Voor iemand met een walgelijke smaak?P@TB@D schreef:Dit wat voor iemand met geld te veel?

Voor iemand met een walgelijke smaak?P@TB@D schreef:Dit wat voor iemand met geld te veel?
Ron(nie) schreef:Heb ff een clio vraagje:
Is er iemand met een plaatje(s) van een clio 2 en dan verbouwt in duitse stijl?? Dus 13 of 14 inch brockjes eronder enzo, dus laag en breedt?!!
Kan tot nu toe niks echt vinden en wil wel eens zien hoe dat staat!!
Jah, voor als ik jou clio ga kopenMXP schreef:Ron(nie) schreef:Heb ff een clio vraagje:
Is er iemand met een plaatje(s) van een clio 2 en dan verbouwt in duitse stijl?? Dus 13 of 14 inch brockjes eronder enzo, dus laag en breedt?!!
Kan tot nu toe niks echt vinden en wil wel eens zien hoe dat staat!!
Waarom heb jij nou een afbeelding nodig van een Clio II in duitse stijl??? Je hebt een Twingo
Vind raambanden soms best mooi staan, heb er 1 op mijn wagen gehad van een cm of 20 ofzo, best wel irritant af en toe,vooral bij stoplichten, maar met lage zon zeer prettig.Marco V schreef:Vorige week is mijn Clio APK gekeurd en natuurlijk was er nix te vinden om hem af te keuren , nouja 1 dingetje dan, m'n raamband is te breed voor een APK als ik een steekproef had gekregen dan had de band direct verwijderd moeten woorden, maar hij zit er nog gelukkig
Ho wacht even, ik weet niet hoe groot die van Marco is!!!!Marco V schreef:@Eric; voor jou een vraag en voor mij een weet![]()
vraag maar aan rémi of bij de openings meeting ff kijken
Ik zeg nix meerRémi clio ph3 schreef:Ho wacht even, ik weet niet hoe groot die van Marco is!!!!Marco V schreef:@Eric; voor jou een vraag en voor mij een weet![]()
vraag maar aan rémi of bij de openings meeting ff kijken
Zo ongeveer het viervoudige dus?Marco V schreef:Ik zeg nix meerRémi clio ph3 schreef:Ho wacht even, ik weet niet hoe groot die van Marco is!!!!Marco V schreef:@Eric; voor jou een vraag en voor mij een weet![]()
vraag maar aan rémi of bij de openings meeting ff kijken![]()
maar je bedoeld de raamband, die is 20 cm breed