Hoi iedereen,
Ik heb een probleempje met mijn verwarming van mijn megane, Nu was het zo dat er een lucht slang kapot was (zat vol scheuren en zie foto) die heb ik vervangen maar dat helpt niet. Nu is het zo dat ik mijn startmotor heb laten vervangen bij de dealer en nu heb ik een raar geluid in de auto ( lijkt op een staal plaatje wat tegen staal trilt, geheel willekeurig hoor je het) en mijn kachel word alleen maar lauw en als ik hem op hoogste stand zet dan word hij koeler. Iemand een idee hoe of wat het kan zijn ?
Tanx
Ben de Man
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0aQAIA3Af ... ed-001.jpg[/img][/i]
Verwarmings problemen Renault megane '97 ph1
-
- Moderator
- Car: MB
dat die slang niets uitmaakt dan kan wel kloppen, dat lijkt me logisch. Ik zou overigens wel even terug gaan naar de dealer. Voor het geld dat ze daar vragen mag je geen auto verwachten die na deze ingreep rammeld (klnkt als een rammelend hitteschildje zoals je omschrijft).
Zit je knop van de verwarming (of beter gezegd de kabel erachter) nog wel goed aangesloten? En staat je koelvloeistof wel goed op pijl en is ie goed ontlucht?
Zit je knop van de verwarming (of beter gezegd de kabel erachter) nog wel goed aangesloten? En staat je koelvloeistof wel goed op pijl en is ie goed ontlucht?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
Nou de koelvloeistof staat inderdaad wel laag en toen ik hem opendraaide hoorde ik wel luchtbellen dus ik zal hem even bijvullen. Kan ik koelvloeistof halen bij een gewoone automaterialen zaak zoals Brezan, halfords ? Verder hoe kan ik achter bij die knop komen ? Middelconsole uithalen, wat kan ik daar dan achter verwachten? Ik moet wel bekennen dat ik niet zo heel erg thuis ben in het technische deel van auto's.Tom schreef:dat die slang niets uitmaakt dan kan wel kloppen, dat lijkt me logisch. Ik zou overigens wel even terug gaan naar de dealer. Voor het geld dat ze daar vragen mag je geen auto verwachten die na deze ingreep rammeld (klnkt als een rammelend hitteschildje zoals je omschrijft).
Hey mede-lelystedeling...kom anders eens bij me langs met je megane, zullen we ff kijken
(kleine tip nooit meer naar de dealer gaan
)...
Denk dat je knop niet helemaal lekker meer zit vanje kachel...
Waar in Lelytown woon jij?

Denk dat je knop niet helemaal lekker meer zit vanje kachel...
Waar in Lelytown woon jij?
-
- Contacteer:
Bekant naast de dealerjeroen.k schreef: Waar in Lelytown woon jij?

aah ok dan haal ik die koelvloeistof vanmiddag ff, oohja iemand zocht nog een body kit voor de hatchback =]
Wat dacht je van deze

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WQAFA3Md ... te_tot.jpg[/img]
Kost wel een paar centen
1300 euro met 70 eury transport/import kosten
en ik denk zo'n 500 spuitwerk.
Dus zo'n slordige 1900 eurie en je heb een leuk uitzien de hatchback. Nu nog een 4 tal velgjes eronder en .....