xenon verlichting renault 5
-
- Contacteer:
heb in mijn wagen lampen zitten die zijn gevuld met xenongas dat geeft ook een aardige bak licht en ook ik kan in de mist gewoon zien
maar zit er tog over te denken om in de toekomst tog een 10000K HID conversie kit aan te schaffen en erin te bouwen

-
En je tegenligger meer het "auw-effect"#Ron# schreef:Het zicht met xenonlicht is echt veel beter. Nooit meer iets anders.
Als je er voor 't eerst mee rijdt heb inderdaad een "wauw-effect". Alle verkeersborden en wegmarkering lijkt wel in de fik te staan, zo erg licht 't op als je 't aanlicht. De kleur van 't licht is spierwit.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Dat valt erg mee. In het begin heb ik een paar keer reacties gehad. De laatste tijd niet meer. Er zijn immer als zoveel auto's die nu xenon hebben. Als het goed staat afgesteld moet 't ook geen punt zijn.Turbo-Peer schreef:En je tegenligger meer het "auw-effect"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mag ook niet, want jij hebt een zelf-stellend en corrigerend mechanisme erin, net als alle autos die standaard voorzien zijn van Xenon.
Bij een conversie kit is het allemaal anders, dan kan een te volle beladen auto (zonder koplamphoogte verstelling) bijzonder pijnlijk aanzien zijn
Bij een conversie kit is het allemaal anders, dan kan een te volle beladen auto (zonder koplamphoogte verstelling) bijzonder pijnlijk aanzien zijn
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
Beste spitsoor,een normale lamp is 55w ,die lamp die jij bedoeld is 100w ,word veel te heet,kost veel meer brandstos.
mijn lamp is 35w en blijft koel,dus denk er goed over, is de moeite waard.
-
- Contacteer:
oke thnx jeanette zal er goed over nadenken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar zou ik me niet al te druk over maken. Wel dat een 100Watt-lamp voor tegenliggers knap asociaal is.jeannette klok schreef:Beste spitsoor,een normale lamp is 55w ,die lamp die jij bedoeld is 100w ,word veel te heet,kost veel meer brandstos.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
is knap aso nogal zachtjes uitgedrukt 

Jah en daar zou ik knap pissig van worden, reken maar dat ik daar ff een flinke reactie op zou gevenErik Olijnsma schreef:Mag ook niet, want jij hebt een zelf-stellend en corrigerend mechanisme erin, net als alle autos die standaard voorzien zijn van Xenon.

-
- Contacteer:
waar doe je dat nou niet op ?

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
inderdaad kicke 

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP