De eerste clio waar ik een boze blik mooi vind.
Meestal is dat zo overdreven...

Christian schreef: ja motorkap was niet dicht
hadden we vergeten dicht tedoen
Iets genuanceerder mag ook wel.Nick (germanstyle) schreef:Vind het een mooie kit, maar als ik kijk hoe die voorbumper bij de wielkasten zit gemonteerd![]()
Dat moet toch beter kunnen, dat het goed aansluit.
Je loopt een beetje achter hoor .....bovendien zijn alleen de velgen door een bedrijf geleverd, rest is zelf gedaan.Roy schreef:Iets genuanceerder mag ook wel.Nick (germanstyle) schreef:Vind het een mooie kit, maar als ik kijk hoe die voorbumper bij de wielkasten zit gemonteerd![]()
Dat moet toch beter kunnen, dat het goed aansluit.![]()
Niet iedereen laat mama's boodschappenkarretje tjoenen door een bedrijf.
Wat is dat nou weer voor nutteloze opmerking.Roy schreef:Iets genuanceerder mag ook wel.Nick (germanstyle) schreef:Vind het een mooie kit, maar als ik kijk hoe die voorbumper bij de wielkasten zit gemonteerd![]()
Dat moet toch beter kunnen, dat het goed aansluit.![]()
Niet iedereen laat mama's boodschappenkarretje tjoenen door een bedrijf.
Ik vind niet echt dat jij het recht hebt om een ander aan te spreken als ik zie wat jij postRoy schreef:Het heeft niks met jaloers te maken.
Meer iets met respect. Iemand laat foto's zien van zijn auto in opbouw en word even later lekker afgezeken.
Dat soort opmerkingen kan je ook voor je houden of het iig anders formuleren.
GefeliciteerdChristian schreef:nou auto is gekeurd en hij is er door
alleen me radiator lekt iets dus gelijk maar even een nieuwe bestelt en die gaan we morgen even monteren
Ik probeer een ander zijn topic niet te verkloten, maar als ik vind dat die bumper niet goed gemonteerd zit dan mag ik daar best iets over zeggen. Bovendien is het voor mij ook al een keer gezegd. En daar hoor ik je niks over zeggen.JiggyMF schreef:Ik vind niet echt dat jij het recht hebt om een ander aan te spreken als ik zie wat jij postRoy schreef:Het heeft niks met jaloers te maken.
Meer iets met respect. Iemand laat foto's zien van zijn auto in opbouw en word even later lekker afgezeken.
Dat soort opmerkingen kan je ook voor je houden of het iig anders formuleren.
'niet iedereen laat mama's boodschappenkarretje tjoenen door een bedrijf' getuigt nou ook niet echt van respect..of wel?