Ja, het gebeurt in het leven van een Renault rijder, maar heb vandaag besloten dat m'n 5 voor het einde van de week bij de sloop moet staan...
Nu heb ik zojuist alles, maar dan ook alles overhoop gehaald om het overschrijvingsbewijs/deel III te vinden: ik ben het vrdmm kwijt. Is dit een probleem als ik 'm bij de sloop breng?
Overschrijvingsbewijs - Deel III
Mijn persoonlijke ervaring is dat als de auto daadwerkelijk gesloopt word, deel3 er niet persé meer bij hoeft te zitten. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die slopers nogal goed ken.
Zoek anders nog ff goed, het ligt echt wel ergens.
Zoek anders nog ff goed, het ligt echt wel ergens.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
En gezocht heb ik. Vanacht tot 2h30. En dat terwijl ik na 4 verhuizingen in 2,5 jaar al m'n spullen in nog maar 5 dozen heb zitten... niets gevonden. Vanochtend zo pissed dat ik direct na het douchen nog een keer heb gezocht en de eerste map die ik open deed was raak!
Maar goed, vanochtend gebeld met de sloop en die zijn vanmiddag netjes de wagen komen oppikken in ruil voor een vrijwaringsbewijs: einde Renault.
Een korte opsomming: aanschaf HFL1750,-, 4 jaar rijden en 103.000km. Eén keer stil gestaan naast de snelweg, twee aandrijfassen vervangen en een koppeling. Mooiste rit: retourtje franse Alpen voor een skivakantie met op de heenweg 1100km in 9h30!
Tot zover, tot een volgende Renault!
Maar goed, vanochtend gebeld met de sloop en die zijn vanmiddag netjes de wagen komen oppikken in ruil voor een vrijwaringsbewijs: einde Renault.
Een korte opsomming: aanschaf HFL1750,-, 4 jaar rijden en 103.000km. Eén keer stil gestaan naast de snelweg, twee aandrijfassen vervangen en een koppeling. Mooiste rit: retourtje franse Alpen voor een skivakantie met op de heenweg 1100km in 9h30!
Tot zover, tot een volgende Renault!