Ik blijf dat toch leuker vinden dan de 'opgezette' auto's! Respect voor dat soort technische hoogstandjes.-Ray- schreef:de welbekende "sleepers"
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
http://www.remyvos.nl/jeremy/Calle schreef: Een conversie die ik eens op internet tegenkwam maar niet meer terug kan vinden was ook erg stoer: een 321pk M3 motor in een e21 bmw 320 van begin jaren 80.
Idd, die bedoelde ik...marcel16v schreef:http://www.remyvos.nl/jeremy/Calle schreef: Een conversie die ik eens op internet tegenkwam maar niet meer terug kan vinden was ook erg stoer: een 321pk M3 motor in een e21 bmw 320 van begin jaren 80.

-
Vrijdag met een niet nader te noemen 19 16V tegen GTT en Clio 16V geraced. Ging aardig moet ik zeggen. Had niet verwacht dat ik het zou winnen!
Zojuist op de A4 een Impreza GT Turbo (1e model dus).
Kwam net bij het 4 baans gedeelte richting A'dam nogal 'ruig' invoegen naar de 4e baan waar ik reed.
Hij ging ff vol op het gas, dus ik erachteraan. Ik had nog behoorlijk wat gas over en kon met gemak inlopen.
ff de 200 aangetikt en daarna weer afgezakt. Daarna ging ie nog een x dus ik weer erachteraan en er voorbij.
Ondertussen waren we bij hoofddorp en ging ie eraf, strak voor zich uitkijkend.
En net op dat moment bedacht ik me dat dit precies het stuk met trajectcontrole was... oeps
Kwam net bij het 4 baans gedeelte richting A'dam nogal 'ruig' invoegen naar de 4e baan waar ik reed.
Hij ging ff vol op het gas, dus ik erachteraan. Ik had nog behoorlijk wat gas over en kon met gemak inlopen.
ff de 200 aangetikt en daarna weer afgezakt. Daarna ging ie nog een x dus ik weer erachteraan en er voorbij.
Ondertussen waren we bij hoofddorp en ging ie eraf, strak voor zich uitkijkend.
En net op dat moment bedacht ik me dat dit precies het stuk met trajectcontrole was... oeps

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Vanmiddag op de haringvlietsluizen.
5 GTT VS Corsa 1.4i
Ging aardig op, totdat marco over schakelde naar chipstand 5 en toen was ik nergens meer

Hij had hem op stand 1 staan toen trok de GTT het wel, daarna was het jammer.
5 GTT VS Corsa 1.4i

Ging aardig op, totdat marco over schakelde naar chipstand 5 en toen was ik nergens meer

Hij had hem op stand 1 staan toen trok de GTT het wel, daarna was het jammer.
.:: TurboPowerr ::.
Ik geloof dat de controle alleen richting Den Haag is en niet de andere kant op, in dat geval heb ik gelukMarcel B. schreef:Gewoon ff langs de burgerking gaan dan

Ik bedacht het me pas bij Hoofddorp namelijk

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ze hebben veel meer leuke projectjes bij vos. Als alles doorgaat zal ik eens wat foto,s maken van die mini met een v8 er in. en nog wat meer. ze komen hier uit de buurt. en af en toe ga ik er eens langs.Calle schreef:Idd, die bedoelde ik...marcel16v schreef:http://www.remyvos.nl/jeremy/Calle schreef: Een conversie die ik eens op internet tegenkwam maar niet meer terug kan vinden was ook erg stoer: een 321pk M3 motor in een e21 bmw 320 van begin jaren 80.
gr.frits
Project: GTT Blue Sport
niet verkeerd dat je sneller was danSteven schreef:Ik geloof dat de controle alleen richting Den Haag is en niet de andere kant op, in dat geval heb ik gelukMarcel B. schreef:Gewoon ff langs de burgerking gaan dan
Ik bedacht het me pas bij Hoofddorp namelijk

Nee de gang zit er goed in tegenwoordig.
Had eerder op de N11 ergens nog een 4 cilinder motor naast me (type zag ik zo snel niet) die schakelde terug net op het moment dat ik naar 3 ging, maar hij kon het niet inlopen
Had eerder op de N11 ergens nog een 4 cilinder motor naast me (type zag ik zo snel niet) die schakelde terug net op het moment dat ik naar 3 ging, maar hij kon het niet inlopen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tis niet leuk een Twingo te rijden als je het af en toe wel eens leuk vind een sprintje te trekken.
Gister stond ik ergens op de rechter baan, naast me komt een Golf 1 GTI staan (was te koop en erg nette staat, wat is zo kon zien) en tussen ons komt een Suzuki GSX-750 F staan, niet de snelste motor, maar altijd sneller als een auto.
Jullie kunnen het al raden, Suzuki 1, Golf 2 en ik 3
Haha, was wel ff leuk, maar wat is zo'n golfje snel zeg of ben ik gewoon zo traag
Gister stond ik ergens op de rechter baan, naast me komt een Golf 1 GTI staan (was te koop en erg nette staat, wat is zo kon zien) en tussen ons komt een Suzuki GSX-750 F staan, niet de snelste motor, maar altijd sneller als een auto.
Jullie kunnen het al raden, Suzuki 1, Golf 2 en ik 3

Haha, was wel ff leuk, maar wat is zo'n golfje snel zeg of ben ik gewoon zo traag

-
ghehe, jij bent traag 

Hee Jeroen,rreevvss schreef:Welke Williams/Clio 16v kon me vanavond niet bijhouden? Vanaf de rotonde bij de Mac in Zoetermeer?
Of was het die blauwe 1.4 met 16v kap die in Zoetermeer rijdT?
Groet,
Die RC
Wanneer moet ik je nou een keer zoek rijden met die slopel van je?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan zou ik maar meteen voor een andere wagen gaanJacco Twingi schreef:Geldt dat voor alle Twingorijders?Monica schreef:Hey, als lotgenoot bied ik je mijn schouder aan.....
![]()
@ Ron(nie): Tijd voor een ander blokkie?

