Even voorstellen: Spekkie

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Remco v.K.

Hallo mensen,

na een aantal jaren gekeken te hebben op deze site en heeeeel weinig gepost (zie Joined/Posts) toch nog maar even voorstellen:

de naam is remco, renaultliefhebber vanaf mijn geboorte. Misschien wel noodgedwongen, gezien mijn pa al 26 jaar bij een Renaultdealer werkzaam is. Eerst als 1e monteur, maar al 20 jaar als Chef (werkplaats/magazijn)wat de nodige voordeeltjes heeft. Via het bedrijf heb ik mijn allereerste auto gekocht in juni 2001. Na eerst bezig te zijn geweest met een Megane Coupe 1.6E uit '97 viel mijn oog op een 'bommetje': de Clio 1 Phase 3 RSI Longchamp. Als starters auto toch redelijk denk ik :D.
Na een jaartje begint het toch een beetje te kriebelen om wat persoonlijke toevoegingen aan de auto te voorzien, wat resulteerde in wat simpele aanpassingen:
- Remus uitlaat
- 15" Mangels Indiana met Toyo Proxes
- MDF hoedenplank met borduursel van moeders (Groot Renault logo, logo Clio met tekst met RSI Longchamp)

Verder wat audio veranderingen doorgevoerd, simpeltjes gehouden.

Foto van de clio:
[img]http://www.fd-united.nl/RTC/RSI_1.jpg[/img]

Op dit moment staat de clio te koop i.v.m. het aanschaffen van een Megane Coupe 1 phase2 2.0 IDE. Toch nog een Coupe :wink:

Gegadigden genoeg voor de Clio, alleen niet echt serieus geworden helaas... Met veel plezier in de clio gereden, maar een buitenkansje om de Coupe te kopen kon ik niet laten schieten. Dus wie nog een gegadigde weet, PM me of mail me op r.vankouteren@fd-united.nl. Prijs n.o.t.k.
Sander2

Mooie auto. Overigens staat mijn oude megane coupe 2.0 IDE nog steeds te koop bij de renault dealer, kom je uit Den Haag e.o.? :wink:
Remco v.K.

Thanks! Nope, omgeving Zeeland/Rotterdam :D. Om precies te zijn, een dorp/gehucht op Goeree-OverFlakkee, één van de ZuidHollandse eilanden.

Betreffende coupe komt uit de lease, maar is geleverd en in onderhoud bij de dealer waar de 'ouwe' werkt.
Remco v.K.

De nieuwe auto:

[img]http://www.fd-united.nl/RTC/coupe1.jpg[/img]

rijdt heerlijk zo'n 2.0 IDE :D
Plaats reactie