ACT: Clio Williams Deel 1

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
Remco_Rs
Contacteer:

Volgens mij was deze auto van ene "Arnold" als het goed is.een vriend/kennis??? van Tim B.en is het een grandprix met een Cup motor erin meen ik me nog te herrineren :) .......
PatrickG

Als iemand een zegt een Williams te hebben met 2.0 16v motor erin en de 2.0 strip op te zijkant betekent zo'n 16v spoilertje nog geen grand prix toch?

edit: oke ik heb niks gezegd :) ( n.a.v. Remco X zn post ).

Iemand trouwens ervaring met Green Stuff remblokken?
Ik heb het idee dat ze een beetje glazig remmen ( kan ook aan mij liggen ).
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Basic schreef:Iemand trouwens ervaring met Green Stuff remblokken?
Ik heb het idee dat ze een beetje glazig remmen ( kan ook aan mij liggen ).
Ga eens zoeken op remmen. :wink: Zal je commentaar genoeg horen over greenstuff :D
PatrickG

de ene vind ze goed de ander niet..
ik ga wel een paar keer goed in de ankers..
Foeke

REMCO-X schreef:Volgens mij was deze auto van ene "Arnold" als het goed is.een vriend/kennis??? van Tim B.en is het een grandprix met een Cup motor erin meen ik me nog te herrineren :) .......
Dat ding was niet erg zuinig.
Precies van Arnold uit Delfzijl.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Florus schreef:Weer een williams te koop

Aardig behandeld............zegmaar :p

[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /89935.jpg[/img]

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... enault.htm%
Dit is de ex-auto van Arnold, familie van Tim B. Het is een Clio Grand Prix met cup motor erin.
LotuzClioWilliams

Maar Williams klinkt interessanter dan Grand Prix. Hij kan toch ook gewoon zeggen dat het een Grand Prix met 2 liter motor is? :(

LotuzClioWilliams schreef:Maar Williams klinkt interessanter dan Grand Prix. Hij kan toch ook gewoon zeggen dat het een Grand Prix met 2 liter motor is? :(
Dat ligt dus aan de huidige eigenaar. Ik weet zeker dat Arnold 'm destijds niet als Williams verkocht heeft. Het is schijnbaar de trend om een enigzins sportief lijkende Renault als Williams aan te duiden.
LotuzClioWilliams

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: Het is schijnbaar de trend om een enigzins sportief lijkende Renault als Williams aan te duiden.
O ja? Was me nog niet opgevallen. :lol:
Foeke

de cup motors waren geen 2 liter volgens mij?
<-------So you know don't mess with a Reno------->

LotuzClioWilliams schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: Het is schijnbaar de trend om een enigzins sportief lijkende Renault als Williams aan te duiden.
O ja? Was me nog niet opgevallen. :lol:
Aangezien ik binnenkort een 2 liter blok in m'n 19 heb zitten ga ik ook maar ff Williams stickers bestellen. Wil er natuurlijk wel bij horen ;) :lol:

Foeke schreef:de cup motors waren geen 2 liter volgens mij?
Ik meende het wel maar pin me d'r niet op vast.
Steven
Car: M536

De clio-cup was 1800, de 'bekende' cupmotoren van Achterberg waren/zijn ook 1800.
LotuzClioWilliams

StyxX schreef:Die van mij heeft ook een roest plekkie op 1 scherm :@ Is volgens mij een jaarlijkse kostenpost want ze krijgen het volgens mij nooit helemaal weg! Heb al een aantal rampen verhalen gehoord :(
Verdomme! Denk je gezellig naar een meeting te gaan, constateert Pat (Basic) roestplekjes op m'n rechterachterscherm. Had ik zelf nog niet gezien. Meteen een pestbui! :(
Florus

StyxX schreef:Die van mij heeft ook een roest plekkie op 1 scherm :@ Is volgens mij een jaarlijkse kostenpost want ze krijgen het volgens mij nooit helemaal weg! Heb al een aantal rampen verhalen gehoord :(
verd@#me! Denk je gezellig naar een meeting te gaan, constateert Pat (Basic) roestplekjes op m'n rechterachterscherm. Had ik zelf nog niet gezien. Meteen een pestbui! :(
't is heel raar dat de 1 het wel heeft en de ander niet :s ,Basic heeft het rechts en Styxx heeft het weer links (N)

Overigens net op de N11 richting leiden, 3 willy's achter elkaar :worship: :)
Marcel B.