Ron we zullen eens een keer mijn clio type 1 fase 3 tegen jouw twingoooottttjeee doen en dan ben ik benieuwd of jij sneller bentRon(nie) schreef:Dan zou ik maar meteen voor een andere wagen gaanJacco Twingi schreef:Geldt dat voor alle Twingorijders?Monica schreef:Hey, als lotgenoot bied ik je mijn schouder aan.....
![]()
@ Ron(nie): Tijd voor een ander blokkie?

haha
Zojuist op de A5 die nogal leeg was, reed een Volvo S60 die dacht ff grappig te zijn door gas te geven toen ik em wilde inhalen.
Dus ik keek em aan en zette em in 4, dag volvo....
Omdat de GT er wel zin in had heb ik ook nog maar ff plat gehouden in z'n 5... en jawel voor het eerst sinds tijden weer eens 220+ gereden
En dat met 240k-km, wat nou kut-renaults?
Ik ben weer helemaal trots op me ouwe beessie
Omdat de GT er wel zin in had heb ik ook nog maar ff plat gehouden in z'n 5... en jawel voor het eerst sinds tijden weer eens 220+ gereden

En dat met 240k-km, wat nou kut-renaults?

Hou hem danSteven schreef:Zojuist op de A5 die nogal leeg was, reed een Volvo S60 die dacht ff grappig te zijn door gas te geven toen ik em wilde inhalen.
En dat met 240k-km, wat nou k#t-renaults?

Ennuh wel netjes voor zo'n bakkie

Nee een Toyota MR2 die later bij de Mac Donalds me aansprak met open mond dat ik bij dik 220 nog aan z'n kont hing 
Was toen trouwens nog geheel standaard (ook de 13") op Groep A carb, 1 bar en de Devil na.
Nu heb ik trouwens 15" met grotere rolomtrek, dus de teller zal nu wat beter kloppen.

Was toen trouwens nog geheel standaard (ook de 13") op Groep A carb, 1 bar en de Devil na.
Nu heb ik trouwens 15" met grotere rolomtrek, dus de teller zal nu wat beter kloppen.
Die Opel is niet meer...laguna2 schreef:Hee Jeroen,rreevvss schreef:Welke Williams/Clio 16v kon me vanavond niet bijhouden? Vanaf de rotonde bij de Mac in Zoetermeer?
Of was het die blauwe 1.4 met 16v kap die in Zoetermeer rijdT?
Groet,
Die RC
Wanneer moet ik je nou een keer zoek rijden met die slopel van je?
Al bijna een jaar niet meer trouwens.
En met m'n RC rijd ik rondjes om je gare GTT heen met 3 vingers in me neus

-
- Contacteer:
Stond van de week in Almere bij het stoplicht
komt een Volksfiets Golf III GTI naast me staan
met 2 gasten erin die me beetje neerbuigend aan zitten te kijken, reed met de 21 Turbo van me broertje.
Hij zit een beetje met zun gast te spelen, en trekt vol op bij groen, ik hoefde niet eens boven de
4500 rpm uit te komen, de turbo kwam maar half tot leven en ik had ze al in de achteruit kijk spiegel.
Toen ze me voorbij kwamen even later keken ze strak
voor zich uit...lol
machtig zo een 21 Turbo, ziet er niet snel uit
is het zeker wel hehe
komt een Volksfiets Golf III GTI naast me staan
met 2 gasten erin die me beetje neerbuigend aan zitten te kijken, reed met de 21 Turbo van me broertje.
Hij zit een beetje met zun gast te spelen, en trekt vol op bij groen, ik hoefde niet eens boven de
4500 rpm uit te komen, de turbo kwam maar half tot leven en ik had ze al in de achteruit kijk spiegel.
Toen ze me voorbij kwamen even later keken ze strak
voor zich uit...lol
machtig zo een 21 Turbo, ziet er niet snel uit
is het zeker wel hehe
gister samen met een maatje van me rustig ant rijden in zijn seat ibiza 110 pk tdi, komt er vlak voor de stoplichten een holf 2 GayTI voor bij gebrult, hij gaat gelijk links staan en zit wat met zen gas te spelen, nou oke, als je het wel dan kan het, licht op groen, wij vol weg met de ibiza en daag holf
. staan we even later geparkeerd, stopt die kerel daar ook met zen holf. vraagt ie wat voor blok daar in hangt, hij snapte niet dat ie voor een tdi om zen oren gereden was. ik zei em nog dat bij de holf gti het geen pk's waren maar shetland pony's, dat kon ie ook niet echt warderen 

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Whahahpaz-maniac schreef:gister samen met een maatje van me rustig ant rijden in zijn seat ibiza 110 pk tdi, komt er vlak voor de stoplichten een holf 2 GayTI voor bij gebrult, hij gaat gelijk links staan en zit wat met zen gas te spelen, nou oke, als je het wel dan kan het, licht op groen, wij vol weg met de ibiza en daag holf. staan we even later geparkeerd, stopt die kerel daar ook met zen holf. vraagt ie wat voor blok daar in hangt, hij snapte niet dat ie voor een tdi om zen oren gereden was. ik zei em nog dat bij de holf gti het geen pk's waren maar shetland pony's, dat kon ie ook niet echt warderen