Kon je de weg nog een beetje vinden?!

shame on you, vol blazen met koude motor [img]http://smile.smilies.nl/444.gif[/img]Chris schreef:Sorrie Gabri.. Ik moest gas geven van Merijn, dus ja..
Kon je de weg nog een beetje vinden?!Was een makkie toch?!
idd vindt het er ook nie uit zienBasic schreef:bah modus, lelijk
PaulRSi schreef:ik zat eigenlijk te hard te kwijlen om op t nummerbord te lettenMarcel dLC schreef:Was dit de 58-ND-TJ?PaulRSi schreef:ook ik ben weer veilig thuis..was de allerlaatste die wegreedzeker wel een gezellige meeting! weer een aantal gezichten bij namen en auto's kunnen plaatsen..
enne op de terugweg samen met Frits bij ouderijn nog zitten kwijlen bij een blauwe clio V6 die ons inhaalde....![]()
Deze kwam ik tegen op de A2 bij zaltbommel, kreeg nog een duimpje![]()
enne merijn: natuurlijk krijgt een golf rijder geen duimpje van een clio V6
Hey basic heb je het over die Modus die over t Mc. terrein rondreed??Basic schreef:bah modus, lelijk
Die heb ik helaas niet gezien.pttm schreef: Hey basic heb je het over die Modus die over t Mc. terrein rondreed??
In de Elia stylie vin ik hem best te pruimen.
-Ray- schreef:ik vraag toch ook niet wat jullie ervan vinden...
Ik zeg niet dat je het niet moet doen-Ray- schreef:yep, jij reageert op mijn reply....
maarre, hij is voor me vriendin, leuk ding man, paar dikke wielen eronder en gaan. j emoet ff verder kijken dan alleen een williams, verbreed je horizon
Het is erg off-topic aan het worden, maar wel een heel lekker onderwerp. M3, Evo3, M3, Evo3... [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... _drool.gif[/img]Basic schreef: e30 M3 versus 190 evo..![]()
Ja ik kon dit ook erg goed zien, stond er net voor stil.Gabri schreef:gister op de terugreis wel even gelachen, gingen even naar t Bildt en daar hielden ze om kwart over 4 al een alcohol controle, staat er een opaatje met z'n agila 1.2 voor ons, en die rijd zo door de berm heen zo de ventweg op
(heeft vast aan de jonge jenever gezeten ofzo) hoe ut met opa is afgelopen weet ik niet, maar was wel even lachen