd.
Gr, Jeroen 38 fotograaf

Vette bak



Nou bevalt de V6 nog steeds
Volgens mij zijn wij de enigste hier op het forum met een V6.
De mijne is een ph1 maar wel aangepast
- motormanagement ph2 (255pk versie)
- volledige rvs uitlaat met spruit zonder kat
- carbon airintake (wat een geluid aan de zijkant zeg).
- theoretisch zou ie 275 a 280pk moeten hebben), maar ik houd het maar
op 260, misschien dat ik wel een keer op de testbank gooi om het zeker te weten.
- in het voorjaar komen er nieuwe velgen onder, de huidige heb ik gebruikt voor mijn winterbanden.
[img][img]http://members.home.nl/max/files/cliov6/2.jpg[/img][/img]
[img]http://members.home.nl/max/files/cliov6/3.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/max/files/cliov6/4.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/max/files/cliov6/1.jpg[/img]

Volgens mij zijn wij de enigste hier op het forum met een V6.
De mijne is een ph1 maar wel aangepast
- motormanagement ph2 (255pk versie)
- volledige rvs uitlaat met spruit zonder kat
- carbon airintake (wat een geluid aan de zijkant zeg).
- theoretisch zou ie 275 a 280pk moeten hebben), maar ik houd het maar
op 260, misschien dat ik wel een keer op de testbank gooi om het zeker te weten.
- in het voorjaar komen er nieuwe velgen onder, de huidige heb ik gebruikt voor mijn winterbanden.
[img][img]http://members.home.nl/max/files/cliov6/2.jpg[/img][/img]
[img]http://members.home.nl/max/files/cliov6/3.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/max/files/cliov6/4.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/max/files/cliov6/1.jpg[/img]
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
volgend jaar,of mischien dit jaar keertje mee doen met een dynajet meeting in goes (zeeland)
of is da te ver?
of is da te ver?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
eh Ja ... ik woon precies aan de andere kant van het land 
Als het goed is weet m'n pa nog iemand die zo'n ding heeft staan.
Ben er ooit vroeger ook eens geweest, weet alleen niet meer of ie nu alleen de motoren op pk/Nm test of dat hij de pk/Nm op de as ook aankan.

Als het goed is weet m'n pa nog iemand die zo'n ding heeft staan.
Ben er ooit vroeger ook eens geweest, weet alleen niet meer of ie nu alleen de motoren op pk/Nm test of dat hij de pk/Nm op de as ook aankan.
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
Als ik me niet vergis is er in het noorden ook een dynajetdag gergeld,ik weet alleen niet meer precies waar.
Maar weet zeker dat die er is gewees.
Maar weet zeker dat die er is gewees.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!