ACT: Twingo I
Ik heb al een niet-standaard stuur

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Zover ik weet, zit er geen licht achter de knoppen...Ron(nie) schreef:Hey display brand jah, er zit 1 lampje achter en 1 lampje in je sigaretten aansteker, maar de knoppen horen toch niet te gaan branden?
Maarja... Ik heb ze ook een ander kleurtje gespoten

Ik ga dat lampje morgen eens ff bekijken

Monica schreef:Verwarmingsdisplay (verwarming/stand/blazer)moet gewoon verlicht kunnen worden, mits er dus een lampje in zit. Was bij mij ook eerst niet het geval, maar nu dus wel![]()
Dan moet je dus alleen ff dat plastic eromheen verwijderen en vervolgens kun je er bij.
Succes
Ahum, ik heb niet gezegd dat de knoppen konden branden (zou wel tof zijn

Houd er es een aansteker bij, misschien werkt hetMonica schreef:Monica schreef:Verwarmingsdisplay (verwarming/stand/blazer)moet gewoon verlicht kunnen worden, mits er dus een lampje in zit. Was bij mij ook eerst niet het geval, maar nu dus wel![]()
Dan moet je dus alleen ff dat plastic eromheen verwijderen en vervolgens kun je er bij.
Succes
Ahum, ik heb niet gezegd dat de knoppen konden branden (zou wel tof zijn)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Blijft een leuk filmpje http://www.tuning-discount24.de/NEWTFNR ... l_together
Kee, ga vanmiddag ook maar weer eens mijn dach openmaken voor de lampjes enzow, ben k ook weer het mannetje !!
Weet iemand of een GTT stuur op een "Momo" naaf past ??
Ben ik eindelijk van dat pipo de clown stuur af
En over de gekleurde tellers, kan je daar niet gewoon andere lampjes achter zetten ??

Weet iemand of een GTT stuur op een "Momo" naaf past ??
Ben ik eindelijk van dat pipo de clown stuur af
En over de gekleurde tellers, kan je daar niet gewoon andere lampjes achter zetten ??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gisteravond gelachen en ff een keer geslikt, ik reed rond half 11 135 a 140 km/h op de snelweg, lekker achter een 307 cc aan, was een lekker tempo, totdat ik ingehaald werd door zo'n mooi focus station met van die oranje blauwe strepen erop
Hij had er zelf ook lekker de vaart in, hij reed denk ik rond de 145 km/h.
We mochten lekker door blijven jakkeren, nu maar hopen dat ze geen kenteken op schrijven en de bon thuis sturen
Ik verwacht het niet 

We mochten lekker door blijven jakkeren, nu maar hopen dat ze geen kenteken op schrijven en de bon thuis sturen

So, leg den Auto mal tieferRon(nie) schreef:Blijft een leuk filmpje http://www.tuning-discount24.de/NEWTFNR ... l_together

Wel een leuke parade trouwens
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik snap er geen fuck van, gisteravond ik kom thuis, nog 2 volle bolletjes op mijn display, net ik wil ff een rondje gaan rijden zit ik ineens op reserve, net 380 km met de tank gereden en voor ongeveer 29 liter getankt
Een volle tank is toch 40 liter bij een '95 er twingo?? Dus zou er in pricncipe nog een liter of 11 in hebben moeten zitten (dus ongeveer 2 bolletjes)!!
Volgens mij was mijn idicator ff de weg kwijt, wat denken jullie hiervan??
380km/29liter = 1:13 is ongeveer wel mijn gemiddelde

Volgens mij was mijn idicator ff de weg kwijt, wat denken jullie hiervan??
380km/29liter = 1:13 is ongeveer wel mijn gemiddelde

Dat gemiddelde waar jij het over hebt, daar kom ik ook aan hoor!!! (heb ook een '95)
Maar dat met die bolletjes ligt er bij mij bijvoorbeeld aan als ik me auto wat scheef heb staan. Start ik hem dan geeft 'ie 2 bolletjes aan.
Zet je hem vervolgens uit en hij staat achterover en zet hem weer aan dan kan het zijn dat je er weer 4 hebt staan.
Soms is zo'n echte brandstofmeter wel handig
Maar dat met die bolletjes ligt er bij mij bijvoorbeeld aan als ik me auto wat scheef heb staan. Start ik hem dan geeft 'ie 2 bolletjes aan.
Zet je hem vervolgens uit en hij staat achterover en zet hem weer aan dan kan het zijn dat je er weer 4 hebt staan.
Soms is zo'n echte brandstofmeter wel handig
-
Ik heb 175 met mn Twingo gehaald door de tunnel met 4 man erin.. En 178 in mn eentje op recht stuk 

Ik haal de 1 :17 ook makkelijkantoine schreef:Sorry??Chris schreef:Ik vind een Twingo sowieso niet erg zuinig, mijn GT heeft minder dorst.
Mijn oude,waar mijn ouders in rijden , rijd gemiddeld 1:17, soms zelfs 1:20. Redelijk zuinig toch.![]()

Hij heeft het over zn BS, die staat stilantoine schreef:Sorry??Chris schreef:Ik vind een Twingo sowieso niet erg zuinig, mijn GT heeft minder dorst.
Mijn oude,waar mijn ouders in rijden , rijd gemiddeld 1:17, soms zelfs 1:20. Redelijk zuinig toch.![]()

-
- Contacteer:
leuk wagentje iets voor jou jacco? als opvolger?

-
staat in Hellevoetsluis ken die jongen waar hij van is .
Ziet er netjes uit .
Ziet er netjes uit .
-
Best een aardige auto. En nu ik die acherlichten weer zie ga ik toch weer twijfelen.....