Chris schreef:Wat zoek je dan?! Lagere prijsklasse ofzo?!
Geen id in welke prijs klasse de copa zit.
Ik zoek een mooie, originele ph. 2, liefst niet in het wit ( no offence;) ) zonder al te veel km's, weinig roest, je kent het wel...
Ik weet het, moeilijk te vinden, maar er komt er vast wel ooit een te koop!
Bas schreef:Ja, en langs de schadeboer rapport laten maken. Dat jij niets ziet, zegt nog niets toch?
Nee we hebben hem gisteren nog na gelopen en alleen een krasje op de bumper. Hij heeft niet harder dan 5 tot 10 km per uur gereden.
Maar mij interseerd het verder niet. hij heeft meer schade als ik en hij woont vlakbij mijn Schoonouders hoorde ik vandaag omdat mijn vriendin hem was tegen gekomen. Dus mocht ik alsnog iets vinden is hij alsnog de lul
Ik zoek een mooie, originele ph. 2, liefst niet in het wit ( no offence;) ) zonder al te veel km's, weinig roest, je kent het wel...
Als ik erin rijd, wil ik het gevoel hebben dat alles klopt.. niet dat ik in een of ander bij elkaar geveegd blik rond tuf.
Kwestie van gevoel..
En daar draait het bij een GTT om, anders ging ik wel naar Toyota ofzo.
Chris schreef:Acid, welke 5 je van jou?! Heb je een foto of info?!
Had jij er toen niet één geruild met je Mini ofzo?!
@ Menno: ..
Yep had hem geruild tegen mijn mini met een gast uit Hoofdorp. Heb alleen zo geen foto bij de hand Chris. Dacht dat er nog tussen mijn plaatjes stonden maar met het formatteren van de schijf zijn die er af gegaan.
Als ik erin rijd, wil ik het gevoel hebben dat alles klopt.. niet dat ik in een of ander bij elkaar geveegd blik rond tuf.
Yep had hem geruild tegen mijn mini met een gast uit Hoofdorp. Heb alleen zo geen foto bij de hand Chris. Dacht dat er nog tussen mijn plaatjes stonden maar met het formatteren van de schijf zijn die er af gegaan.
Dus toch. Maar je wilde hem toch toen weer weg doen?! En als je nog foto's hebt.. Altijd leuk.
Dus toch. Maar je wilde hem toch toen weer weg doen?! En als je nog foto's hebt.. Altijd leuk.
Ja klopt omdat ik warschijnlijk ander werk ging krijgen en dan elke dag 180 km moest rijden waarvan een hele hoop file. maar das niet doorgegaan
Ik heb het artikel net ff gelezen, ik denk ook dat ik een idee heb wie het is.
Er rijdt namelijk een zeer strakke alpine blauwe GTT rond, met een Y kenteken een een Ford dealer nummerplaat, volgens mij uit Zeeland of iets dergelijks.
Chris schreef:Ik heb het artikel net ff gelezen, ik denk ook dat ik een idee heb wie het is.
Er rijdt namelijk een zeer strakke alpine blauwe GTT rond, met een Y kenteken een een Ford dealer nummerplaat, volgens mij uit Zeeland of iets dergelijks.
Chris schreef:Ik heb het artikel net ff gelezen, ik denk ook dat ik een idee heb wie het is.