dank je wel !edwin19 schreef:super foto's![]()
Nieuwjaarsmeeting 2005: (foto's en chat)
niet fokkuh met Merijn's nieuwe beauty he

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
nette foto's man! maar had ff gewaarschuwd gister..dan had ik mn auto nog ff gewassen 

haha ja jij rijdt met zo'n camouflage gttSteven schreef:Hehe jah ik werd pas ergens na 2 uur me nest uit en las dit topic, dus denk ga nog ff snel kijkenFerdy schreef:was gezellie, mensen !
lekkere opkomst, flink druk,
wel toeval dat de FNO club + Steven weer als laatste overbleef![]()
Wel typisch dat als je dan om half 4 aankomt dat iedereen opeens vertrekt hehe
Gelukkig zijn er nog echte bikkels
Wel typisch dat die Willyrijders niet een beetje van de omgeving genieten.... Vooral die B-sik heeft alleen oog voor emzelf ofzo

nee ik was te druk bezig met die koppeling een beetje normaal te controleren. dat moet ff snel gemaakt worden, rijdt beetje kut. Maar je toeter merkte ik nog wel op, S-TeeF
Die hoorde ik geeneens manSteven schreef:Jah nadat ik toeterdeMarcel B. schreef:ik zwaaide!Steven schreef:Wel typisch dat die Willyrijders niet een beetje van de omgeving genieten.... Vooral die B-sik heeft alleen oog voor emzelf ofzo

Don't walk the grass... smoke it
Vet ding zeg, issie niet te koopFerdy schreef:niet fokkuh met Merijn's nieuwe beauty he

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
te koop niet, maar te ruilen tegen een wille??Basic schreef:Vet ding zeg, issie niet te koopFerdy schreef:niet fokkuh met Merijn's nieuwe beauty he
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
*slurp*Merijn schreef:Alles is te koop... Voor de juiste prijs.
p.s. vette avatar hoor..benieuwd hoe snel die verwijderd/gehacked is

[img]http://home.wanadoo.nl/piercedpanda/pimp.jpg[/img]
Nou ik zag je weekje of 2 terug ook in Beverwijk (bijna almost sure, zie onbekende Reno). Toen toeterde ik ookal en zat je ook weer zo in gedachten.Basic schreef: haha ja jij rijdt met zo'n camouflage gtt
nee ik was te druk bezig met die koppeling een beetje normaal te controleren. dat moet ff snel gemaakt worden, rijdt beetje k#t. Maar je toeter merkte ik nog wel op, S-TeeF

-
- Contacteer:
hahahahaha
go ferdy!

go ferdy!

Lijkt me sterk, kom ik nooitSteven schreef:Nou ik zag je weekje of 2 terug ook in Beverwijk (bijna almost sure, zie onbekende Reno). Toen toeterde ik ookal en zat je ook weer zo in gedachten.Basic schreef: haha ja jij rijdt met zo'n camouflage gtt
nee ik was te druk bezig met die koppeling een beetje normaal te controleren. dat moet ff snel gemaakt worden, rijdt beetje k#t. Maar je toeter merkte ik nog wel op, S-TeeF

-
- Contacteer:
hahahaha ferdy

hahaFerdy schreef:http://home.wanadoo.nl/piercedpanda/pimp.jpg

-
- Contacteer:
was een geslaagde middag,aardig wat auto,s.
Die zilvere turbo vond ik echt super,echt helemaal perfect.Ben niet zo heel lang gebleven,had nog een afspraak,maar ben blij dat ik ben geweest.
Die zilvere turbo vond ik echt super,echt helemaal perfect.Ben niet zo heel lang gebleven,had nog een afspraak,maar ben blij dat ik ben geweest.
-
- Contacteer:
niet alleen het wagentje in dat geval

-
Ik had ook xenon in me 19 16v ph2Ferdy schreef:jij bent toch diegene met die witte 5 met xenon ?
net wagentje heb je !
mooi kooitje erin !

Niemand opgevallen?

-
- Contacteer:
jazeker is mij dat wel opgevallen..zag er netjes uit man! ging je al zo vroeg weg? of reed je gewoon ff rondje om je xenon te showen?Raimond1916v schreef:Ik had ook xenon in me 19 16v ph2Ferdy schreef:jij bent toch diegene met die witte 5 met xenon ?
net wagentje heb je !
mooi kooitje erin !![]()
Niemand opgevallen?

-
- Contacteer:
heb je nie gezien chrisChris schreef:Wat een opkomst voor zo'n nieuwjaarsmeeting!!![]()
Ik heb het ook weer goed naar mijn zin gehad, ondanks wat startprobleempjes.

-
- Contacteer:
iddMrtn schreef:je zal je neon wel hebben aangezet

-
Rondje rijden om xenon te showenPaulRSi schreef:jazeker is mij dat wel opgevallen..zag er netjes uit man! ging je al zo vroeg weg? of reed je gewoon ff rondje om je xenon te showen?Raimond1916v schreef:Ik had ook xenon in me 19 16v ph2Ferdy schreef:jij bent toch diegene met die witte 5 met xenon ?
net wagentje heb je !
mooi kooitje erin !![]()
Niemand opgevallen?

-
- Contacteer:
Strijder schreef:hou je in spitsoorFerdy schreef:jij bent toch diegene met die witte 5 met xenon ?
net wagentje heb je !
mooi kooitje erin !![]()

Je verbrandde je koppeling toen ik mijn 5je aan het opstarten was bij de drempels.spitsoor schreef:heb je nie gezien chrisChris schreef:Wat een opkomst voor zo'n nieuwjaarsmeeting!!![]()
Ik heb het ook weer goed naar mijn zin gehad, ondanks wat startprobleempjes.of heb je niet herkent dat kan ook
als het goed zal je mij clio wel hebben zien staan denk

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
ow was jij dat
ow ken ie wel hebben hoor

-
- Über-Spammer
en Chris, hou er de volgende keer wel even rekening mee dat ik geen turbo onder de kap heb liggenChris schreef:Je verbrandde je koppeling toen ik mijn 5je aan het opstarten was bij de drempels.spitsoor schreef:heb je nie gezien chrisChris schreef:Wat een opkomst voor zo'n nieuwjaarsmeeting!!![]()
Ik heb het ook weer goed naar mijn zin gehad, ondanks wat startprobleempjes.of heb je niet herkent dat kan ook
als het goed zal je mij clio wel hebben zien staan denk