Nieuwjaarsmeeting 2005: (foto's en chat)
mn matjesLotuzClioWilliams schreef:
Ja, helaas wel een heleboel onbekende gezichten, maar dat verandert wel naarmate ik meer meetings zal bezoeken. Wel grappig is dat ik Basic herkende op het moment dat hij z'n nette, blauwe Williams matten uit z'n kofferbak haalde.

-
- Contacteer:
blijft egt een machtig mooi taaltje dat belgisch(heb een belgische vriendin nie voor nix) maar ff on topic zeer nette gtt idd

-
- Contacteer:
graag gedaan hoor
alleen de volgende x mag de wind wel pleitte zijn brrr 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ook ik ben weer veilig thuis..was de allerlaatste die wegreed
zeker wel een gezellige meeting! weer een aantal gezichten bij namen en auto's kunnen plaatsen..
enne op de terugweg samen met Frits bij ouderijn nog zitten kwijlen bij een blauwe clio V6 die ons inhaalde....

enne op de terugweg samen met Frits bij ouderijn nog zitten kwijlen bij een blauwe clio V6 die ons inhaalde....

was gezellie, mensen !
lekkere opkomst, flink druk,
wel toeval dat de FNO club + Steven weer als laatste overbleef
enne, haas, hoe is het met je banden gesteld nu na de terugreis ?
die gele corvette was wel vet !! maar die civic met dat bankstel achterin sloeg alles
foto's volgen maybe nog
wel toeval dat de FNO club + Steven weer als laatste overbleef

enne, haas, hoe is het met je banden gesteld nu na de terugreis ?

die gele corvette was wel vet !! maar die civic met dat bankstel achterin sloeg alles

foto's volgen maybe nog
-
Was dit de 58-ND-TJ?PaulRSi schreef:ook ik ben weer veilig thuis..was de allerlaatste die wegreedzeker wel een gezellige meeting! weer een aantal gezichten bij namen en auto's kunnen plaatsen..
enne op de terugweg samen met Frits bij ouderijn nog zitten kwijlen bij een blauwe clio V6 die ons inhaalde....![]()
Deze kwam ik tegen op de A2 bij zaltbommel, kreeg nog een duimpje

Het was een geslaagde zondagmiddag! Beetje koud, maar wel beter dan vorig jaar!
Von het gezellig!
Greetzz
Lienus
Von het gezellig!

Greetzz
Lienus
Was zeker grappig meetinkje
Weer lekker zitten ouwehoeren, dus erg fijn

Alleen die civic...echt
Die figuur aan het stuur ook... 

Ferdy schreef:wel toeval dat de FNO club + Steven weer als laatste overbleef

verrot..ben net bijna doodgereden bij viaduct malden. Heb nu voorbanden met remplekkenFerdy schreef:enne, haas, hoe is het met je banden gesteld nu na de terugreis ?

die corvette was wel bruterend jaFerdy schreef:die gele corvette was wel vet !! maar die civic met dat bankstel achterin sloeg alles![]()

-
Ik ben gewoon heel populairMerijn schreef:Ik kreeg geen duimpje...
Die ouwelui in die GTT zwaaide ook nog effe naar je, zag ik.

moet ik dit nog uitleggen waarom of snap je t zelf...?Merijn schreef:Ik kreeg geen duimpje...

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ik zat eigenlijk te hard te kwijlen om op t nummerbord te lettenMarcel dLC schreef:Was dit de 58-ND-TJ?PaulRSi schreef:ook ik ben weer veilig thuis..was de allerlaatste die wegreedzeker wel een gezellige meeting! weer een aantal gezichten bij namen en auto's kunnen plaatsen..
enne op de terugweg samen met Frits bij ouderijn nog zitten kwijlen bij een blauwe clio V6 die ons inhaalde....![]()
Deze kwam ik tegen op de A2 bij zaltbommel, kreeg nog een duimpje

enne merijn: natuurlijk krijgt een golf rijder geen duimpje van een clio V6

Was een grote opkomst. Zeker met name de Twingo's! Vond ze er allemaal mooi uitzien vooral die blauwe Twingo met die meegelaste booskijkers was wel netjes, lekker agressieve voorkant. En natuurlijk die donker rode Megane
Die zwarte naast mij mocht er ook wezen 
Was top gasten lekker druk, ik houd de sitein de gaten voor eventuele meetings. Als het straks weer wat beter weer wordt dan ga ik weer eens wat vaker me gezicht laten zien.
Maargoed jullie hebben nu ff de Twingo in het echt mogen bewonderen
Even een update: deze week of volgende week krijg ik nieuwe stoelen (uit een Corrado jajaja) dus binnenkort mijn kuipjes te koop hier op internet met sledes enz. erbij maar ik roep wel ff als ze te koop staan!!!!

Was top gasten lekker druk, ik houd de sitein de gaten voor eventuele meetings. Als het straks weer wat beter weer wordt dan ga ik weer eens wat vaker me gezicht laten zien.
Maargoed jullie hebben nu ff de Twingo in het echt mogen bewonderen

Even een update: deze week of volgende week krijg ik nieuwe stoelen (uit een Corrado jajaja) dus binnenkort mijn kuipjes te koop hier op internet met sledes enz. erbij maar ik roep wel ff als ze te koop staan!!!!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Erg nette Twingo heb je Jasper, vind alleen jammer dat je voorbumper niet geheel goed aansluitDJ-Jasper schreef:Was een grote opkomst. Zeker met name de Twingo's! Vond ze er allemaal mooi uitzien vooral die blauwe Twingo met die meegelaste booskijkers was wel netjes, lekker agressieve voorkant. En natuurlijk die donker rode MeganeDie zwarte naast mij mocht er ook wezen
Maargoed jullie hebben nu ff de Twingo in het echt mogen bewonderen![]()
Links hangt ie een stukje lager dan rechts(onder de koplampen)
Verder een nette wagen

Jouw wagen ziet er ook netjes uit Jasper

En als je mijne bedoelt, met die meegelaste booskijkers: Hijs paars

Over die Corrado stoelen laat ik me maar niet uit

En als je mijne bedoelt, met die meegelaste booskijkers: Hijs paars

Over die Corrado stoelen laat ik me maar niet uit

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
was weer een top meeting
waar blijven de foto's!!!!!

die had ik al gezien, maar zijn er niet meerRon(nie) schreef:pag. 8edwin19 schreef:was weer een top meeting![]()

super foto's

Don't walk the grass... smoke it
Hehe jah ik werd pas ergens na 2 uur me nest uit en las dit topic, dus denk ga nog ff snel kijkenFerdy schreef:was gezellie, mensen !
wel toeval dat de FNO club + Steven weer als laatste overbleef![]()

Wel typisch dat als je dan om half 4 aankomt dat iedereen opeens vertrekt hehe

Gelukkig zijn er nog echte bikkels

Wel typisch dat die Willyrijders niet een beetje van de omgeving genieten.... Vooral die B-sik heeft alleen oog voor emzelf ofzo