2003 ben ik er geweest, en is wel voor herhaling vatbaar, nu alleen nog de personen vinden die meewillenMonica schreef:
Ga denk ik naar TE in het voorjaar.

2003 ben ik er geweest, en is wel voor herhaling vatbaar, nu alleen nog de personen vinden die meewillenMonica schreef:
Ga denk ik naar TE in het voorjaar.
tralielaliela...Merijn schreef:Hmm... Ik ben niet zo'n trance-liefhebber eigenlijk.
26 februari: HouseQlassics in de HMH!Daar ga ik zeker heen.
zoietsSteven schreef:Je bekende stamkroeg zeker
Gegeven paard he, maar t lijkt me wel wat! We zien wel!!-Ray- schreef:sounds funky & groovy... je moet ervan houden...
morgen even kijken voor kaarten, en dan maar even in utrecht kijken de 12deMonica schreef:Deze line-up vind ik wel de moeite waard:
12 februari 2005 vindt in de Jaarbeurs Utrecht het evenement Trance Energy plaats. De kaartverkoop is inmiddels gestart. Met nog ruim 9 weken te gaan maken we bij deze met gepaste trots de line-up van deze veelbelovende editie bekend:
MAIN STAGE
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank 1 Live
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
IN CHARGE STAGE BY MARCO V
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz Live
John 00 Flemming
Igor S
MADHOUSE STAGE BY DJ JEAN
DJ Jean
Randy Katana
Jochen Miller
E-Craig
G-Spottt
Jurgen
Of gewoon helemaal niets onder de post, want zijn naam staat nu toch boven de avatar-Ray- schreef:hessel, je hebt nou al 288 keer hesselpttm onder je posts gezet, denk dat je er nu wel mee kan stoppen. of je naam veranderen in hessel
oke weet ik het evenFoeke schreef:@Gabri ik wil je niet tegenkomen hoor