Ik heb ze liever uit het zicht, anders worden ze er zo uitgetrokken bij ons op de parkeerplaats (al genoeg in auto's ingebroken hierzo )en waar ik mijn sport uitoefen, tis maar net wat je wil he
jean-paul schreef:daar hoef je je niet druk over te maken,bijna alles zal passen..
Hmmm....tegen mij zeiden ze dat ik bij 16cm van die ringen zou moeten gebruiken, omdat anders de speaker in de weg zat voor mn raam als ik die naar beneden zou schuiven.
jean-paul schreef:daar hoef je je niet druk over te maken,bijna alles zal passen..
Hmmm....tegen mij zeiden ze dat ik bij 16cm van die ringen zou moeten gebruiken, omdat anders de speaker in de weg zat voor mn raam als ik die naar beneden zou schuiven.
heb zelf jbl powers in me voordeuren gehad en het past gewoon zonder ring.. als je maar goed opmeet
heb zelf 16.5 cm jbl powers in me voordeuren gehad en het past gewoon zonder ring.. als je maar goed opmeet
Ja hoor! Heb ik natuurlijk weer... Qua diameter zijn ze prima, dus geen probleem om ze erin te schroeven. Maar wil ik het roostertje terugplaatsen, krijg ik het niet meer dicht. Wat blijkt, de tweeter steekt te ver uit! [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/eusa_doh.gif[/img]
Je hebt weleens van die dagen. Ik heb ze alleen gemiddeld wat vaker dan anderen.
LotuzClioWilliams schreef:Ja hoor! Heb ik natuurlijk weer... Qua diameter zijn ze prima, dus geen probleem om ze erin te schroeven. Maar wil ik het roostertje terugplaatsen, krijg ik het niet meer dicht. Wat blijkt, de tweeter steekt te ver uit! [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/eusa_doh.gif[/img]
Je hebt weleens van die dagen. Ik heb ze alleen gemiddeld wat vaker dan anderen.
Met wat moeite kan je ze er ook achter plaatsen.dan passen je roosters ws wel.
Zo heb ik ze ook gemonteerd. maar het kost wel wat tijd.
ok dan. Bij mij zaten er al gaten (af-fabriek) maar volgens mij is iedere clio deur speaker voorbereid. Enkel het kunstof moet verwijderd worden op die plek. Kleine ingreep > groot plezier