[UPDATE] Clio 2 phase 2 goes extreme!!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
is ook 

-
- Contacteer:
heb er wel 1 dies net te groot qua formaat anders schiet ik er morgen ff 1tjuh dan zet ik eropRon(nie) schreef:Ik vind die 2 ronde ook wel erg(Y) Heb je daar geen goeie foto's van?? van een afstand dat de hele auto erop staat??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je mag m ook wel mailenspitsoor schreef:heb er wel 1 dies net te groot qua formaat anders schiet ik er morgen ff 1tjuh dan zet ik eropRon(nie) schreef:Ik vind die 2 ronde ook wel erg(Y) Heb je daar geen goeie foto's van?? van een afstand dat de hele auto erop staat??

Zo moet de mijne worden binnen een maand!
Tenminste, de achterbumper en uitlaat word het zelfde.
[img]http://picserver.org/view_image.php/0EQ ... erver.jpeg[/img]
Is toch een andere uitlaat dan die van elmotheelk (Eric), die van hem heeft kleinere gaten en is niet DTM, toch?
[img]http://ekok.nl/cliors/foto/15.jpg[/img]

Tenminste, de achterbumper en uitlaat word het zelfde.
[img]http://picserver.org/view_image.php/0EQ ... erver.jpeg[/img]
Is toch een andere uitlaat dan die van elmotheelk (Eric), die van hem heeft kleinere gaten en is niet DTM, toch?
[img]http://ekok.nl/cliors/foto/15.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Juno op di 28 dec 2004 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Goede smaak ja.
Die van mij heeft inderdaad geen omhoogstaande stukken op het eind. Ik denk dat dit komt doordat die op de andere foto (alsmede die van RenaultclioII16v (Peter) ) geen RSen zijn maar 1.6en. Of doordat mijne een phase 1 is en die adnere een phase 2 zijn. Anyhoe ik heb sterk het idee dat het niet zozeer een keuze is, maar meer het gevolg van jou auto. Ach, jij heb in ieder geval geen RS...
Denk niet dat de gaten kleiner zijn. Weet wel dat de MS design lip niet voor mijn (phase 1 RS) te lveren is, dus dan moet ook een phase 2 achterbumper erop. Maar nogmaals: jij hebt een phase 2 dus dat maakt voor jou niet uit!

Die van mij heeft inderdaad geen omhoogstaande stukken op het eind. Ik denk dat dit komt doordat die op de andere foto (alsmede die van RenaultclioII16v (Peter) ) geen RSen zijn maar 1.6en. Of doordat mijne een phase 1 is en die adnere een phase 2 zijn. Anyhoe ik heb sterk het idee dat het niet zozeer een keuze is, maar meer het gevolg van jou auto. Ach, jij heb in ieder geval geen RS...
Denk niet dat de gaten kleiner zijn. Weet wel dat de MS design lip niet voor mijn (phase 1 RS) te lveren is, dus dan moet ook een phase 2 achterbumper erop. Maar nogmaals: jij hebt een phase 2 dus dat maakt voor jou niet uit!

Is toch echt een andere uitlaat hoor, die pijpen hebben ook een grotere diameter en ze lopen het laatste stuk schuin omhoog.elmotheelk (Eric) schreef:Goede smaak ja.![]()
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Zeker weten! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
is er iig 1 van die 6

-
- Contacteer:
Marco en ik, dat zijn er al 3

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:

-
Mooi Juno!!!
nu komt de achter spoiler ook beter over
, ik ben benieuwd wat je met de rest van het "kontje" gaat doen 

-
- Contacteer:
Klopt. Laat ik het zo stellen: voor mijn auto was dit de enige Sebring dubbele einddemper die geleverd kon worden.Juno schreef:Is toch echt een andere uitlaat hoor, die pijpen hebben ook een grotere diameter en ze lopen het laatste stuk schuin omhoog.
Moet er nog meer aan gedaan worden dan??Rémi clio ph3 schreef:Mooi Juno!!!nu komt de achter spoiler ook beter over
Ik vindt dat als die MS lip en die dubbele sebring er onder zit, het kontje wel af is.
-
- Contacteer:
weet wel ckers juno
het moet niet TE worden he 

