Ik ben onder andere wel benieuwd wat Steven met de groep N Clio RS erop vooruit is gegaan.

Het meest spectaculaire resultaat aan mijn auto was de olielekkagerobclio16V schreef:En hoe zit het met de rest van de resultaten??
Ik ben onder andere wel benieuwd wat Steven met de groep N Clio RS erop vooruit is gegaan.
wat bedoel je? Staat die er niet op of heb je geen vloeiende lijn?-Ray- schreef:waarom hebben jullie allemaal zo'n mooie air-fuel ratio eronder?? die hebbik niet!
zit al een gttuning dubbele intercooler in maar ben van zin om front mounted te gaanSteven schreef:Nouja als jij er eens een wat dikkere intercooler tussenhangt kan ie misschien toch nog wel hoger met serieuze winst
Ben van zin? Blijft apart dat belgischlimburgio schreef:zit al een gttuning dubbele intercooler in maar ben van zin om front mounted te gaanSteven schreef:Nouja als jij er eens een wat dikkere intercooler tussenhangt kan ie misschien toch nog wel hoger met serieuze winst
Ik heb verzocht om het mee te printen. Dit vanwege de vele verzoeken daartoe toen ik over de AFR begon tegen verschillende mensen.-Ray- schreef:waarom hebben jullie allemaal zo'n mooie air-fuel ratio eronder?? die hebbik niet!
Eehhh, nope..., ik had er graag bij geweest jongens, maar door omstandigheden was het niet mogelijk om met de GT in Goes te staan.....,-Ray- schreef:dus geen ivo????
More BHPIvo8hoven schreef:Nou ehh, er is nix gesloopt, er word alleen even wat verandert...Lex schreef:Nog niet terug, wat heb je nou weer gesloopt
Het bleek een nokkenaskeerring te zijn.robclio16V schreef:Hmmm, dat klinkt niet zo best. Wat was er gebeurd dan??
Steven schreef:He ik vond mijn verbasteringen net zo mooi