Was wel even leuk ja :D
Don't walk the grass... smoke it
PatrickG

Goddomme, ik heb de hele weg foked up gereden.
door dat stinkkoppelingsmechanisme :( :(

Willie power op de n11 :D
PatrickG

Florus schreef:
verd@#me! Denk je gezellig naar een meeting te gaan, constateert Pat (Basic) roestplekjes op m'n rechterachterscherm. Had ik zelf nog niet gezien. Meteen een pestbui! :(
't is heel raar dat de 1 het wel heeft en de ander niet :s ,Basic heeft het rechts en Styxx heeft het weer links (N)

Overigens net op de N11 richting leiden, 3 willy's achter elkaar :worship: :)
Het was wel een heel klein puntje bij jou lotuz. Als je het snel bijwerkt hoeven ze hopelijk niet te slijpen. Scheelt veel doekoes :)

Ach renault is tricky :beer:
LotuzClioWilliams

Eén plekje kon ik zo wegkrabben, dus geen probleem. Maar er zitten ook bobbeltjes en daar maak ik me wel zorgen om. Van de week maar eens bij een schadeherstelbedrijf langsgaan om hun advies te vragen. Als ze moeten spuiten, dan kunnen m'n Morettes ook meteen gedaan worden.

Maar het zijn wel weer onvoorziene kosten. Ik trap weer in dezelfde val als met m'n Rallye, merk ik. Druk bezig met allerlei leuke dingen voor m'n wagen aan het kopen en dan plotseling geld nodig hebben voor onverwachte reparaties. Deze ezel stoot zich gerust nog een keer aan diezelfde steen. |:
Grint205
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:Eén plekje kon ik zo wegkrabben, dus geen probleem. Maar er zitten ook bobbeltjes en daar maak ik me wel zorgen om. Van de week maar eens bij een schadeherstelbedrijf langsgaan om hun advies te vragen. Als ze moeten spuiten, dan kunnen m'n Morettes ook meteen gedaan worden.

Maar het zijn wel weer onvoorziene kosten. Ik trap weer in dezelfde val als met m'n Rallye, merk ik. Druk bezig met allerlei leuke dingen voor m'n wagen aan het kopen en dan plotseling geld nodig hebben voor onverwachte reparaties. Deze ezel stoot zich gerust nog een keer aan diezelfde steen. |:
Franse auto's he :) en je moet altijd wat achter de hand houden voor onvoorziene uitgaven. btw heb me 205mi16 verkocht en nu een R5GTE. Lotuz ik spreek je... hier of op andere forum :)

Martijn
LotuzClioWilliams

Grint205 schreef:
LotuzClioWilliams schreef:Eén plekje kon ik zo wegkrabben, dus geen probleem. Maar er zitten ook bobbeltjes en daar maak ik me wel zorgen om. Van de week maar eens bij een schadeherstelbedrijf langsgaan om hun advies te vragen. Als ze moeten spuiten, dan kunnen m'n Morettes ook meteen gedaan worden.

Franse auto's he :) en je moet altijd wat achter de hand houden voor onvoorziene uitgaven. btw heb me 205mi16 verkocht en nu een R5GTE. Lotuz ik spreek je... hier of op andere forum :)

Martijn
[img]http://smile.smilies.nl/382.gif[/img]
Strijder

Hij zag er schitterend uit die van lotuzcliowilliams :)
PatrickG

Ik maar denken dat ik niet de enigste zou zijn die ff helemaal geen zin had om zn auto te wassen, nou volgens mij had iedereen dat wel gedaan :lol:
NielsT