-
Ja goed, maar dat zit er nog niet op! En tot die tijd ben ik erg benieuwd hoe dat er gaat uitzien in combie met jou spoiler velgen verlaging en in kleur gespoten stripsJuno schreef:Moet er nog meer aan gedaan worden dan??Rémi clio ph3 schreef:Mooi Juno!!!nu komt de achter spoiler ook beter over
Ik vindt dat als die MS lip en die dubbele sebring er onder zit, het kontje wel af is.
Trouwens, was het niet makkelijker als je die MS-design strip in één keer had laten mee spuiten, toen je de strips hebt laten spuiten?
Ik heb die MS lip nog niet, die heeft Peter nog.Rémi clio ph3 schreef:Ja goed, maar dat zit er nog niet op! En tot die tijd ben ik erg benieuwd hoe dat er gaat uitzien in combie met jou spoiler velgen verlaging en in kleur gespoten stripsJuno schreef:Moet er nog meer aan gedaan worden dan??Rémi clio ph3 schreef:Mooi Juno!!!nu komt de achter spoiler ook beter over
Ik vindt dat als die MS lip en die dubbele sebring er onder zit, het kontje wel af is..
Trouwens, was het niet makkelijker als je die MS-design strip in één keer had laten mee spuiten, toen je de strips hebt laten spuiten?
Anders had ik dat natuurlijk gedaan.
-
Ahaa!, heb je ook de uitlaat van Peter kunnen scorenJuno schreef:Ik heb die MS lip nog niet, die heeft Peter nog.Rémi clio ph3 schreef:Ja goed, maar dat zit er nog niet op! En tot die tijd ben ik erg benieuwd hoe dat er gaat uitzien in combie met jou spoiler velgen verlaging en in kleur gespoten stripsJuno schreef:Moet er nog meer aan gedaan worden dan??Rémi clio ph3 schreef:Mooi Juno!!!nu komt de achter spoiler ook beter over
Ik vindt dat als die MS lip en die dubbele sebring er onder zit, het kontje wel af is..
Anders had ik dat natuurlijk gedaan.

Nee die houd ie volgens mij. Maar ik wil toch eeen neue!Rémi clio ph3 schreef:Ahaa!, heb je ook de uitlaat van Peter kunnen scorenJuno schreef:Ik heb die MS lip nog niet, die heeft Peter nog.Rémi clio ph3 schreef:Ja goed, maar dat zit er nog niet op! En tot die tijd ben ik erg benieuwd hoe dat er gaat uitzien in combie met jou spoiler velgen verlaging en in kleur gespoten stripsJuno schreef:Moet er nog meer aan gedaan worden dan??Rémi clio ph3 schreef:Mooi Juno!!!nu komt de achter spoiler ook beter over
Anders had ik dat natuurlijk gedaan.![]()

-
- Contacteer:
Echt een drama! met mijn nieuwe bumper...Juno schreef:Hoe staat het met mijn MS Design achterbumperskirt??RenaultclioII16v (Peter) schreef:Marco en ik, dat zijn er al 3![]()
![]()
Hij zou met spoed dit jaar nog voor kerst naar Ned. komen maar ja....

Mocht je de achterlip al willen hebben, dan haal ik hem er wel vanaf.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Ik laat het je wel weten wanneer ik hem wil hebbuh.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Echt een drama! met mijn nieuwe bumper...Juno schreef:Hoe staat het met mijn MS Design achterbumperskirt??RenaultclioII16v (Peter) schreef:Marco en ik, dat zijn er al 3![]()
![]()
Hij zou met spoed dit jaar nog voor kerst naar Ned. komen maar ja....![]()
Mocht je de achterlip al willen hebben, dan haal ik hem er wel vanaf.
Wordt ergens begin januari, dan heb ik het financiele plaatje voor elkaar, voor de lip + spuiten en uitlaat.

-
money man

-
- Contacteer:
Geld is alles!

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Nou de uitlaat zit eronder en ik ben heel blij!
Hier 2 fototjes!
[img]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... y=SSPNASBD[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... y=XAL3CAUL[/img]

Hier 2 fototjes!
[img]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... y=SSPNASBD[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... y=XAL3CAUL[/img]
-
Helemaal mee eensRon(nie) schreef:Juno, die uitlaat staat echt super bij de blauwe lak, echt netjes,zeer nette uitlaat!!!!!!![]()
Hoe klinkt ie??

Dank u, dank u!Ron(nie) schreef:Juno, die uitlaat staat echt super bij de blauwe lak, echt netjes,zeer nette uitlaat!!!!!!![]()
Hoe klinkt ie??
Hij klinkt goed, geluid moet nog wat harder en zwaarder worden in de loop der tijd.