Friday Nightmeeting Oss I
Yep het is ik Merijn
En ik neem aan dat jij "Merijn | van achter is fijn" bent op MSN?
Sorry Tom, ik zal het niet meer doen

Sorry Tom, ik zal het niet meer doen

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
dan hadden we jou toch wel uitgenodigd?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Via http://www.priyantha.nl/rtc/upload/upload.php uploaden en dan [img] plaatje [img*]femmie schreef:kan iemand mij vertellen hoe ik een foto hierop moet plaatsen ????[/url]
Of ff naar mij mailen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ok, dan doe je in het upload programma, rechter muisknop op het plaatje en dan staat bij Adres(URL) een lange naam en cijfertjes die zet je tussen [IMG] en [IMG*]femmie schreef:ja heb hem nu geupload (:S)
en wat nu ?
-
- Contacteer:
Ron(nie) schreef:ok, dan doe je in het upload programma, rechter muisknop op het plaatje en dan staat bij Adres(URL) een lange naam en cijfertjes die zet je tussen [IMG] en [IMG*]femmie schreef:ja heb hem nu geupload (:S)
en wat nu ?

-
- Contacteer:
Ok mensen hier issie dan (btje grote foto..):
![Afbeelding]()
Ik zeg: net autootje!
volstickeren dat ding

Ik zeg: net autootje!

-
- Contacteer:
hahaha ja bovenin verschijnt ie dan met een sterretje ja..volgens mij als hint dat je er nog een keer op moet drukken..maar maakt verder niet uit hoor!Ron(nie) schreef:o ja sorry, maar druk maar eens op img, daarna verschijnt ie met een *
Denk dat ik ff de verkeerde had

-
- Contacteer:
@ollie: thanx!
had al wat geprobeerd maar wist niet helemaal meer hoe t moest... 

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ja vrijdag heb ik ook wel tijd. maar merijn ik las dat je zaterdag het blok uit de vijf gaat halen. Zal ik zaterdag dan eens komen kijken dan, of is het te druk . Want ik heb die 5 van jou nog nooit irl gezien.
-
- Contacteer:
ik heb vrijdag tijd hoor..lijstje maken?
Ik zal effe aan mijn pa vragen hoe die daar tegenover staat. Ik vind het superleuk als je langs komtJohan schreef:ja vrijdag heb ik ook wel tijd. maar merijn ik las dat je zaterdag het blok uit de vijf gaat halen. Zal ik zaterdag dan eens komen kijken dan, of is het te druk . Want ik heb die 5 van jou nog nooit irl gezien.

-
- Contacteer:
dus geen bbq dit weekend? 

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
okMerijn schreef:Ik zal effe aan mijn pa vragen hoe die daar tegenover staat. Ik vind het superleuk als je langs komtJohan schreef:ja vrijdag heb ik ook wel tijd. maar merijn ik las dat je zaterdag het blok uit de vijf gaat halen. Zal ik zaterdag dan eens komen kijken dan, of is het te druk . Want ik heb die 5 van jou nog nooit irl gezien., maar mijn pa loopt af en toe wat te zeuren.
Is het goed als ik het je effe laat weten morgen? Morgen ga ik weer ff naar Uden, dus vraag ik het ff.