Wie heeft er nog meer een alarm klasse2 van Gemini?
Ik ben bezig met het "opknappen" van de Williams en toen kwam ik er achter dat de schakelaar van de motokap een beetje in de war is, af en toe maakt hij contact en af en toe niet. Nu heb ik gelezen dat deze standaard schakelaars (in het busje met schroefdraad zit een kunstof palletje wat ingedrukt word als de kap dichzit) nogal gevoelig zijn voor corrosie, ik heb hem helemaal met de roterende borstel schoongemaakt. Alleen nu doet hij het nog niet perfect, ik wil hem vervangen alleen waar en welke moet ik hebben?
PatrickG

Ik heb een klasse 2 gemini met noodstroom, maar wat moet je precies weten dan?
LotuzClioWilliams

Strijder schreef:Hij zag er schitterend uit die van lotuzcliowilliams :)
Ik vond die andere Willies ook niet verkeerd, hoor. Alleen die van Timar was iets minder, maar hij gaf ook aan dat hij die nog aan het opknappen was (o.a. velgen en uitlaat). En volgens het Williams Register heeft ook die Williams roestplekjes rechtsachter. Genoeg te doen iig.

[img]http://www.lotuz4life.speedlinq.com/Timar.JPG[/img]
Marcel B.

Ik heb linksachter (nog wel) een roestplekje
PatrickG

Strijder schreef:Hij zag er schitterend uit die van lotuzcliowilliams :)
Ik vond die andere Willies ook niet verkeerd, hoor. Alleen die van Timar was iets minder, maar hij gaf ook aan dat hij die nog aan het opknappen was (o.a. velgen en uitlaat). En volgens het Williams Register heeft ook die Williams roestplekjes rechtsachter. Genoeg te doen iig.

http://www.lotuz4life.speedlinq.com/Timar.JPG
Hij heeft ook dikke roest op zn dorpel, hoe is dat zo gekomen ?
LotuzClioWilliams

Geen idee, maar het schijnt af en toe voor te komen.
Aankoop tips

Carrosserie

· Achterschermen let op roest op de achterschermen ze hebben dit bijna allemaal (althans de geïmporteerde versies)
· Schades let op of de bumpers goed recht zitten vaak al een teken van schade
· Kijk op de brug of de kokerbalken nog netjes recht zijn, vouwen en knikken duiden op schades.
· Dorpels roest hoewel dit niet vaak voorkomt heb ik het wel al eens gezien
· Achterklep roest ter hoogte van slot bevestiging aan de binnenkant
· Verder algehele staat deukjes krasjes enz.
Het viel me vanmiddag trouwens op hoeveel vuil er zich langs de onderranden (binnenkant) van de achterschermen verzamelt. Ik las ook hier ergens dat je die beter kunt volspuiten met kit. Misschien wel een goed idee om beide kanten te doen zodra mijn achterscherm gefixt is.
Marcel B.

Je kan het gewoon ook regelmatig weghalen :)
Strijder

Heb laatst ook mn 1e zichtbare roest weggehaald bij mn rechter achterscherm, wel een goed idee idd die kit.

http://img125.exs.cx/img125/4021/11818419db.jpg
NielsT

Het gaat dus om de schakelaar boven je koplamp, als je motorkap opengebroken word oid dan gaat het alarm ook af, deze werkt niet echt goed meer. Dus vroeg ik me af of meer mensen dit probleem hebben en een oplossing hebben nieuwe schakelaar of een verbeterde versie en waar die te krijgen is
PatrickG

Niels Takken schreef:Het gaat dus om de schakelaar boven je koplamp, als je motorkap opengebroken word oid dan gaat het alarm ook af, deze werkt niet echt goed meer. Dus vroeg ik me af of meer mensen dit probleem hebben en een oplossing hebben nieuwe schakelaar of een verbeterde versie en waar die te krijgen is
Daarvoor zou ik gemini bellen?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Basic, eerlijk is eerlijk, knap karretje heb je. (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
PatrickG

Chris schreef:Basic, eerlijk is eerlijk, knap karretje heb je. (Y)
Dank je :D, jij ook!!

Alleen dat beetje roest ff weg laten halen, dan is ZE weer helemaal een lekkerding :D
Gesloten